اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

اثر-ابعاد-برند-خدمات-بر-وفاداری-به-برنداثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برندتعداد صفحات : 16 با فرمت ورد و قابل ویرایش  این مقاله ترجمه فارسی مقاله The  effects of service brand dimensions on  brand loyalty می باشد اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برندچکیدهمقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریان از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.کلید وارژه: برند خدمات ،نگرش برند، رضایت برند، وفاداری برند 

دانلود فایل

دانلود فایل اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

دانلود مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند, مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند,اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند,برند خدمات ,نگرش برند,رضایت برند,وفاداری برند,وفاداری به برند