انگلیسی محاوره ای یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESL

انگلیسی محاوره ای یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESL

انگلیسی-محاوره-ای-یك-نگرش-تعاملی-جمعی-و-فكورانه-و-توسعه-مهارتهای-مباحثه-ای-در-كلاس-درس-eslدانلود انگلیسی محاوره ای یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESLانگلیسی محاوره ای: یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانهتوسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESLفرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت)تعداد صفحه:45فهرست مطالبمقدمه. 4روش ها: 6«آزمایش شنونده ها» 6شیوه انجام كار. 7«در خصوص برنامه» 7«ارزیابی برنامه» 8تجزیه و تحلیل. 9«ارزیابی پیوسته تمرینات ضبط شده» 9«امتیازدهی تحلیلی در خصوص تست اولیه و تست نهایی» 9«شرح حال فردی» 9دو حوزة محاوره ای مورد بررسی قرار گرفتند: 10بحث.. 11«هفت دانش آموز» 11كل برنامه. 17«اظهار نظر در مورد عملكرد خود و همكلاسی ها»: 18نتایج: 18پیوست A. 19پیوست B. 20قسمت I: طبقه بندی مهارت در انگلیسی محاوره ای.. 20قسمت 2: فهرست مهارت های مكالمه. 22لهجه. 22«گرامر» 23«واژگان» 23«فصاحت» 24«درك مطلب» 25فصل 20. 26توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESL. 26مقدمه. 26«توسعه آزادی عمل دانش آموز» 27«انتخاب موضوع برای بحث» 28«یك نگرش اكتشافی» 29«انجام یك بحث كلاسی» 29«پیش بحث» 30شكل دهی گروهها 30«شناسایی و سازمان دهی موضوع» 31بحث.. 32مشاهده و ارزیابی همكلاسان. 32«نگهداری دفاتر روزانه عملكردها» 35برآورد. 36«پس-بحث» 36«نتیجه گیری» 38—مقدمهمكالمات، متمایل به سوی شنونده یا شخص می باشند. همچون دیگر امور محاوره ای، یك مكالمه، سخنگو را مستلزم به «مواجهه با محدودیت های زمانی و فشارهای اجتماعی تعامل رودررو» می نماید. یك مكالمه، یك رویداد حقیقتاً ارتباطی است كه «مبادله ای پویا است كه در آن، توانش زبانی بایستی خود را با مجموع درون داد اطلاعاتی – هم زبانی و هم پیرا زبانی – مطابقت دهند».مكالمات، «با احوالپرسی ها شروع می شوند و از طریق حركات منظم گوناگون، پیش می روند: نقش های گوینده و شنونده، درك می شوند، موضوعات عرضه می گردند، حقوق افراد برای حرف زدن، انگاشته می شوند، موضوعات جدید، مطرح می گردند، و در زمان مناسب، مكالمه به شیوه ای مناسب، خاتمه می یابد» و به بیان مختصر، گوینده و شنونده بایستی ابتكار عمل را به دست بگیرند، سؤال كنند، و یا مخالفت را در مكالمه، ابزار دارند؛ اعمالی كه همگی شان مستلزم تسلط بر ویژگیهایی زبانی خاص بوده و می توانند «یادگرفته شوند». طبقه بندی مكالمة گزارش شده در اینجا، بر مبنای فرضیة قابلیت یادگیری می باشد.طبق نظر محققان، كلاسهای تدریس مكالمه سنتی در هنگ كنگ، بواسطهء ویژگیهای زیر، شناخته می شوند:1. درون داد: تمركزی بر جنبه های رسمی زبان وجود دارد، و نسبت به فرآیندهای تعامل محاوره ای – ازجمله جنبه های گروهی تعامل محاوره ای، و مبحث مفاهیم و پیام های محاوره ای، توجه كافی مبذول نمی گردد. درون داد كلاس، معمولاً توسط معلم فراهم می گردد. برچسب پروژه:٬ انگلیسی محاوره ای: یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه, توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESL

دانلود فایل

دانلود فایل انگلیسی محاوره ای یك نگرش تعاملی، جمعی، و فكورانه و توسعه مهارتهای مباحثه ای در كلاس درس ESL

انگلیسی, محاوره, ای, یك, نگرش, تعاملی,, جمعی,, و, فكورانه, و, توسعه, مهارتهای, مباحثه, ای, در, كلاس, درس, ESL