بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان

بررسی-اثرات-ارزش-ویژه-برند-بر-ارزیابی-از-بسط-برند-از-دیدگاه-مصرف-کنندگانمتن کامل پایان نامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند از دیدگاه مصرفکنندگانتعداد صفحات : 116 با فرمت ورد و قابل ویرایش  چکیده پایان نامه فصل اول:کلیات تحقیقمقدمه                                  1-1      بيان مساله تحقیق                                  1-2      اهميت وضرورت انجام تحقيق                                   1-3      جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق.                                  1-4      اهداف تحقیق                                   1-5      سوالات تحقيق                                   1-6      فرضیه های تحقیق                                 1-7      مدل مفهومی تحقیق                                 1-8      قلمرو تحقیق1-8-1 قلمرو موضوعی1-8-2 قلمرو زمانی1-8-3 قلمرو مکانی1-9- روش تحقیق .1-11- جامعه آماری،روش نمونه گیری و حجم نمونه1-12- سازمان دهی تحقیقفصل دوم: تاریخچه ،چارچوب نظري و پيشينه تحقیقمقدمه2-1 تاریخچه2-2   نگرش بر تحولات نام تجاری در ایران2- 3  تعاریف برند2-4  اهمیت برند2-5  برندینگ2-6  ارزش ویژه برند2-7  رویکردهای اندازه‌گیری ارزش ویژه برند2-8 مدل‌های ارزش ویژه برند2-9 مدل ارزش ویژه آکر2-10 دیدگاه‌های مطالعه ارزش ویژه آکر2-11 ابعاد ارزش ویژه برند2-12 بسط برند2-13 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش2-14 تناسب2-15 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی برند      2-15-1 ویژگی‌های برند مادر و ارزیابی بسط برند      2-15-2 ثبات مفهوم برند و ارزیابی بسط برند2-16 تأثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر  2-17 نوگرایی مصرف کننده 2-18 مزایای بسط برند 2-19 مروری بر تحقیقات پیشین 2-19-1 مروری بر تحقیقات پیشین خارجی2-19-2 مروری بر تحقیقات پیشین داخلی2-20 معرفی سازمان فصل سوم : روش شناسی تحقیق43-8 تکنیک‌های آماری مورد استفادهفصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری داده‌های تحقیق مقدمه4-1 آمار توصیفی4-2 تحلیل عاملی     4-2-1 معادلات ساختاری4-3 تخمین مدل4-4 تفسیر و تعبیر مدل4-5 پاسخ به فرضیات پژوهش بر اساس روش معادلات ساختاری فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاداتمقدمه5-1 تحلیل نتایج حاصل از فرضیات5-2 پیشنهادهای کاربردی5-2 پیشنهاداتی برای پژوهش‌های آتی

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان,بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی,دیدگاه مصرف کنندگان,تاثیر برند بر فروش,پایان نامه ارشد,ارزش ویژه برند ,بسط برند ,مصرف کننده