بررسی اثر بازارگرایی توافق اجتماعی، مخاطرات اخلاقی و مقیاس تقلب در ادعای دروغین (تقلب بیمه) بیمه گذ

بررسی اثر بازارگرایی توافق اجتماعی، مخاطرات اخلاقی و مقیاس تقلب در ادعای دروغین (تقلب بیمه) بیمه گذ

بررسی-اثر-بازارگرایی-توافق-اجتماعی-مخاطرات-اخلاقی-و-مقیاس-تقلب-در-ادعای-دروغین-(تقلب-بیمه)-بیمه-گذفهرست مطالب:فصل اول8مقدمه. 91-1-بيان مسأله. 91-2-اهمیت و ضرورت انجام تحقيق111-3-اهداف تحقيق.. 131-4-سؤالات تحقیق.. 131-5-فرضيه‏هاي تحقیق.. 131-6-روش تحقیق.. 141-7- جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه. 141-8-روش و ابزار گردآوری اطلاعات141-9-روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها 141-10-مدل مفهومی.. 151-11-تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی.. 161-11-1-بازار گرایی161-11-2- توافق های اجتماعی.. 161-11-3-تقلب17فصل دوم. 18مقدمه. 192-1-بخش اول: بازارگرایی192-1-1-بازاريابي.. 192-1-2-بازار گرایی.. 212-1-3-رفتارهای بازارگرایی222-1-4-پيش زمينه هاي بازارگرايي242-1-5-ساخت مفهوم بازارگرا252-1-6-مدلهاي بازارگرایی272-1-7-رویکردهاي بازارگرایی282-1-8-دیدگاههای بازارگرایی معاصر282-1-8-1-دیدگاه تصمیم‌گیری‌شاپیرو و گلازر. 292-1-8-2-دیدگاه هوشمندی بازار کوهلی و جاورسکی.. 312-1-8-3-دیدگاه رفتاری مبتنی بر فرهنگ نرور و سلاتر. 322-1-8-4-دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت.. 332-1-8-5-دیدگاه مشتری‌گرایی دشپانده342-1-9-عوامل مورد توجه بازارگرایی352-1-9-1- خلق اطلاعات352-1-9-2- توزيع وتبادل اطلاعات362-1-10-اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری.. 372-2-بخش دوم: تقلب.. 382-2-1-تعریف تقلب.. 382-2-2-عوامل موثر در تقلب402-2-3-چه كساني مرتكب تقلب مي شوند و چرا؟. 412-2-4-نگرش هاي اساسي براي رديابي تقلب.. 422-2-5-کشف تقلب.. 432-2-5-1-روند شناسایی تقلب.. 432-2-6- تقلب در سیستم مالی.. 442-2-7-تقلب در شرکت های بیمه452-2-8-ادعاهای دروغین در بیمه اتومبیل462-3-بخش سوم: توافق های اجتماعی482-3-1-مفهوم وفاق.. 482-3-2-مفهوم وفاق اجتماعی.. 492-3-3-وفاق اجتماعی از دیدگاه نظریه پردازان. 502-4-بخش چهارم: مخاطرات اخلاقی512-4-1-اخلاق بیمه و مسئولیت های اخلاقی سازمان بیمه. 512-4-2-تعریف مخاطرات اخلاقی.. 522-4-3-انواع مخاطرات اخلاقی در بیمه. 532-4-4-ارائه راه حلها جهت كنترل مخاطرات اخلاقی.. 552-5-بخش پنجم: مرور ادبیات و سوابق تحقیق.. 562-5-1- تحقیقات خارجی562-5-2-تحقیقات داخلی57فصل سوم. 60مقدمه. 613-1- روش تحقیق.. 613-2- جامعه و نمونه آماری623-2-1- جامعه آماری.. 623-2-2- نمونه آماری.. 633-3- روش و ابزار گردآوری دادهها و اطلاعات.. 643-3-1- مطالعات کتابخانهای643-3-2- پرسشنامه. 643-4- روایی و پایایی پرسشنامه653-4-1- روایی پرسشنامه653-4-2- پایایی پرسشنامه653-5- متغیر های تحقیق673-6- روشها و تکنیکهای تحلیل آماری.. 67فصل چهارم69مقدمه704-1- آمار توصیفی.. 714         -1-1- بررسی وضعیت جنسیت در نمونه آماری.. 714-1-2- بررسی وضعیت تحصیلات در نمونه آماری.. 724-1-3- بررسی وضعیت سن در نمونه آماری.. 734         -1-4- بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری.. 744-2- آمار استنباطی754-3- تحلیل عاملی مؤلفه‌های تحقیق با استفاده از نرم‌افزار Amos Graphics. 754-3-1- تحلیل عاملی تائیدی بازارگرایی.. 754-3-2- تحلیل عاملی تائیدی عوامل درک میزان تقلب.. 764-3-3- تحلیل عاملی تائیدی عوامل توافق های اجتماعی.. 784-3-4-تحلیل عاملی تائیدی عوامل تمایل به استفاده از ادعای دروغین. 794-4-مدل اندازهگیری804-5-مدل معادلات ساختاری.. 83فصل پنجم865-1-نتایج آمار توصیفی875-2- نتایج آمار استنباطی.. 875-3-پیشنهاد های تحقیق885-3-1-پیشنهاد بر اساس نتایج فرضیه885-3-2- پیشنهادها برای تحقیق های آتی905-4 محدودیت تحقیق90منابع. 91پیوست97

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی اثر بازارگرایی توافق اجتماعی، مخاطرات اخلاقی و مقیاس تقلب در ادعای دروغین (تقلب بیمه) بیمه گذ

بررسی, اثر, بازارگرایی, , توافق, اجتماعی,, مخاطرات, اخلاقی, و, مقیاس, تقلب, در, ادعای, دروغین, (تقلب, بیمه), بیمه, گذ