بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

بررسی-تاثیر-آمیخته-ترفیع-بر-رفتار-مصرف-کنندهفصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه. 31-2-بیان مساله. 41-3-اهمیت وضرورت تحقیق.. 71-4- مدل تحقیق91-5-اهداف تحقیق101-5-1-هدف اصلی101-5-2-هدف فرعی101-6-فرضیات تحقیق101-6-1-فرضیه اصلی101-6-2-فرضیه فرعی101-7- قلمرو تحقیق.. 111-7-1-قلمرو موضوعی111-7-2-قلمرو مکانی تحقیق.. 111-7-3-قلمرو زمانی تحقیق.. 111-8-تعاریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق.. 111-8-1- تعاریف مفهومی.. 111-8-2- تعاریف عملیاتی.. 15 فصل دوم: چارچوب نظری وپیشینه تحقیق2-1 مقدمه. 172-2- تعریف بازاریابی.. 172-3-فرآیند بازاریابی.. 192-4- مدیریت بازاریابی.. 212-4-1- ایجادرابطه سودآور با مشتری.. 222-5- فلسفه های مدیریت بازریابی.. 222-6- آمیزه بازاریابی.. 252-6-1-یافتن، نگهداشتن و افزایش مشتریان: 332-6-2-اصول بازاریابی.. 332-7- آمیخته ترفیع. 342-8- عوامل مؤثردرتعیین آمیخته ترفیع. 342-9- ماهیت واهمیت ترفیعات.. 372-10- تبلیغات.. 382-10-1- اهداف تبلیغات.. 392-10-1-1- آگهی اطلاع دهنده وآگاه کننده. 392-10-1-2- آگهی متقاعد کننده. 402-10-1-3- آگاهی یادآوری کننده. 402-10-2- مزایای هدف گذاری تبلیغات.. 402-10-3- بودجه بندی تبلیغات.. 412-10-3-1- روش درصداستطاعت.. 422-10-3-2-روش درصدی ازفروش… 422-10-3-3-روش برابری با رقبا 432-10-3-4-روشرتبهبندی.. 432-10-3-5-روش هدف وانجام کار. 432-11-چه نوع تصویرهای یبیشترین توجه راجلب می کنند؟. 442-12- توصیه های رسانه ایی (نقش تصویر در : 442-13- تاثیرات مهم تبلیغات : 452-14- چرا موسسات به تبلیغات نیاز دارند؟. 462-15- آنچه که یک تبلیغ را برجسته می کند؟. 462-16-مشخصات آگهی های برجسته. 472-17-تصمیم در مورد پیام. 482-18-تصمیم در مورد رسانه. 492-19- پیش برد فروش… 522-19-1- رشد سریع پیشبرد فروش… 522-19-2- اهداف پیشبرد فروش… 532-19-3- انتخاب ابزارها یپیشبرد فروش… 532-19-3-1- ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده. 532-19-3-2- ابزارهای پیشبرد فروش تجاری.. 552-19-3-3- ابزارهای پیشبرد فروش صنعتی.. 562-19-4- رابطه بین پیشبرد فروش و تبلیغات.. 562-20- روابط عمومی.. 572-20-1- ابزارهای اصلی روابط عمومی582-20-2- تصمیم گیری عمده در روابط عمومی.. 582-20-2-1- تعیین هدف های بلند مدت روابط عمومی.. 582-20-2-2- انتخاب پیام های روابط عمومی و محمل های رساندن آنها 592-20-2-3- اجرای برنامه ی روابط عمومی.. 592-20-3- تکنیک های روابط عمومی.. 592-20-4- ارزیابی نتایج روابط عمومی.. 602-21- فروش شخصی.. 602-21-1- ماهیت فروش شخصی.. 602-21-2- نقش نیروی فروش… 612-21-2- اصول فروش شخصی.. 622-21-2-1- فرایند فروش شخصی.. 622-22- بازاریابی مستقیم. 632-22-1- فاید ه های بازار یابی مستقیم. 642-22-2- انواع بازار یابی مستقیم. 652-22-3- مشکلات بازاریابی مستقیم. 662-22-4- شیوه های ایجاد ارتباط در بازاریابی مستقیم. 672-22-4-1- بازاریابی رود ررو. 672-22-4-2- بازاریابی از طریق پست مستقیم. 682-22-4-3- بازاریابی بادفترچه فهرست بها (کاتالوگ) 692-22-4-4- فروش از راه دور (باتلفن) 692-22-4-5- بازاریابی مستقیم از طریق واکنش به تبلیغ تلویزیونی.. 702-22-4-6- بازاریابی دکه ای.. 702-22-4-7- بازاریابی در شبکه. 712-23- رفتارمصرف کننده. 722-23-1- تعریف.. 722-23-2- کاربردهای رفتارمصرف کننده. 732-23-2-1- استراتژی بازاریابی.. 732- 23-2-2- تنظیم سیاست ها و مقررات.. 732-23-2-3- بازاریابی اجتماعی.. 742-23-2-4- ارتقای سطح آگاهی جامعه. 742-23-3- عواملی که بررفتار مصرف کنند ه اثرمی گذارد. 742-23-3-1- عوامل فرهنگی.. 742-23-3-1-1- فرهنگ… 752-23-3-1-2- زیرمجموعه فرهنگی.. 752-23-3-1-3- طبقه اجتماعی.. 752-23-3-2- عوامل اجتماعی.. 752-23-3-2-1- گروه های مرجع. 752-23-3-2-2- خانواده. 762-23-3-2-3- نقش ومقا م سازمانی.. 762-23-3-3-عوامل شخصی.. 762-23-3-3-1- سن.. 762-23-3-3-3- شغل.. 762-23-3-3-3- وضع اقتصادی.. 762-23-3-3-4- شیوه زندگی.. 762-23-3-3-5- شخصیت و تصویرخویشتن.. 772-23-3-4- عوامل روانی.. 772-23-3-4-1- ا نگیزش… 772-23-3-4-1-1- تئوری فروید درباره انگیزش… 772-23-3-4-1-2- تئوری مزلو درباره انگیزش… 772-23-3-4-2- ادراک.. 782-23-3-4-3- یادگیری.. 782-23-3-4-4- نگرش و باور. 792-23-4- رفتارهای گوناگون به هنگام تصمیم گیری برای خرید. 792-23-4-1- رفتار پیچیده خرید-زود و دنناهمسانی-رفتارخرید درموردکالاهای متنوع-خریدهای عادی.. 792-23-5- اهمیت مطالعه رفتارمصرف کننده. 802-23-6- روانشناسی رفتارمصرف کننده. 812-23-7- هشت عامل مؤثر در مصرف.. 822-23-8- دیدگاه های پژوهشی درمورد رفتارمصرف کننده. 822-23-9- رضایت مشتری.. 832-23-10- حفظ مشتری.. 842-23-11- زنجیره خرید. 852-23-12- شناخت رفتارو نحوه تصمیم گیری خریدار. 872-23-12-1- نقش افراد درخرید ومصرف کالاها و خدمات.. 872-23-12-2- انواع تصمیم خرید. 882-23-12-3- فرآیندتصمیمگیری درباره خریدکالاهای جدید. 902-23-12-4- تفاوت افراد درمصرف کالاهای جدید. 912-24- رفتارشکایت آمیز مصرف کننده. 922-25- عوامل موثر بررفتا رشکایت آمیز. 922-26- واکنش های جمعی متشکل نسبت به شکایت مصرف کننده. 932-27-الگوهای واکنش مصرف کننده یا سلسله مراتب واکنش… 942-28- ارزیابی مدل(AIDA)952-29- پیشینه ی تحقیق.. 982-29-1- درداخل کشور. 982-29-2- درخارج ازکشور. 1002-30-تاریخچه شرکت چوپان101  فصل سومروش شناسی تحقیق3-1-مقدمه. 1063-2-روش تحقیق1063-3-روش و ابزارگردآوری داده ها 1073-4-جامعه آماری1083-5-حجم نمونه وروش نمونه گیری.. 1083-6-پایایی و روایی1093-7-روش تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 110 فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها4-1- مقدّمه. 1124-2- بخش اول: آمارتوصیفی پاسخگویان. 1134-2-1- بررسی ویژگی جامعها زلحاظ جنسیت.. 1134-2-2- بررسی ویژگی جامعه ازلحاظ سطح سنی.. 1144-2-3- بررسی ویژگی جامعه ازلحاظ وضعیت تحصیلات.. 1154-3- بخش دوم: آمار استنباطی تحقیق.. 1164-4- نیکویی برازش مدل. 1164-5- تحلیل عاملی تاییدی متغیر‌های پژوهش… 1174-5-1- تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای مستقل تحقیق.. 1184-5-2- تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای وابسته تحقیق.. 1204-6- بررسی پایائی پرسشنامه به تفکیک متغیرها 1224-7- آزمون فرضیات اصلی تحقیق توسط تکنیکت حلیل مسیر لیزرل. 1234-8- آزمون فرضیات فرعی تحقیق.. 125جمع بندی فصل چهارم. 135 فصل پنجم: تفسیریافته های تحقیق و نتیجه5-1- مقدمه1375-2- تحلیل داده هایت وصیفی تحقیق.. 1385-3- نتایج حاصل ازتحلیل روایی سازه متغیرها (بررسی اعتبارسازه ها) 1385-4- نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق.. 1395-5- تفسیرنتایج فرضیات تحقیق.. 1405-6- پیشنهاد اتی درمورد متغیرهای موردنظر. 1425-7- محدودیت هایتحقیق.. 1445-8- پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده. 144منابع. 146پیوست ها149پرسشنامه. 149

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر رفتار مصرف کننده

پایان, نامه, بررسی, تاثیر, آمیخته, ترفیع, بر, رفتار, مصرف, کننده