بررسی تاثیر خصوصیات فردی و نگرش نسبت به برند بر قصد خرید کالاهای لوکس

بررسی تاثیر خصوصیات فردی و نگرش نسبت به برند بر قصد خرید کالاهای لوکس

بررسی-تاثیر-خصوصیات-فردی-و-نگرش-نسبت-به-برند-بر-قصد-خرید-کالاهای-لوکس بررسی تاثیر خصوصیات فردی و نگرش نسبت به برند بر قصد خرید کالاهای لوکس فایل wordتعداد صفحات : 111 چکیده 1فصل اول: كليات تحقيق1-1- مقدمه 31-2- بیان مساله 31-3- تاریخچه موضوع 41-4- اهمیت وضرورت پژوهش 51-5- اهداف تحقیق 61-6- اهداف کاربردی تحقیق 61-7- سوالات تحقیق 61-8- فرضیه‌های تحقیق 71-9- چهار چوب نظری تحقیق 71-10- روش پژوهش 91-11- قلمرو پژوهش(قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی) 101-12- نوع آوری پژوهش 101-13- تعاریف نظری وعملیاتی واژه‌های پژوهش 101-13-1- کالای لوکس 101-13-2- نیاز به منحصر به فرد بودن 101-13-3- نگرش خود ابرازی 101-13-4- نظارت شخصی بر خود داشتن (خود کنترلی) 111-13-5- نگرش به خود نمایشی(خود معرفی) 111-13-6- نگرش احساسی 111-13-7- قصد خری: 111-14- فرآیند پژوهش 111-15- خلاصه وجمع بندی 12فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق2-1- مقدمه 142-2- مبانی نظری پژوهش 142-2-1- نگرش‌های مصرف کننده 142-2-2- چگونگی شکل گیری باورها، نگرش‌ها و رفتارها 172-2-3- پیش بینی نگرش‌های مصرف کننده از طریق مدل‌های چند ویژگی 182-2-4- اجزای نگرش 182-2-4-1- جزء شناختی  نگرش 192-2-4-2- جزء احساسی  نگرش 192-2-4-3- جزء آمادگی برای عمل در نگرش 192-2-5- مشخصات اجزای تشکیل دهنده‌ی نگرش 202-2-5-1- والانس یا شدت و جهت 202-2-5-2- درجه‌ی پیچیدگی(تکثر) 202-2-6- ارتباط با خود 212-2-7- فهم از خود 212-3- بررسی واژگان موضوع پژوهش 222-3-1- کالای لوکس 222-3-2- سبک زندگی 232-4- ادبیات پژوهش 232-4-1- پژوهش‌هاي خارجي مرتبط با موضوع 232-4-2- خودکنترلی (موقعیت اجتماعی فرد-توانایی فرد درروشی که بادیگران برخوردمیکند) 242-4-3- نیاز به منحصربفردبودن (انتخاب خلاقانه- اجتناب ازشباهت) 272-4-4- نگرش خودابرازی (شخصیت فرد- نیاز برای دیده شدن)ونگرش خود معرفی 282-4-5- نگرش احساسی (ابراز احساسات خوب –لذت فرد) 292-4-6- قیمت و کیفیت 302-4-7- تأثير جامعه 322-4-8- سبک زندگی و درک ارزش برند 322-4-9- تجربه خرید قبلی 352-4-10- نام برند 362-4-11- رهبری برند 372-4-12- انگیزه 372-4-13- فرهنگ 372-5- خلاصه وجمع بندی 42فصل سوم: روش شناسی3-1- مقدمه 443-2- نوع و روش پژوهش 443-2-1- تحقيقات علمي بر اساس هدف 443-2-2- تحقیقات آزمایشی 453-3- متغيرهاي تحقيق 463-4- ابزار جمع آوري اطلاعات 463-5- روايي و پايايي ابزار تحقیق 483-5-1- روایی یا اعتبار پرسشنامه 483-5-1-1- روایی محتوا پرسشنامه 483-5-1-2- روائی سازه 483-5-2- پایایی پرسشنامه 493-6- جامعه آماری پژوهش 493-7- قلمرو موضوعی 493-8- قلمرو مکاني تحقيق 493-9- قلمرو زماني 503-10- نمونه آماري و روش محاسبه حجم نمونه 503-11- روش نمونه گیری 503-11-1- نمونه‌گيري‌ در انجام‌ پژوهش 503-11-2- روشهاي‌ نمونه‌گيري 503-11-3- نمونه‌گيري‌ مبتني‌ بر احتمالات‌ 503-12- روش تجزيه و تحليل اطلاعات 513-12-1- رویکردPLS به مدل یابی معادلات ساختاری 513-12-2- آزمونهای برازندگی مدل کلی 513-12-2-1- معیار Communality (مقادیر اشتراکی) 523-12-2-2- معیار اعداد معناداری z (T-values) 523-12-2-3- معیار R squares یا  523-12-2-4- معیار اندازه تأثیر یا  523-12-2-5- معیار   یا Stone-Geisser criterion 533-12-2-6- معیار Redundancy 533-12-2-7- معیار GoF 533-13- خلاصه و جمع بندی 53فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها4-1- مقدمه 554-2- آمارتوصیفی پژوهش 564-3- آمار استنباطی پژوهش 604-3-1- مدل عملیاتی پیشنهادی  پژوهش 604-3-1-1- بررسی برازش مدل پیشنهادی  پژوهش 604-3-1-2- آزمون فرضیه‌های پژوهش 714-4- مدل اصلاح شده 784-4-1- بررسی برازش  مدل اصلاح شده پژوهش 784-4-1-1- برازش  مدل  بیرونی (مدل‌های اندازه گیری ) 784-4-1-2- برازش بخش ساختاری 844-4-1-3- برازش بخش کلی 874-4-2- آزمون فرضیه‌های پژوهش 884-4-2-1- بررسی ضرایب معناداری  Z  مربوط به هر یک از فرضیه‌ها 884-4-2-2- بررسی ضرایب استاندارد شده بار عاملی مربوط به مسیرهای هر یک از فرضیه‌ها 894-5- مقایسه مدل پیشنهادی و مدل اصلاح شده 904-6- خلاصه و جمع بندی 91فصل پنجم: خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادها5-1- مقدمه 935-2- خلاصه پژوهش 935-3- مدل نهایی پژوهش 945-4- یافته‌های مبتنی بر فرضیه‌های تحقیق 945-4-1- یافته‌های مبتنی بر فرضیه اول پژوهش 965-4-2- یافته‌های مبتنی بر فرضیه دوم پژوهش 965-4-3- یافته‌های مبتنی بر فرضیه سوم پژوهش 965-4-4- یافته‌های مبتنی بر فرضیه چهارم پژوهش 975-4-5- یافته‌های مبتنی بر فرضیه پنجم پژوهش 975-4-6- یافته‌های مبتنی بر فرضیه ششم پژوهش 975-4-7- یافته‌های مبتنی بر فرضیه هفتم پژوهش 985-5- کاربردهای تحقق یافته پژوهش 985-6- محدودیت‌ها ومشکلات 985-7- پیشنهادهای کاربردی ومدیریتی پژوهش 995-8- پیشنهاداتی برای پژوهش‌های آتی 99پیوست 100منابع 126چكيده انگليسي 134

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی تاثیر خصوصیات فردی و نگرش نسبت به برند بر قصد خرید کالاهای لوکس

بررسی تاثیر خصوصیات فردی و نگرش نسبت به برند بر قصد خرید کالاهای لوکس,ادبیات تحقیق,خصوصیات فردی ,نگرش نسبت به برند ,قصد خرید ,کالاهای لوکس