بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در ب

بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در ب

بررسی-رابطه-اندازه-شرکت--نسبت-ارزش-دفتری-به-ارزش-بازار-و-حجم-معاملات-با-سودهای-مومنتوم-و-معکوس-در-بچكيده:مقدمه:فصل اول: كليات تحقیق1-1 مقدمه2-1. تاریخچه مطالعاتی3-1. بیان مسئله و تعریف موضوع تحقیق4-1. چارچوب نظری تحقیق5-1. فرضيات تحقيق6-1. اهمیت و ضرورت تحقیق7-1. اهداف تحقیق8-1. حدود مطالعاتی1-8-1 قلمرو مکانی تحقیق2-8-1 قلمرو زمانی تحقیق3-8-1 قلمرو موضوعی تحقیق9-1. تعريف واژه ها و اصطلاحات کلیدیفصل دوم: مروری بر ادبيات تحقيق1-2 مقدمه2-2. تئوری پرتفوی3-2. تئوری مالی استاندارد1-3-2. فرضیه بازار کارا2-3-2. نظریه بازار کارای سرمایه3-3-2. مدل قیمت گذاری دارائی های سرمایه ای (CAPM)4-3-2. مدل سه عاملی فاما – فرنچ4-2. استثناهای مالی1-4-2. اعلامیه های سود2-4-2. برگشت بلند مدت..3-4-2. روندهای کوتاه مدت4-4-2. اثر اندازه5-4-2. قدرت پیش بینی قیمت با نسبت های مالی.6-4-2. قدرت پیش بینی اخبار و وقایع شرکت ها7-4-2. فرض منطقی بودن سرمایه گذاران8-4-2. واكنش به اطلاعات غير اساسي9-4-2. اثر ژانويه10-4-2.-اثر روزهاي هفته5-2. مالی رفتاری1-5-2. محدودیت در آربیتراژ و تئوری انتظار.1-1-5-2. زیان گریزی2-1-5-2. حسابداری ذهنی3-1-5-2. کنترل شخصی4-1-5-2. پشیمان گریزی2-5-2. روان شناسی شناختی و فرآیندهای تصمیم گیری فرا ابتکاری.1-2-5-2. نمایندگی2-2-5-2.اطمینان بیش از حد3-2-5-2.لنگر اندازی4-2-5-2. سفسطه سفته بازان5-2-5-2. تورش در دسترس بودن6-2. مفاهیم ضمنی مالیه رفتاری در بازارهای مالی و فرضیه بازار کارا7-2. استراتژی های سرمایه گذاری مومنتوم و معکوس..1-7-2. تعاریف و ادبیات موضوعی1-1-7-2. استراتژی معکوس2-1-7-2. استراتژی مومنتوم2-7-2. تجزیه بازده3-7-2. منابع سودهای مومنتوم و معکوس1-3-7-2. توضیحات رفتاری1-1-3-7-2. استراتژی معکوس2-1-3-7-2. استراتژی مومنتوم1-2-1-3-7-2. مومنتوم سود2-2-1-3-7-2. مومنتوم صنعت3-2-1-3-7-2. مومنتوم قیمت4-2-1-3-7-2. پوشش تحلیل گر5-2-1-3-7-2.  اندازه6-2-1-3-7-2. نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار7-2-1-3-7-2. حجم معاملات2-3-7-2. توضیحات مبتنی بر ریسک1-2-3-7-2. استراتژی معکوس1-1-2-3-7-2. تورش های ریز ساختار2-2-3-7-2.استراتژی مومنتوم8-2. تحقيقات داخلي مرتبط با موضوع تحقيق9-2. خلاصه فصل دومفصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق1-3 مقدمه2-3 سوال و فرضيه هاي تحقیق1-2-3 فرضیه هاي تحقیق3-3. روش تحقيق1-3-3. تخمين مدل رگرسيون با داده هاي ترکیبی.4-3. جامعه و نمونه آماری5-3. روش گردآوری اطلاعات6-3. مدل اجرای تحقیق7-3. نحوه محاسبه متغيرهاي عملياتي تحقيق:1-7-3. اندازه شرکت2-7-3. نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار سهام (BV/MV)3-7-3. حجم معاملات بازار سهام (TV)4-7-3. سود مومنتوم5-7-3.سود معکوس8-3. روش تحقیق1-8-3. نرخ بازده سهام :2-8-3. دوره تشکیل – دوره نگهداری3-8-3. طبقه بندی براساس اندازه4-8-3. طبقه بندی براساس نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار (BV/MV)5-8-3 طبقه بندی براساس حجم معاملات ((Trading VOLUME.9-3. روش آزمون فرضیات تحقیق1-9-3. آزمون معنی دار بودن ضرایب رگرسیون: آزمون t2-9-3. آزمون رگرسیون3-9-3. آزمون معنی دار بودن رگرسیون (آزمون F)4-9-3. ضریب تعیین5-9-3. ضریب تعیین تعدیل شده6-9-3. آزمون دوربین واتسن برای بررسی وجود خودهمبستگی.10-3. خلاصه فصل سومفصل چهارم: تجزيه و تحليل داده‌ها1-4 مقدمه‏2-4. يافته هاي تحقيق1-2-4.آمارتوصيفي2-2-4.آمار استنباطی1-2-2-4.نتيجه آزمون فرضيه اول تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه2-2-2-4.نتيجه آزمون فرضيه دوم تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه3-2-2-4. نتيجه آزمون فرضيه سوم تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه3-4-2-4. نتيجه آزمون فرضيه چهارم تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه4-2-2-4. نتيجه آزمون فرضيه پنجم تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه5-2-2-4. نتيجه آزمون فرضيه ششم تحقيق بر اساس دوره های تشکیل و نگهداری 6، 12 و24 ماهه3-4. خلاصه فصل چهارمفصل پنجم: نتيجه‌گيري و پيشنهادات1-5 مقدمه2-5. خلاصه موضوع و روش تحقيق3-5. خلاصه يافته هاي تحقيق1-3-5. نتيجه آزمون فرضيه اول تحقیق2-3-5. نتيجه آزمون فرضيه دوم تحقيق3-3-5 .نتيجه آزمون فرضيه سوم تحقيق4-3-5 نتيجه آزمون فرضيه چهارم تحقيق5-3-5 نتيجه آزمون فرضيه پنجم تحقيق6-3-5. نتيجه آزمون فرضيه ششم تحقيق4-5. نتيجه گيري5-5. بررسي تطبيقي يافته ها6-5. پيشنهادها 112

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در ب

بررسی, رابطه, اندازه, شرکت, ,, نسبت, ارزش, دفتری, به, ارزش, بازار, و, حجم, معاملات, با, سودهای, مومنتوم, و, معکوس, در, ب