بررسی رابطه بین » اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی در شرکت مدیران خودرو

بررسی رابطه بین » اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی در شرکت مدیران خودرو

بررسی-رابطه-بین-»-اقدامات-مدیریت-کیفیت-فراگیر-با-نوآوری-سازمانی-در-شرکت-مدیران-خودروچکیدهعنوان این تحقیق بررسی روابط بین اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی در شرکتمدیران خودرو می باشد. این تحقیق بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی از منظر روش به صورتتوصیفی همبستگی می باشد. جامعهی آماری این تحقیق شامل مدیران و کارشناسان )خبرگان( -شرکت های صنایع مدیران خودرو که تعداد آن ها 297 نفر و که با استفاده از فرمول کوکران تعدادحجم نمونه برابر است با 126 نفر و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. به منظور گردآوریدادههای مورد نیاز از ابزار پرسشنامه بهره گرفته شد. بدین منظور دو مدل و پرسشنامهی استانداردمتغیر اقدامات مدیریت کیفیت جامع از ساراف و همکاران ) 1989 ( سالار) 1389 ( و نوآوری ازتحقیقات فرانسیس و همکاران ) 2119 ( مشخص شد. نتایج حاکی از آن است که: بین اقداماتمدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری در شرکت مدیران خودرو ارتباط معنی داری وجود دارد. و همچنینبین کیفیت داده ها نقش مدیران عالی روابط کارکنان مدیریت کیفیت عرضه کنندگان سیاستکیفیت مدیریت عالی آموزش مدیریت فرآیند و نوآوری در شرکت مدیران خودرو ارتباط معنی داریوجود دارد.

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی رابطه بین » اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی در شرکت مدیران خودرو

مدیریت کیفیت فراگیر نوآوری سازمانی شرکت مدیران خودرو, مدیران خودرو, مدیریت فراگیر, نوآوری