بررسی رابطه هماهنگی کارکنان دوایر بازاریابی و منابع انسانی بر اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی

بررسی رابطه هماهنگی کارکنان دوایر بازاریابی و منابع انسانی بر اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی

بررسی-رابطه-هماهنگی-کارکنان-دوایر-بازاریابی-و-منابع-انسانی-بر-اثربخشی-پیاده-سازی-راهبرد-بازاریابیبررسی رابطه هماهنگی کارکنان دوایر بازاریابی و منابع انسانی بر اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی در سازمان های خدماتی استان یزدتعداد صفحات : 143 با فرمت ورد و قابل ویرایش چکیده    1فصل اول 21-1. مقدمه 21-2. بیان مساله 31-3. اهمیت و ضرورت موضوع 31-4. اهداف تحقیق 41-4-1. اهداف اصلی 41-4-2. اهداف فرعی 41-5. سوال های تحقیق 51-6. فرضیه ها ی تحقیق 51-7. تعاریف نظری وعملیاتی واژه های پژوهش 61-7-1. اثربخشی پیاده سازی راهبرد های بازاریابی 61-7-2. ارتباطات اثربخش 61-7-3. تعارض بین بخشی 71-7-4. پشتیبانی مدیریت ارشد 81-7-5. تعامل اجتماعی 81-7-6. نظام پاداش دهی مشترک 91-7-7. یکپارچگی غیر رسمی 91-7-8. ارتباطات نوشتاری 101-7-9. ارتباطات بین فردی 101-8. قلمرو پژوهش 111-9. محدودیت های پژوهش 111-10. فرآیند شکل دهی پژوهش 111-10.خلاصه و جمع بندی 12فصل دوم 132-1. مقدمه 132-2. چارچوب ها و مبانی نظری 142-2-1. بازاریابی خدمات 142-2-2. مدیریت منابع انسانی و سازمان های خدماتی 162-2-3. راهبرد بازاریابی 162-2-4. اجرای راهبرد بازاریابی 172-2-5. چگونه طرح بازاریابی اجرا را هدایت می کند؟ 182-2-6. عوامل موثر بر اجرای راهبرد 192-2-7. عوامل موثر بر اجرای راهبرد از نظر پیرس و رابینسون 202-2-6-1.  ملاحظات ساختاری 212-2-6-1-1. ساختار چیست؟ 212-2-6-1-2. نقش ساختار ، پیوند ساختار  به راهبرد 222-2-6-2. رهبری 222-2-6-3.  فرهنگ سازمانی 232-2-6-3-1. ارتباط  راهبرد با فرهنگ 242-2-70. عوامل  موثر بر اجرای راهبرد از نظر  میسون وایزل 242-2-8. عوامل موثر بر اجرای راهبرد از نظر دیوید آکر 252-2-9. عوامل موثر بر اجرای راهبرد های بازاریابی 262-2-10. هماهنگی راهبردی  272-3. سابقه و پیشینه تحقیق 302-3-1. مطالعات خارجی  312-3-2. مطالعات داخلی 352-4. نتیجه گیری در چارچوب مفهومی 372-5. جمع بندی فصل 38فصل سوم 393-1. مقدمه 393-2. روش تحقیق 393-3. جامعه آماري 403-4. حجم و روش نمونه گیری 403-5. روش گرد آوری اطلاعات 403-6. روایی و پایایی پرسشنامه 433-6-1. اعتبار محتوای ابزار اندازه گیری 433-6-2. اعتبار عاملی ابزار اندازه گیری 453-6-3. حجم نمونه مناسب در تعیین اعتبار عاملی 453-6-4.  اعتبار عاملی سوال ها 453-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها 463-7. خلاصه و نتیجه گیری 46فصل چهارم 474-1. مقدمه 474-2. انجام تحلیل عاملی برای شناخت متغیرهای مکنون 474-2-1-1. تحلیل عاملی اکتشافی مربوط به سوال ها عوامل هماهنگی بین بخشی 474-2-1-2. تحلیل عاملی اکتشافی مربوط به سوال های کیفیت هماهنگی بین بخشی 494-2-1-1. تحلیل عاملی اکتشافی مربوط به سوال ها اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی 494-2-2. تحلیل عاملی تاییدی مدل های ساختاری 514-2-1-1. تحلیل عاملی تاییدی مدل های ساختاری  عوامل هماهنگی بین بخشی 524-2-1-2. تحلیل عاملی تاییدی مدل های ساختاری کیفیت هماهنگی بین بخشی 544-2-2-3. تحلیل عاملی تاییدی مدل های ساختاری اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی 564-3. نتایج توصیفی تک متغیره 574-3-1. آماره های توصیفی پشتیبانی مدیریت ارشد 584-3-2. آماره های توصیفی نظام پاداش دهی مشترک 594-3-3. آماره های توصیفی تعامل اجتماعی 604-3-4. آماره های توصیفی یکپارچگی غیر رسمی 624-3-5. آماره های توصیفی ارتباطات نوشتاری 634-3-6. آماره های توصیفی ارتباطات بین فردی 644-3-7. ارتباطات اثربخش 664-3-8. آماره های توصیفی تعارضات بین بخشی 684-3-9. آماره های توصیفی پیاده سازی اثربخش راهبرد بازاریابی 694-4. تحلیل های چند متغیره  714-4-1. بررسی برقرار بودن مفروضات رگرسیون خطی  724-4-1-1. عدم وجود همبستگی بین خطاهای مدل 724-4-1-2.  نرمال بودن توزیع خطاها 734-4-1-3. نرمال بودن توزیع متغیرهای وابسته 744-4-1-4. عدم وجود هم خطی بین متغیرهای مستقل 754-4-2. استخراج معادلات رگرسیون و آزمون فرضیه های پژوهش 774-4-2-1. مدل برازش عوامل تببین کننده اثربخشی روابط 784-4-2-2. مدل برازش عوامل تبیین کننده تعارضات بین بخشی 824-4-2-3. مدل برازش عوامل تبیین کننده پیاده سازی اثربخشی راهبرد بازاریابی 864-5. تحلیل معناداری مدل مفهومی پیشنهادی 894-6. تحلیل معناداری مدل مفهومی اصلاحی 91فصل پنجم 925-1. مقدمه 925-2. خلاصه پژوهش 925-3. مدل نهائی پژوهش 935-4. نتایج مبتنی بر فرضیه های پژوهش 945-4-1. یافته های مبتنی بر فرضیه یک 945-4-2. یافته های مبتنی بر فرضیه دو 945-4-3. یافته های مبتنی بر فرضیه سه 945-4-4. یافته های مبتنی بر فرضیه چهار 955-4-5. یافته های مبتنی بر فرضیه پنج 955-4-6. یافته های مبتنی بر فرضیه شش 955-4-7. یافته های مبتنی بر فرضیه هفت 955-4-8. یافته های مبتنی بر فرضیه هشت 965-4-9. یافته های مبتنی بر فرضیه نه 965-4-10. یافته های مبتنی بر فرضیه ده 965-4-11. یافته های مبتنی بر فرضیه یازده 965-4-12. یافته های مبتنی بر فرضیه دوازده 965-4-13. یافته های مبتنی بر فرضیه سیزده 975-4-14. یافته های مبتنی بر فرضیه چهارده 975-5. بحث و نتیجه گیری 975-6. محدودیت های پژوهش 985-7. پیشنهاد های کاربردی و مدیریتی پژوهش 985-8. پیشنهاد هایی برای پژوهشی آتی 99منابع و مآخذ 99ضمائم    107 

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی رابطه هماهنگی کارکنان دوایر بازاریابی و منابع انسانی بر اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی

پایان نامه ارشد,بررسی رابطه هماهنگی کارکنان دوایر بازاریابی و منابع انسانی ,اثربخشی پیاده سازی راهبرد بازاریابی,ادبیات تحقیق,هماهنگی کارکنان ,بازاریابی ,منابع انسانی ,اثربخشی ,بازاریابی