بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکی با وفاداری رضایت مندی متشریان در شعب بانک کشاورزی استان تهر
چکیده أفصل اول : طرحتحقیق1-1- مقدمه. 42-1- موضوعپژوهش…. 43-1- بیانمسئله. 54-1- اهمیتوضرورتموضوع. 65-1- فرضیاتومدلپژوهش…. 76-1- اهدافپژوهش…. 87-1- نوعپژوهش…. 88-1- قلمروپژوهش…. 89-1- استفادهکنندگانازنتایجپژوهش…. 910-1- تعریفعملیاتیواژگانتخصصی.. 9فصلدوم : مبانینظریوپیشینه یپژوهشمقدمه. 111-2- وفاداری.. 111-1-2- وفاداریمشتری.. 142-1-2- سایرعواملموثربروفاداری.. 183-1-2- معیارهایتشخیصوفاداریمشتری.. 194-1-2- نمونههایعملیوفادارسازیمشتریاندربانکهایمطرحدنیا 205-1-2- راههایجلبرضایتمشتریانوفادار. 226-1-2- هفتدستورطلایی.. 232-2- رضایتمشتری.. 251-2-2- فلسفهیرضایتمشتری.. 272-2-2- پیشنیازهاوعواملموثربرافزایشرضایتمشتریان. 303-2- کیفیت… 344-2- خدمات… 355-2- کیفیتخدمات… 361-5-2- ویژگیهایکیفیتخدماتدربانکداری.. 412-5-2- مروریبربرخیازمطالعاتانجامشدهدرکیفیتخدمات… 463-5-2- کیفیتخدماتورضایت… 476-2- سنجشرضایتمشتری.. 491-2-6-2- مدلفورنل (ECSI , ACSI) 512-2-6-2- مدلدرختی523-2-6-2- مدلکانو524-2-6-2- مدلسروکوال. 531-4-2-6-2- تاریخچهیسروکوال. 552-4-2-6-2- سنجش (اندازهگیری) کیفیتخدماتدربخشعمومی- مدلسروکوال. 563-4-2-6-2- مدلکیفیتخدمتسروکوال617-2- بانککشاورزیدریکنگاه 698-2- پیشینهیتحقیق.. 75فصلسوم : روششناسیتحقیق1-3- مقدمه902-3- روشتحقیق.. 903-3- جامعهیآماری.. 904-3- حجمنمونهوروشنمونهگیری.. 916-3- پرسشنامه. 931-6-3- اعتبار (پایایی) پرسشنامه942-6-3- رواییپرسشنامه957-3- فنونوتکنیکهایآماری.. 951-7-3- تحلیلعاملاکتشافی.. 962-7-3- تحلیلعاملیتاییدی.. 963-7-3- مدلیابیمعادلاتساختاری974-7-3- رگرسیونچندگانه. 98فصلچهارم : تجزیهوتحلیلدادهها1-4- مقدمه. 1002-4- آمارتوصیفی.. 1011-2-4- بررسیوضعیتمتغیرهایتحقیق1013-4- آماراستنباطی.. 1021-3-4- تحلیلعاملاکتشافی1022-4-3- ارزیابیبخشاندازهگیریمدل. 1041-2-3-4- مدلاندازهگیریمتغیربرونزا (برداشتمشتریانازکیفیتخدمات)1042-2-3-4- تحلیلعاملیمرتبهاولمتغیربرونزا 1083-2-3-4- تحلیلعاملیمرتبهیدومبرایمتغیربرونزا 1093-3-4- مدلساختاری.. 1114-3-4- رگرسیونچندگانه. 113فصلپنجم : نتیجهگیریوپیشنهاداتمقدمه. 1161-5- محدودیتهایپژوهش…. 1162-5- بررسینتایجحاصلازفرضیههایپژوهش…. 1173-5- نتایجفراگیر. 1194-5- پیشنهادات… 1191-4-5- پیشنهاداتبرایمدیرانوسازمانها 1192-4-5- پیشنهاداتبرایتحقیقاتآتی.. 124
پایان, نامه, بررسی, رابطه, کیفیت, خدمات, بانکی, با, وفاداری, رضایت, مندی, متشریان, در, شعب, بانک, کشاورزی, استان, تهر