بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکی با وفاداری رضایت مندی متشریان در شعب بانک کشاورزی استان تهر

بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکی با وفاداری رضایت مندی متشریان در شعب بانک کشاورزی استان تهر

بررسی-رابطه-کیفیت-خدمات-بانکی-با-وفاداری-رضایت-مندی-متشریان-در-شعب-بانک-کشاورزی-استان-تهرچکیده أ‌فصل اول : طرحتحقیق1-1- مقدمه. 42-1- موضوعپژوهش…. 43-1- بیانمسئله. 54-1- اهمیتوضرورتموضوع. 65-1- فرضیاتومدلپژوهش…. 76-1- اهدافپژوهش…. 87-1- نوعپژوهش…. 88-1- قلمروپژوهش…. 89-1- استفادهکنندگانازنتایجپژوهش…. 910-1- تعریفعملیاتیواژگانتخصصی.. 9فصلدوم : مبانینظریوپیشینه یپژوهشمقدمه. 111-2- وفاداری.. 111-1-2- وفاداریمشتری.. 142-1-2- سایرعواملموثربروفاداری.. 183-1-2- معیارهایتشخیصوفاداریمشتری.. 194-1-2- نمونههایعملیوفادارسازیمشتریاندربانکهایمطرحدنیا 205-1-2- راههایجلبرضایتمشتریانوفادار. 226-1-2- هفتدستورطلایی.. 232-2- رضایتمشتری.. 251-2-2- فلسفهیرضایتمشتری.. 272-2-2- پیشنیازهاوعواملموثربرافزایشرضایتمشتریان. 303-2- کیفیت… 344-2- خدمات… 355-2- کیفیتخدمات… 361-5-2- ویژگیهایکیفیتخدماتدربانکداری.. 412-5-2- مروریبربرخیازمطالعاتانجامشدهدرکیفیتخدمات… 463-5-2- کیفیتخدماتورضایت… 476-2- سنجشرضایتمشتری.. 491-2-6-2- مدلفورنل (ECSI , ACSI) 512-2-6-2- مدلدرختی523-2-6-2- مدلکانو524-2-6-2- مدلسروکوال. 531-4-2-6-2- تاریخچهیسروکوال. 552-4-2-6-2- سنجش (اندازهگیری) کیفیتخدماتدربخشعمومی- مدلسروکوال. 563-4-2-6-2- مدلکیفیتخدمتسروکوال617-2- بانککشاورزیدریکنگاه 698-2- پیشینهیتحقیق.. 75فصلسوم : روششناسیتحقیق1-3- مقدمه902-3- روشتحقیق.. 903-3- جامعهیآماری.. 904-3- حجمنمونهوروشنمونهگیری.. 916-3- پرسشنامه. 931-6-3- اعتبار (پایایی) پرسشنامه942-6-3- رواییپرسشنامه957-3- فنونوتکنیکهایآماری.. 951-7-3- تحلیلعاملاکتشافی.. 962-7-3- تحلیلعاملیتاییدی.. 963-7-3- مدلیابیمعادلاتساختاری974-7-3- رگرسیونچندگانه. 98فصلچهارم : تجزیهوتحلیلدادهها1-4- مقدمه. 1002-4- آمارتوصیفی.. 1011-2-4- بررسیوضعیتمتغیرهایتحقیق1013-4- آماراستنباطی.. 1021-3-4- تحلیلعاملاکتشافی1022-4-3- ارزیابیبخشاندازهگیریمدل. 1041-2-3-4- مدلاندازهگیریمتغیربرونزا (برداشتمشتریانازکیفیتخدمات)1042-2-3-4- تحلیلعاملیمرتبهاولمتغیربرونزا 1083-2-3-4- تحلیلعاملیمرتبهیدومبرایمتغیربرونزا 1093-3-4- مدلساختاری.. 1114-3-4- رگرسیونچندگانه. 113فصلپنجم : نتیجهگیریوپیشنهاداتمقدمه. 1161-5- محدودیتهایپژوهش…. 1162-5- بررسینتایجحاصلازفرضیههایپژوهش…. 1173-5- نتایجفراگیر. 1194-5- پیشنهادات… 1191-4-5- پیشنهاداتبرایمدیرانوسازمانها 1192-4-5- پیشنهاداتبرایتحقیقاتآتی.. 124

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکی با وفاداری رضایت مندی متشریان در شعب بانک کشاورزی استان تهر

پایان, نامه, بررسی, رابطه, کیفیت, خدمات, بانکی, با, وفاداری, رضایت, مندی, متشریان, در, شعب, بانک, کشاورزی, استان, تهر