بررسی روش ها و فنون تدريس
نوع فایل: wordقابل ویرایش 45 صفحهمقدمه:فعاليتي است در جهت راهنمايي، هدايت و مساعدت در امر يادگيري.بيان صريح معلم درباره آنچه كه بايد ياد گرفته شود.هم ورزي متقابل بين معلم و متعلم.فعاليتي است كه شرايط مساعد و مناسب يادگيري را فراهم مي سازد.فعاليتي است براي رشد فراگيران.پس: تدريس فعاليتي است منظم، داراي هدف از قبل طراحي شده كه به صورت تعاملي و رابطه دوجانبه بين معلم و فراگيران جريان ميگيرد. تا شرايط لازم و مساعد را جهت بازسازي تجارب فردي و تغييرات كيفي در فراگيران ايجاد نمايد .تدريس مجموعه فعاليت هايي منظم و هدفدار است كه منجر به تغيير و ياد گيري شاگرد ميشود. يعني فعاليت هايي بايد از قبل طراحي و برنامهريزي شده باشند و در آنها تعامل وجود داشته باشد .فهرست مطالب:1- تعريف تدريس2- ابعاد تدريس3- طبقه بندي هدفهاي آموزشي از نظر بلوم4- تعريف يادگيري5- طبقه بندي نظريههاي يادگيري6- روشهاي نوين تدريس7- آموزش از راه دور8- مدارس هوشمند9- نقد و مقايسه جزوه و كتاب
دانلود فایل بررسی روش ها و فنون تدريس
بررسی روش ها و فنون تدريس,فنون تدريس,مقاله کامل بررسی روش ها و فنون تدريس,پایان نامه بررسی روش ها و فنون تدريس,روش ها و فنون تدريس,تدریس