بررسی عوامل مرتبط با میزان اعتمادجوانان به اخبار30/20 شبکه دو، اخبار شبکه استانی قم و شبکه بی.بی.سی

بررسی عوامل مرتبط با میزان اعتمادجوانان به اخبار30/20 شبکه دو، اخبار شبکه استانی قم و شبکه بی.بی.سی

بررسی-عوامل-مرتبط-با-میزان-اعتمادجوانان-به-اخبار30-20-شبکه-دو-اخبار-شبکه-استانی-قم-و-شبکه-بی-بی-سیبررسی عوامل مرتبط با میزان اعتمادجوانان به اخبار30/20 شبکه دو، اخبار شبکه استانی قم و شبکه بی.بی.سیتعداد صفحات : 84 با فرمت ورد و قابل ویرایش  تلویزیون پدیده­ ای است که در سالهای اخیر به عضویت اکثریت قریب به اتفاق خانواده­ های بشری و به عنوان یکی از منابع مهم خبری درآمده است ؛ در این تحقیق به بررسی اعتماد به اخبار این رسانۀ جادویی از نگاه مخاطبان پرداخته می­شود.به همین منظور، این فصل تحت عنوان «ادبیات نظری تحقیق» در شش بخش تعبیه شده است که به بررسی و تشریح مسائل مختلفی به شرح زیر می­پردازد:- در بخش اول «دیدگاه های نظری و انواع اعتماد» مطرح می­شود.- در بخش دوم«تعریف خبر، خبر در تلویزیون و گزینشگری خبر تلویزیونی» مطرح می­شود.- در بخش سوممخاطب­ شناسی، مباحث «مخاطب» و «تاریخچۀ آن»، «سنت­های مخاطب­ پژوهی»، «فعالیتهای مخاطبان»، «فرهنگ توده و «مخاطب و تجزیه» مطرح می­شود.- در بخش چهارم نظریه ­های تحقیق، مباحث «نظریه وابستگی مخاطبان»، «کارکردهای رسانه ­ها»، «نظریه استفاده و رضامندی»، «تئوری فضای اجتماعی»، «رسانه، دین و سیاست» مطرح می­شود.- در بخش پنجمپژوهشهای پیشین، برخی از تحقیقات داخلی و خارجی مطرح می­شود.- در بخش ششمچارچوب نظری، «چارچوب و مدل نظری تحقیق» و «فرضیات تحقیق» مطرح می­شود.   مقدمه 102-1.بخش اول: ديدگاه هاي نظري و انواع اعتماد2-1-1. تعريف مفهوم اعتماد2-1-2.ديدگاه هاي نظري وانواع اعتماد2-1-3. رويکردهاي اعتماد 2-1-4. ارتباطات و اعتماد به اخبار2-2.بخش دوم: تعریف خبر، خبر در تلویزیون2-2-1. خبر چيست؟2-2-2. ارزشهاي خبري2-2-3. تفاوت خبر در تلويزيون و مطبوعات2-2-4. سوگيري يا جانبداري در تلويزيون2-2-4. گزينشگري خبر در تلويزيون2-2-5.عينيت گرايي2-2-6. سوگيري در مقابل بيطرفي 2-2-6-1. اَشکال مختلف سوگيري2-2-7. سانسور2-3.بخش سوم: مخاطب شناسی2-3-1.مخاطب2-3-2.مخاطب و تحول هاي آن      2-3-3. دسته بنديها و نظريه هاي مخاطب   2-3-4. سنتهای مخاطب پژوهی2-3-4-1. سنت ساختارگرا در سنجش مخاطبان       2-3-4-2.سنت رفتارگرا2-3-4-3.سنتاجتماعی- فرهنگی2-3-4-4. فعالیتهای مخاطبان ازنظر بیوکا     2-3-5.مخاطب و تجزیه2-4.بخش چهارم: دیدگاه ها و رویکردهای نظری تحقیق2-4-1. نظريۀ وابستگي مخاطبان   2-4-2. نظريه استفاده ورضامندي (نيازجويي)           2-4-3. نظریه‌های کارکردگرایی در ارتباطات2-4-3-1.کارکردهای رسانه‌ها        2-4-4. گرايش سياسي و دین در ارتباطات رسانه اي 2-4-5. تئوري فضاي اجتماعي پیر بورديو      2-4-5-1. سرماية فرهنگي2-4-5-2. سرمايۀ اقتصادي2-4-5-3.سرمايۀ اجتماعي2-4-5-4. سرمایۀ اجتماعی و مجاری اطلاعاتی        2-5. بخش پنجم: پیشینه تحقیق2-5-1.تحقیات انجام شده در داخل کشور2-5-2. تحقیات انجام شده در خارج کشور2-5-3. نقد مطالعات انجام شده2-6. بخش هفتم: چارچوب،مدل نظری وفرضیات تحقیق2-6-1. چارچوب نظری تحقیق2-6-2.فرضیه های تحقیق 

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی عوامل مرتبط با میزان اعتمادجوانان به اخبار30/20 شبکه دو، اخبار شبکه استانی قم و شبکه بی.بی.سی

اعتماد جوانان به خبر تلویزیون,ديدگاه هاي نظري و انواع اعتماد, گزينشگري خبر در تلويزيون, مخاطب شناسی, نظريۀ وابستگي مخاطبان, نظریه‌های کارکردگرایی در ارتباطات, نظريه استفاده ورضامندي