بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر

بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر

بررسی-میزان-تحمل-استرس-بین-دانشجویان-پسر-و-دختر

800×600

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:’Times New Roman’,’serif’;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:’Table Grid’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-unhide:no;
border:solid windowtext 1.0pt;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;
mso-border-insidev:.5pt solid windowtext;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
text-align:right;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:’Times New Roman’,’serif’;}بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر تعداد صفحات : 84 با فرمت ورد و قابل ویرایش فهرست مطالبچكيدهفصل اولمقدمه. 1بیان مسئله
5اهداف
پژوهش8هدف کلی
8هدف فرعی.. 8سوال پژوهش: 8فرضیه
های پژوهش… 8اهمیت
و ضرورت پژوهش9تعاریف
نظری.. 9تعاریف
عملیاتی.. 10فصل دوممقدمه
12مفهوم
استرس12نکات ضروری
در مورد مفهوم فشار عصبی.. 15مدل هاي
استرس… 161) مدل
مبتني بر محرك.. 172) مدل
مبتني بر تاثير متقابل.. 183) الگوي
جنبه پردازي.. 20روشهاي
پيشگيري از ايجاد استرس… 21الف- واكنشهاي
استرس كلي  هستند. 22ب- واكنشهاي
استرسي اقتصادي  هستند. 23ج- طرح
ده يا خود به خودي بودن واكنشهاي استرس… 24د- واكنشهاي
استرس برانگيزاننده هيجان اند. 25سه الگوي
هيجاني بسيار با اهميت251- خشم. 252- ترس… 253- اضطراب.. 26هـ- واكنشهاي
استرسي تعيين كننده هاي داخلي و خارجي دارند. 26استرس
به عنوان پاسخ درونی.. 26مقابله
با استرس… 291- شبکه روابط اجتماعی.. 292- مهارتهای حل
مشکل.. 293- اعتقادات خانوادگی
و فردی.. 304- منابع مالی.. 305- سلامتی ، انرژی
، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی. 30انواع
روشهای مقابله. 301-راهبردهای ابزاری.. 302-راهبردهای درون
روانی.. 303-مهار فعالیت.. 304-جستجوی اطلاعات.. 30شیوه های
مقابله. 31مکانیزم های دفاعی
31رفتارهای غیر انطباقی.. 31پی پروایی.. 31اجتماعی شدن.. 31برخورد منفعلانه. 31اقدامات
در جهت کنترل استرس… 31تغییر در تفکر. 32رژیم غذایی.. 32ورزش و تمرینات
منظم روزانه33تنفس ، یوگا 33خواب.. 34اوقات فراقت و تفریح
35عقاید. 35سیستم حمایتی.. 36شوخی.. 37انحراف ذهن.. 38بیانات شخصی خود
آفرین38روشهای
کنار آمدن با استرس… 38روش مستقیم
39کنار آمدن
دفاعی39منابع
لازم برای مبارزه با استرس39ادبیات
نظری40راههای
مقابله با استرس از دیدگاه پزشکی.. 41دیدگاه
روانشناسی.. 45شخصیت
نوع اول45دومین
نوع شخصیت.. 45سومین
نوع شخصیت.. 46پیشینه
تحقیق.. 47فصل سومروش تحقیق.. 53جامعه
آماری.. 53نمونه
پژوهش… 53ابزار
پژوهش… 53چگونگی
جمع اوری اطلاعات.. 54تجزیه
و تحلیل داده ها54فصل چهارمجدول شماره 1 : فراوانی و درصد فراوانی دانشجویان.. 55جدول شماره 2 : تعداد شرکت کننده و نمرات تجربه استرس… 55جدول شماره 3 : تعداد شرکت کننده و نمرات تجربه استرس… 56جدول شماره 4 : تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه. 56جدول شماره 5 : شاخص های آماری محاسبه شده برای دانشجویان
پسر و دختر. 57جدول شماره 6 : آزمون T و تفاوت میانگین.. 58جدول شماره 7 : تحلیل واریانس یکطرفه و مقایسه ی دانشجویان
پسر و دختر. 59جدول شماره 8 : بررسی مقیاس کنار آمدن رویارویانه دانشجویان
پسر و دختر. 61جدول شماره 9 : بررسی مقیاس دوری جویی دانشجویان پسر
و دختر. 61جدول شماره 10 : بررسی مقیاس خویشتن داری دانشجویان
پسر و دختر. 62جدول شماره 11 : بررسی مقیاس جستجوی حمایت اجتماعی دانشجویان
پسر و دختر. 63جدول شماره 12 : بررسی مقیاس مسئولیت پذیری دانشجویان
پسر و دختر. 63جدول شماره 13 : بررسی مقیاس گریز – اجتناب دانشجویان
پسر و دختر. 64جدول شماره 14 : بررسی مقیاس حل مدیرانه مسئله دانشجویان
پسر و دختر. 64جدول شماره 15 : بررسی مقیاس ارزیابی مجدد مثبت دانشجویان
پسر و دختر. 65فصل پنجمنتیجه
گیری.. 66پیشنهادات
67محدودیت
ها 67فهرست
منابع. 68ضمائمپرسشنامه
روش های کنار آمدن لازاروسچکیده :

800×600

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:’Times New Roman’,’serif’;}پژوهش حاضر به
منظور بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر رشته روانشناسی صورت گرفته
است. طرح پژوهش از نوع پی رويدادي بود واز طريق نمونه‎گيري در دسترس، 60نفر دختر و پسر (30 پسر و 30 دختر )
انتخاب شدند .ابراز پژوهش شامل پرسشنامه پرسشنامه کنار امدن لازاروس بود. فرضيه
تحقيق با استفاده از روش T مستقل مورد بررسي قرار گرفت و بعد از انجام این پژوهش و با توجه
به تجزیه و تحلیل ابزار پژوهشی، به این نتیجه دست یافتیم که تنها در برخی مقیاس ها
آن هم نه در حد اطمینان کامل تفاوت به چشم می خورد. بنابراین دو فرضیه پژوهش مورد
قبول واقع نشد و به این نتیجه دست یافتیم که بین میزان تحمل استرس دانشجویان پسر و
دختر تفاوت معنی داری وجود ندارد و همچنین بین میزان تحمل استرس دانشجویان پسر و
دختر رشته روانشناسی تفاوت معنی داری وجود ندارد…… و . . . . . . . . … 69

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر

بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان پسر و دختر,بررسی میزان تحمل استرس,استرس دانشجویان پسر و دختر,استرس دانشجویان,استرس دانشجویان دختر,استرس دانشجویان پسر,دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی,دانلود پایان نامه ,بررسی ,میزان تحمل استرس ,دانشجو,,,