بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستان ها در استفاده از خدمات مشاوره

بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستان ها در استفاده از خدمات مشاوره

بررسی-نگرش-دانش-آموزان-دبیرستان-ها-در-استفاده-از-خدمات-مشاوره

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستان ها در استفاده از خدمات مشاوره تعداد صفحات : 102 با فرمت پی دی اف  فهرست :فصل اول : مقدمات و کلیاتمقدمهبیان مسئلهضرورت و اهمیت تحقیقحدود طالعاتیفصل دوم: مبانی نظریبخش اول سابقه تاریخیمقدمهسابقه تاریخی راهنمایی و مشاورهراهنمایی و مشاوره تحصیلی و
شغلیراهنمایی و مشاوره  شغلی در
ایرانراهنماییی و مشاوره در ایران
تا قبل از انقلاب اسلامیراهنمایی و مشاوره بعد از انقلاب
اسلامیانجمن مشاوران ایرانبخش دوم: رویکردهای
راهنمایی و مشاورهجامعه پذیریتعریف جامعه پذیریهدفهای جامعه پذیریآموزش و پرورش در جامعه
شناسی امیل دورکیمنظریه ها و کارکردهای مشاورهمشاوره مراجع محوریمشاوره عقلانی – عاطفی ( الیس
)نظریه های روان تحلیلیمشاوره فردی ( آدلر)بخش سوم: راهنمایی و
مشاوره و انواع آنتعریف راهنماییتعریف مشاورهتفاوت راهنمای و مشاورهتعریف راهنمایی شغلی و حرفه
ایتفاوت راهنمایی شغلی و مشاوره
شغلیاهداف راهنمایی و مشاورههدفهای راهنمایی تحصیلیهدفهای راهنمایی شغلیضرورت راهنمایی و مشاورهانواع راهنماییمشاوره تحصیلی در دبیرستاناصول اساسی راهنماییوظایف مشاوره تحصیلیاهم وظایف مشاوراننقش مشاوران در امور تحصیلینقش مشاوران در پیشرفت شغلیفرضیات تحقیقتعاریف عملیاتیبخش چهارم: تحقیقات انجام
شدهتحقیقات داخلیتحقیقات خارجیفصل سوم: روش تحقیقمقدمهروش تحقیقجامعه آماریروش نمونه گیریابزار گردآوری اطلاعاتاعتبار پرسش نامهروش گردآوری اطلاعاتروش تجزیه و تحلیل اطلاعاتفصل چهارم : یافته های
تحقیقمقدمهاطلاعات توصیفیالف:اطلاعات عمومی مربوط به
نمونهتوضیع سنی واحدهای نمونهتوضیع واحدهای نمونه بر حسب
رشته تحصیلیتوضیع واحدهای نمونه بر
حسب میزان تحصیلاتتوضیع واحد های نمونه بر حسب
معدل سال گذشتهب:اطلاعات مربوط به هر گروه
از واحد های نمونهج:میانگین و انحراف استاندارد
سوالات پرسشنامهد:چگونگی پاسخگویی نمونه های
هر گروه به سوالات پرسشنامهیافته های تحلیلیبررسی فرضیاتآزمون t برای فرضیه اصلیآزمون F برای فرضیه فرعی 1آزمون F برای آزمون فرعی …………………………………………………چکیده :

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}این تحقیق به منظور بررسی نگرش دانش
آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان کوهدشت در مورد استفاده از خدمات مشاوره و
راهنمایی انجام شده و اینکه ایا بین موفقیت تحصیلی و راهنمایی شغلی دانش آموزانی
که از خدمات  مشاوره و راهنمایی استفاده کرده اند و گروهی که استفاده
نکرده اند  ، تفاوت معنادار وجود دارد ؟ آیا بین موفقیت تحصیلی
و راهنمایی شغلی دانش آموزانی که از خدمات مشاوره استفاده کرده اند و گروهی که
استفاده نکرده اند ؛ از لحاظ رشته تحصیلی و سن  تفاوت معناداری وجود دارد ؟ روش تحقیق بر
حسب نحوه گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری تمامی دانش آموزان دبیرستانهای
دولتی شهرستان کوهدشت که در سال تحصیلی 88-87 به تحصیلی اشتغال داشته اند  که تعداد
آنها 2524 نفر بود شامل دو گروه ، گروهی که از راهنمایی و مشاوره استفاده کرده اند
و گروهی که استفاده نکرده اند ، از گروه اول 35 نفر و از گروه دوم 65 نفر به روش تصادفی
طبقه بندی نمونه گیری شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری
توصیفی و استنباطی استفاده شده است .  به همین منظور پرسشنامه ای با مقیاس چند
درجه ای دیکرت تهیه شده است . برای تعیین اعتبار پرسشنامه ، ضریب آلفای کرونباخ گردیده
است .  و همچنین از آزمون های T و ANOVA و Scheffe ( شفه) برای تجزیه و تحلیل فرضیات استفاده
شده است .و….

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستان ها در استفاده از خدمات مشاوره

بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستان ها در استفاده از خدمات مشاوره ,بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانب به خدمات مشاوره ,نگرش دانش آموزان به مشاوره,مشاوره دانش آموزان,دانش آموزان دبیرستانی