بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی

بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی

بررسی-گرافیک-محیطی-در-تبلیغات-محیطیدانلود پایان نامه رساله بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی 117 ص فرمت word قابل ویرایش  فهرست مطالب:چکیده 6فصل اول: 11تبلیغات محیطی و جایگاه آن در عصر حاضر 112-1 تبلیغات 132-1-1  مفهوم تبلیغات 132-1-2 جامعه شناسی تبلیغات 142-1-3 انواع تبلیغات 162-1-3-1 تبلیغات سفید: 162-1-3-2 تبلیغات خاکستری: 162-1-3-3  تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم 172-1-3-4 تبلیغات مثبت و تبلیغات منفی 172-2 تبلیغات تجاری: 202-3 تبلیغات محیطی 212-3-1  تعریف تبلیغات محیطی: 212-3-2 خاستگاه تبلیغات محیطی 222-3-3 تعاریف و دلالتهای تبلیغات محیطی 222-3-4 تغییر جایگاه تبلیغات به اماكن نامتعارف و غیرمعمول 222-3-5 سه ویژگی اصلی تبلیغات محیطی 232-3-6 جهان صحنه ی تبلیغات 242-3-7 شباهتهای تبلیغات محیطی و تبلیغات خارج از خانه 242-3-8 معایب به كارگیری تبلیغات محیطی 24فصل دوم: 27گرافیک محیطی 272-1 گرافیک محیطی 282-1-1- مفهوم گرافیک محیطی 282-1-2 جنبه های گرافیک محیطی 292-1-3 عوامل ایجاد کننده گرافیک محیطی 302-1-3-1 تعادل: 302-1-3-2 تناسب: 302-1-3-3 تداوم در محیط: 302-1-3-4 تاکید در محیط: 312-1-3-5 ایجاد وحدت در محیط: 312-1-3-6 تنوع در محیط: 312-1-3-7  بافت: 322-1-3-8 نور: 322-1-4 تاریخچه گرافیک محیطی 332-1-5  کاربرد گرافیک محیطی 342-1-6 تاثیرات گرافیک محیطی بر زندگی روزمره 352-1-7 انواع گرافیک محیطی: 362-1-7-1 گرافیک محیطی فضای بسته 362-1-7-2 گرافیک محیطی در محیط های باز 38فصل سوم: 42جایگاه گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی 423-1 تقسیم بندی گرافیک نوین 433-2 رابطه گرافیک با رسانه های تصویری 463-3 تاثیر محتوای تبلیغات محیطی به عنوان ابزار فرهنگ سازی بر افکار عمومی 473-4 مروری بر تأثیر گرافیک بر مطلوبیت تبلیغات محیطی 59فصل چهارم: 63بررسی نمونه موردی 634-1 طرح در تبلیغات محیطی 644-2 بررسی و تحلیل نشانه شناسی تبلیغات شهری 734-2-1 تبلیغات کالاهای خارجی 744-2-2 زنجیره دلالتهای ضمنی 784-3 عناصر غیرنوشتاری 804-4 تحلیل نمونه 814-4-1  چگونگی استفاده از رنگها 844-4-2 تبلیغات برای کنکور 844-4-3 عناصر نوشتاری و تصویری 874-5 تحلیل نمونه دوم 874-5-1 دلالتهای ضمنی 904-5-2 اسطوره آن سوی آبها 914-5-3 تبلیغات خدمات: 924-6 عوامل محیطی و دلالتهای ضمنی 944-7 سایر عوامل 944-7-1  تبلیغات برای مصارف روزانه 964-7-2 برندها 974-7-3 شعارها ( عناصر نوشتاری) 984-7-4 رنگها: 984-7-5 بینامتنی: 994-8  مطالعه موردی سوم 994-8-1  تصویر 1014-8-2 دلالتهای ضمنی 1024-8-3 تبلیغات فیلمهای سینمایی 1024-9 اسطوره های سینمایی: 1054-9-1 بینامتنی 1064-9-2 عناصر نوشتاری: 1074-9-3 تصویر و رنگ: 108فصل پنجم: 110نتیجه گیری 1105-1 نتیجه گیری 111منابع و مآخذ : 113

دانلود فایل

دانلود فایل بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی

بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی,پایان نامه بررسی گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی,گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی,بررسی گرافیک محیطی,تبلیغات محیطی,بررسی تبلیغات محیطی,پایان نامه تبلیغات محیطی ,مقاله تبلیغات محیطی