تحقیق رشته حسابداری – اصول حسابداری و استانداردها

تحقیق رشته حسابداری – اصول حسابداری و استانداردها

تحقیق-رشته-حسابداری--اصول-حسابداری-و-استانداردهافهرست مطالبمقدمه: 1استانداردها چه هستند؟ 4تعریف سازمان بین المللی ISO /ایزو از استاندارد 6سطوح استانداردها 6نقش هماهنگ کننده استاندارد 9استاندارد، ضرورت امروز ، نیاز همیشگی. 9کیفیت/ISO.. 11کیفیت و ارتقا سطح دانش… 11از دیدگاه تولید کننده تا دیدگاه مصرف کننده 13استاندارد جهانی یا زیر مجموعه های اختصاصی. 15اهداف کمیتة ملی استانداردهای ایزو: 16سازمان تجارت جهانی WTO و ضرورت استاندارد سازی. 17تلاقی کیفیت با فن آوری ارتباطات و اطلاعات.. 19نظریه های مدیریتی درباب بهبود کیفیت و توسعه 20نقش استاندارد سازی در جامعة اطلاعاتی. 22استاندارد سازی ضرورت واگذاری امور تصدی گری دولت.. 23نقش استاندارد سازی در جامعه اطلاعاتی. 23استاندارد در راستای تولید کیفیت – و جلب اعتماد مصرف کننده 26تعریف یک سیستم تولید در سطح جهانی: 29ویژگیهای یک شرکت تولید کننده درسطح جهانی: 30ابعاد تولید در سطح جهانی. 31ویژگیهای مدیران سطح جهانی: 32نقش استاندار سازی در راستای تولید در سطح جهانی: 34نقش مشتریان و نمایندگان دراستاندارد سازی. 35نتیجه گیری. 36حقوق مصرف کننده 37حقوق مصرف کننده درکشورهای پیشرفته 38حقوق مصرف کننده درایران. 41لایحه حمایت از حقوق مصرف کننده 44نقش COPOLCO (سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده) 47کمیته حمایت از مصرف کننده/ ایزو ISO/COPOLCO.. 48■ نقش استانداردها در تامین حقوق مصرف کننده 50■ اهمیت دیدگاه مشتریان برای استانداردها 56 نقش مصرف کننده در فرایند استانداردسازی. 57نقش مصرف کننده در اجرا استانداردها 58■ چگونگی مشارکت مصرف کنندگان. 60منابع : 70   

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق رشته حسابداری – اصول حسابداری و استانداردها

استانداردهای حسابداری,فرایند استانداردسازی,نقش استانداردها در تامین حقوق مصرف کننده,سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده,جلب اعتماد مصرف کننده,استانداردهای ایزو,لایحه حمایت از حقوق مصرف کننده