تحقیق رشته علوم اجتماعی – نقش بازاریابی اجتماعی بر فرهنگ های بومی محلی برای خروج از تله فقر

تحقیق رشته علوم اجتماعی – نقش بازاریابی اجتماعی بر فرهنگ های بومی محلی برای خروج از تله فقر

تحقیق-رشته-علوم-اجتماعی---نقش-بازاریابی-اجتماعی-بر-فرهنگ-های-بومی-محلی-برای-خروج-از-تله-فقرفهرست :
چکیده
کلید واژه
مقدمه
مفهوم مدیریت
بازاریابی یا مارکتینگ
بازاریابی اجتماعی
چه کسانی فقیرند و تعدادشان چقدر است؟
تمایز بین سه سطح فقر
«فقر مطلق»
«فقر متوسط»
«فقر نسبی»
ریشه های پدیده فقر در جهان چیست؟
مدیریت ضعیف اقتصادی
چرا ما باید درباره مساله فقر حساس باشیم؟
فرهنگ های بومی محلی
دانش بومی و توسعه پایدار
بکارگیری استراتژی «بازاریابی اجتماعی»
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق رشته علوم اجتماعی – نقش بازاریابی اجتماعی بر فرهنگ های بومی محلی برای خروج از تله فقر

تحقیق رشته علوم اجتماعی , , نقش بازاریابی اجتماعی بر فرهنگ های بومی محلی برای خروج از تله فقر,تحقیق ,رشته ,علوم اجتماعی , , نقش بازاریابی اجتماعی, بر فرهنگ های بومی محلی برای خروج از تله فقر