تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

تحقیق-مدیریت-فرآیند-کسب-و-کار-و-معماری-سرویس-گرااین
تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب
ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت
فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه
عمر و اجزای ،SOA،معماری
سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماري سرويس گرا  و غیره می باشد.فهرستمقدمه  3سرویس
چیست؟  7واسط
مستقل از نرم افزار  9معماری
اطلاعات Information Architecture. 9مدیریت
محتوا 10مدیریت
دانش     10آیا
به معماری اطلاعات نیاز داریم ؟  10فرهنگ
جامع طراح   11قابلیت
ترکیب سرویس     14مروری
بر تحقیقات    16معماری
سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟  18سرویس
ها چیستند ؟  22فواید SOA  برای
مشتریان بانکها 27SOA  و
اوراق بهادار  28تغییر
معماری نرم افزاری بانک‌ها کافی است؟  29SOA  در
بانکداری اسلامی   30تهدیدات
مهاجرت به معماری سرویس گرا 31معماری
سرویس گرا چیست    32زیربنای SOA 34نقل
و انتقال (Tranport ) 41رابطه
بین BPM ، SOA و EA   47منابع  48  مقدمهمعماري
سرويس گرا سبكي از سيستم هاي اطلاعاتي است كه بر اتصال سست، قابليت استفاده مجدد،
تركيب پذيري، پنهان سازي پياده سازي داخلي و .. تاكيد داشته و شامل استانداردهاي soap,
wsdl, bpel, uddi مي شود. از طرف ديگر چگونگي تغيير و
تاثير جنبه هاي سازمانی (فرايندها، بانك هاي اطلاعاتي، زيرساخت) در مواجه با
معماري سرويس گرا نياز به توجه بيشتر دارد.چگونگي
ارتباط معماري سرويس گرا با کسب و کار سازمان(خصوصا فرايندها) و تاثیر متقابل آنها
جزو موضوعات جذاب و پرطرفدار سالهاي اخير بوده و دهها كتاب و تز دانشگاهي و صدها
مستند فني نيز به اين موضوع پرداخته اند كه هركدام از زاويه اي قصد داشته اند
ويژگيها و قالبي براي ‘معماري سرويس گرا سازماني’ ارائه
كنند{‌‍لینک 1‍‌‌‌‌‍} {لینک 2‍}. تقريبا اكثر این منابع تاثير SOA بر
جنبه های دیگر سازمان(فرایندها، زیرساخت) را ناچیز دانسته و SOA را
غالبا موضوعي ‘نرم افزاري’ به حساب آورده اند. به عبارت واضح تر از
ديدگاه آنان، ‘معماري
سرويس گرا’ بیشتر از حيث نتايج در لايه نرم افزاري نسبت به سبک های قبلی
متفاوت بوده است. اين برداشت در طول سالهاي 2004 تا 2007 غالب بود و همانگونه كه
گفته شد اكثر كتب و مستندات معتبر منتشر شده بر اين ديدگاه اعتقاد داشتند‍‌‌. اما
در كنار ديدگاه اول، به تدريج ديدگاه جديدتر و كامل تري نيز رشد يافت و در يكي- دو
سال اخير بالغ  شد كه معتقد بود ‘معماري سرويس گرا’ بخشي از پارادايم
سرويس گرائي(Service-Orientation) است
و اين پارادايم همانطور كه در لايه نرم افزارهاي كاربردي منجر به سبك ‘معماري
سرويس گرا'(SOA) مي
شود، در كسب و كار سازمان نيز مي تواند اثربخش بوده و ‘سازمان سرويس گرا’
(SOE) را تعريف كند، همچنين در لايه زيرساخت
منجر به ‘زيرساخت سرويس گرا'(SOI) شود.
با اين تعريف جديد، پارادايم سرويس گرائي به سه شكل خود را نشان مي دهد: 

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا,معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار,معماری سرویس گرا, مدیریت فرایندهای کسب و کار,BPM,چرخه عمر و اجزای ,SOA,معماری سرویس گرا,معرفی معماری سرویس گرا ,معماري سرويس گرا