تحقیق مشاوره شغلي در بازار كار

تحقیق مشاوره شغلي در بازار كار

تحقیق-مشاوره-شغلي-در-بازار-كار عصر حاضر ، عصر اطلاعات نامگذاري شده است و ايناطلاعات نيز همچون عوامل نيروي انساني ، مواد اوليه ، انرژي  و ماشين آلاتبه عنوان يكي از عوامل توليد مطرح مي گردد. اطلاعات به عنوان يك منبعاستراتژيك ، برنامه ريزان را در بررسي گزينه ها را انتخاب گزينه هاي برترياري و مساعدت مي نمايد .با توجه به  گسترش فنآوري اطلاعات و ارتباطات در كشور و نيز ارائه طرحهاي جامع از جمله نظام جامع اطلاع رساني بازار كار ، طراحي و پياده‌سازي پروژه هايي همچون نظام جامع راهنمايي و مشاوره شغلي ، جهت تحقق طرح مذكور ضروري به نظر مي رسد.برنامه ريزيهاي مدون و جامع به منظوراستفاده از فنآوريهاي اطلاعات و ارتباطات (ICT)  درجهت ارائه و نشر اطلاعات و اخبار بازار كار به كارفرمايان و كارآفرينان وسرمايه گذارن داخلي و خارجي ، در راستاي ترغيب و تشويق آنان به سرمايهگذاري در بازار كار ايران ، از وظايف پيش بيني شده در چارت سازماني ادارةبررسي، هدايت و مشاوره شغلي كارفرمايان ( اداره كل هدايت نيروي كار ) مي‌باشد ، لذا بر هميناساس و باتوجه به اهداف عملياتي طرح اطلاع رساني بازار كار و مكانيزاسيوننمودن مراكز خدمات اشتغال و كاريابيهاي غيردولتي سراسر كشور ، مبني برارائه سرويس و خدمات سريعتر و بهتر به كارفرمايان متقاضي نيروي كار و جويندگان كار ،‌نسبت به ارائه  طرحي يكپارچه ، جامع و مكانيزه براي راهنمايي و مشاوره شغلي در كشور مبادرت ورزيده ايم .اميداست با پياده سازي طرح مذكور بتوانيم در راستاي هدايت شغلي نيروي كار ودستيابي به اثرات ثمر بخش آن در بازار كار كشورنايل گرديم.

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق مشاوره شغلي در بازار كار

دانلود تحقیق,, مشاوره شغلي ,, بازار كار,, مشاوره شغلي در بازار كار