تحقیق و پیشینه تحقیق تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان

تحقیق و پیشینه تحقیق تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان

تحقیق-و-پیشینه-تحقیق-تبلیغات-الکترونیکی-و-رفتار-خرید-مصرف-کنندگان   
تجارت الکترونیک «تجارت الکترونیکی»
را می توان انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی به صورت آنلاین و از طریق شبکه جهانی
اینترنت دانست این امور می تواند شامل عمده فروشی ، خرده فروشی در کالاهای فیزیکی و
غیرفیزیکی، ارائه سرویس های مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری می باشد. (اعرابی،۱۳۸۲).ویژگیهای این تجارت عبارتند از: جهانی نمودن تجارت ، برداشتن محدودیت های
زمانی و مکانی ، کاهش قیمت منابع جهت خرید، افزایش درصد فروش ، دسترسی آسان به اطلاعات
لازم ، کاهش چشمگیر هزینه های معاملاتی ، کاهش هزینه های زمانی معاملاتی و بسیاری دیگر
از مزایای تجارت الکترونیکی.  تعریف بازاریابی الکترونیکیبازاریابی اینترنتی بخشی از
تجارت الکترونیک است که نوعا بر اصل ‘پرداخت به­ازای هر کلیک ‘ استوار
است وشامل اگهی­های تبلیغاتی موجود در سایت­ها ، ایمیل­هایی که برای معرفی محصولات
ارسال می­شود .اگهی­های متحرک و جذاب گرافیکی ؛ تبلیغ در موتورهای جستجو ، تبلیغات
در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می­باشد که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی
،خدمات مشتریان و بخش فروش را دربر دارد.
درحال حاضر بیش از یک سوم مصرف­کنندگان خانگی در امریکا و بسیاری از نقاط اروپا که
به شبکه اینترنت دسترسی دارند خریدهای خود را بصورت اینترنتی انجام می­دهند(Wiki, 2010)  
مزایای بازاریابی الکترونیکیبطور خلاصه می­توان مزایای این نوع بازاریابی
را به صورت زیر ارائه نمود:_ ايجاد فرصتهاي تجاري جديد براي صنايع و
بنگاههاي بازرگاني. _ جلوگيري از اتلاف وقت و کاهش ترددهاي بي مورد._ کمک به محيط زيست و مصرف بهينه منابع انرژي._ کاهش هزينه هاي تبليغات و سربار و ايجاد رقابت در سطح بين المللي. _ دسترسي سريع به اطلاعات. _ حضور نداشتن واسطه و در نتيجه کاهش قيمتها._ ورود به بازارهاي فرامنطقه اي در جهت بازاريابي جهاني. _ گسترش دامنه کسب و کار و به تبع آن افزايش
فروش و درآمد._ پشتيباني بهتر، سريعتر و موثرتر._ افزايش توان ارتباطي با استفاده از وب سايت
و…_ امکان توسعه مناطق کمتر توسعه يافته و دسترسي
آسان به منابع مناطق توسعه يافته.فرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 69مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق و پیشینه تحقیق تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان

دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان,, تحقیق و پیشینه تحقیق تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان, ,تبلیغات الکترونیکی , ,رفتار خرید مصرف کنندگان