توسعه سیستم های تولیدی چابک

توسعه سیستم های تولیدی چابک

توسعه-سیستم-های-تولیدی-چابکتوسعه سیستم های تولیدی چابکتعداد صفحات : 49 با فرمت وردوجود یک روش توسعه مناسب براي یک پروژه ي نرم افزاري از اهمیت ویژه اي برخوردار است. در دهه هاي اخیر تلاشهاي متنوعی براي رسیدن به یک روش توسعه خاص که توان پشتیبانی از انواع محیطهاي توسعه را داشته باشد، صورت پذیرفته است. اما محیطهاي توسعه مختلف، ویژگیهاي متفاوتی دارند که ارائه ي روش توسعه اي که تمام آنها را پوشش دهد، تا حدودي دشوار میشود. براي همین موضوع روش توسعه هاي توسعه براي محیطهاي با شرایط خاص ارائه میشوند.
روش چابک سبکی از روشهاي توسعه هست که محیطهاي توسعه متفاوتی را مخاطب قرار میدهد و تقریبا در محیطهاي مربوطه ا ش موفق هست اما محیطهایی نیز وجود دارند که تلفیقی از ویژگیهاي این محیط میشوند و روش توسعه مناسبی براي آن گزارش نشده است در کنار این موضوع روش چابک ضعف هایی دارد و به تبع آن برخی از فاکتورهاي اساسی یک پروژه ي نرم افزاري را در نظر نمیگیرند از دیدگاه Beck این چهار فاکتور کیفیت، زمان، بودجه و حوزه مسئله هستند.

دانلود فایل

دانلود فایل توسعه سیستم های تولیدی چابک

توسعه سیستم های تولیدی چابک,تولید چابک,متدولوژی چابک,متدولوژی توسعه نرم افزار,مفاهیم اساسی تولید چابک ,توسعه پويای سيستم,روش توسعه سيستم ,فردگرایی,رقابت,چرخه حيات DSDM,تكنيك هاي اساسي DSDM,روش MoSCoW,DSDM,Scrum,Extreme Programming,FDD
,,,