خلاقيت دانش آموزان با نگرش هاي فرزند پروري والدين در مدارس مقطع راهنمائي

خلاقيت دانش آموزان با نگرش هاي فرزند پروري والدين در مدارس مقطع راهنمائي

خلاقيت-دانش-آموزان-با-نگرش-هاي-فرزند-پروري-والدين-در-مدارس-مقطع-راهنمائيخلاقيت دانش آموزان با نگرش های فرزند پروری والدين در مدارس مقطع راهنمائیتعداد صفحات : 140 با فرمت ورد و قابل ویرایش فهرست مطالب:فصل اول :  طرح تحقيقمقدمه بيان مسئله تحقيقاهميت و ضرورت تحقيقاهداف تحقيقنمونه و جامعه آماري تحقيقروشهاي آماري تحقيقفرضيه هاي  تحقيقتعاريف اصطلاحات و متغييرها   فصل دوم : مباني نظري و ادبيات تحقيقمقدمهمعنا و مفهوم خلاقيتتعريف خلاقيتنظريه هاي خلاقيتتفاوت خلاقيت با نوآوريارتباط خلاقيت با هوشخلاقیت و عملکرد نیمکره های مغز ويژگيهاي شخصيتي و خصوصيات افراد خلاقتخيل بستر خلاقيتخلاقيت در موج سومخلاقيت به عنوان فرآيندخلاقیت استعدادی برای تمام عمرنقش ويژه مدارس در پرورش خلاقيتتاثير متقابل معلمان – شاگردان و خلاقيتراههاي آموزش و پرورش خلاقيتخلاقيت و مقاوت سازمانهاي آموزشيعوامل بازدارنده خلاقيت ( كشنده هاي خلاقيت )تاثير فرهنگ و محيط بر خلاقيتسبكهاي فرزند پروري و خلاقيتسلطه جويي والدين مانع بروز خلاقيت فرزندانتنوع فرهنگي در رابطه با فرزند پروريتحقيقات داخليتحقيقات خارجيفصل سوم : روش تحقيق و جمع آوري اطلاعاتمقدمهروش تحقيق ( روش اجراي تحقيق )روشهاي جمع آوري اطلاعات و داده هاي تحقيقجامعه آماري تحقيقبرآورد حجم نمونه تحقيقمتغييرهاي تحقيقابزارهاي اندازه گيري تحقيق ( مشخصات پرسشنامه ها )روايي ابزارهاي اندازه گيري تحقيقپايائي ايزارهاي اندازه گيري تحقيق  روشهاي آماري تجزيه و تحليل داده هاي تحقيقفصل چهارم : يافته هاي تحقيق و تجزيه وتحليل داده هامقدمهيافته هاي توصيفي تحقيقيافته هاي استنباطي تحقيقفصل پنجم : بحث ونتیجه گیریمقدمهنتيجه گيري تحقيقيافته هاي تحقيقپيشنهادات تحقيق محدوديت ها ، مشكلات و موانع تحقيقفهرست منابع فارسيفهرست منابع انگليسيچکیده :هدف اساسي از انتخاب موضوع و انجام تحقيق در زمينه خلاقيت دانش آموزان و نگرشهاي فرزند پروري والدين ، دستيابي به نتايجي است كه احتمالا حاكي از ارتباط برخي از عوامل بين آنهاست . فرضيه اصلي تحقيق عبارت است از ‘ بين نگرشهاي فرزند پروري والدين و رشد خلاقيت دانش آموزان رابطه وجود دارد ‘. در فرضيه هاي فرعي ، بررسي رابطه خلاقيت با جنسيت ، پايه هاي تحصيلي ، متغييرهاي دموگرافيك و… مد نظر بوده است . براي انجام پژوهش از روش توصيفي ( پيمايشي ) استفاده شده است. نوع نگرش فرزند پروري والدين به عنوان متغيير مستقل و ميزان خلاقيت دانش آموزان به عنوان متغيير وابسته در نظر گرفته شده است . به منظور آزمون فرضيه هاي تحقيق ، اطلاعات مورد نياز از طريق اجراي دو پرسشنامه به شرح زير جمع آوري شده است……..  و ….. 

دانلود فایل

دانلود فایل خلاقيت دانش آموزان با نگرش هاي فرزند پروري والدين در مدارس مقطع راهنمائي

خلاقيت دانش آموزان با نگرش های فرزند پروری والدين در مدارس,خلاقيت دانش آموزان,فرزند پروري والدين ,مدارس مقطع راهنمائي ,استعدادهاي درخشان,دانلود رایگان,دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی ,دانلود پروژه,علوم اجتماعی