داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین
داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین در 55 صفحه و قابل ویرایش چكيدهامروزه با گسترش سیستمهای پايگاهي و حجم بالاي دادههای
ذخیرهشده در اين سیستمها، نياز به ابزاري است تا بتوان دادههای
ذخیرهشده پردازش كرد و اطلاعات حاصل از اين پردازش را در اختيار كاربران
قرارداد. با استفاده از پرسشهای ساده در SQL و ابزارهاي گوناگون گزارش
گيري معمولي، میتوان اطلاعاتي را در اختيار كاربران داد تا بتوانند به
نتیجهگیری در مورد دادهها و روابط منطقي ميان آنها بپردازند اما وقتي كه
حجم دادهها بالا باشد، كاربران هر چقدر حرفهای و باتجربه باشند
نمیتوانند الگوهاي مفيد را در ميان حجم انبوه دادهها تشخيص دهند و يا اگر
قادر به اين كار هم باشند، هزينه عمليات از نظر نيروي انساني و مالي بسيار
بالا است.داده كاوي فرآيندي پيچيده جهت شناسايي الگوها و مدلهای
صحيح، جديد و به صورت بالقوه مفيد، در حجم وسيعي از داده میباشد، به طريقي
كه اين الگوها و مدلها براي انسانها قابلدرک باشند. داده كاوي به صورت
يك محصول قابل خريداري نمیباشد، بلكه يك رشته علمي و فرآيندي است كه
بايستي به صورت يك پروژه پیادهسازی شود.(Han & Kamber, 2006)در
اين پژوهش روش داده كاوي براي تجزيه و تحليل فرآيند روابط عمومي و
بازاريابي و ارائه مدل بهينه معرفي میشود. بر اين اساس چگونگي تجزيه و
تحليل فرآيند روابط عمومي و بازاريابي بر اساس داده كاوي مرور میشود و مدل
بهينه پيشنهاد میگردد.فهرست مطالبفصل اول.مقدمه.كليات گزارش…1-1- مقدمه.1-2- بيان مسئله.1-3- بيان اهميت و ضرورت..1-4- اهداف گزارش…1-5- پرسشهای گزارش…فصل دوم.پیشینه تحقیق..مقدمه.2-2- تاريخچه داده كاوي..2-3- داده كاوي چيست؟2-4- مزاياي داده كاوي..2-5- اساس داده كاوي..2-6- وظايف داده كاوي..2-7- انتخاب يك سيستم داده كاوي..2-8- نمونههایی از سیستمهای داده كاوي..2-9- عملكردهاي جاري داده كاوي..2-10- رابطه داده كاوي با آناليز آماري2-11- محدودیتهای داده كاوي2-12 مراحل داده كاوي2-12-2- مرحله ساخت و احراز اعتبار مدل.2-12-3- مرحله بهرهبرداری..2-13- تکنیکهای داده كاوي..فصل سوم.تعاریف عمومی،تکنیک ها، روش هاشبکههای اجتماعي..3-1- مقدمه3-2- رسانههای اجتماعي..3-3- انواع رسانههای اجتماعي..3-3-1- پروژههای مشارکتی..3-3-2 بلاگها3-3-3 جوامع محتوا محور3-3- 4- سایتهای شبکههای اجتماعي..3-3-5- دنیاهای بازی مجازی..3-3-6- دنياي اجتماعي مجازي..3-4- فوايد شبکههای اجتماعي..3-5- انواع شبکههای اجتماعي بر مبنای نوع ارتباطات3- 6- داده كاوي در وب (وب كاوي)3-7- نرمافزارهای تحليل شبکههای اجتماعي3-8- مجامع در شبکههای اجتماعي..3- 9- چالشهای پيش رو در شبکههای اجتماعي3-10- روابط عمومي..3-10-1- مقدمه.3-10-2- داده كاوي در روابط عمومي..3-11- مديريت ارتباط با مشتري (CRM)3-11-1- مقدمه.3-11-2- فرآيند داده كاوي در مديريت ارتباط با مشتري3-11-3- شبکههای اجتماعي و مديريت ارتباطبا مشتري..3-12- بازاريابي..3-12-1- مقدمه.3-12-3- چرخه زندگي مشتري..3-12-4- بازاريابي الكترونيك…3-12-5- نحوه تعامل با مشتريان شبکههایاجتماعي..3-13- كاربرد روش داده كاوي در فرآيند روابط عمومي و بازاريابي بانك ها3-13-1- مرحله كاوش…3-13-2- مرحله ساخت و احراز اعتبار مدل3-13-3- مرحله بهرهبرداری و ارائه مدل بهينه براي اداره روابط عمومي و بازاريابيبانك هافصل چهارم.نتیجه گیری و پیشنهادات..بحث، نتیجهگیری و پيشنهاد براي پژوهشهای آتيپيشنهاد براي پژوهشهای آتي..منابع. فایل خریداری شده شامل فهرست شکلها و جداول می باشد
دانلود فایل داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین
داده کاوی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و بازاریابی نوین,داده کاوی در شبکه های اجتماعی,داده کاوی,مقاله داده کاوی در شبکه های اجتماعی,داده کاوی و بازاریابی نوین,بازاریابی نوین با داده کاوی