دانلود تحقیق برنامه ریزی آموزشی و پیشرفت آکادمیک از دانش آموزان مدرسه

دانلود تحقیق برنامه ریزی آموزشی و پیشرفت آکادمیک از دانش آموزان مدرسه

دانلود-تحقیق-برنامه-ریزی-آموزشی-و-پیشرفت-آکادمیک-از-دانش-آموزان-مدرسهچکیده :Mauیک نمونه ملی از دانش آموزان مدرسه متوسطه از زمینه های قومی و فرهنگیمتفاوت را در مورد خواسته ها، برنامه ها و پیشرفت های آموزشی بررسی کرد.نتایج نشان دادند تفاوت  های خاص جنسیت و نژادی را در رفتارهای برنانمهریزی شغلی و آموزشی.در تحقیق موقعیت کنونی انجمن مشاوره آمریکائی (ACA)، مشاور مدرسه و برنامه های آن، Herr(1992) اظهار کرد که توسعه مدرسه وانسانی و توسعه اقتصادی حالا در اینملیت در یک مورد غیرقابل تفاوت متصل می شوند. بنابراین رابطه یادگیری دانشآموزان در مدرسه با دنیای کار مهمتر از همیشه بوده است. دانش آموزان نهتنها باید مهارت های اصلی در خواندن، نوشتن، فلسفه و ریاضیات را فرا بگیرندبلکه باید مهارت های فکر کردن در تصمیم گیری ها برای حل کردن مشکلات همبیاموزند و به صورت موثری در خصوصیات شخصیتی در مدیریت خودشان به کار ببرند(گزارش اسکن ها، بخش کاری u.s، 1991). اگر مدارس ما برای آموزش دانش آموزان با این مهارت ها با شکستمواجه شوند، آموزش ها قادر به رقابت های در مقیاس های جهانی نخواهند بود.بنابراین کمیسیون ملی آموزش (1983) در یک دهه پیش تأکید کرد که: زمینه هایآموزشی جامعه ما توسط بالارفتن ارتباط معمولی فرسوده می شود و آینده ملت ومردم را تهدید می کند. (صفحه 5). گزارشات اطلاعات اخیر توسط Baker (1993) و Stevenson(1992) نشان دادند که دانش آموزان پشت بسیاری از کشورهای دیگر در اجراءآکادمیک هستند. در پاسخ به این بحران آموزشی و پتانسیل اقتصادی آن، ACA (1992 Herr )،موقعیتی را به دست آورده است که این کیفیت منابع انسانی است نه مواد یاتجهیزاتی که نیاز دارند که پیشرفت داده شوند. همانطور که در تحقیق موقعیت CACسایت شد، عامل کلیدی در این یا هر قابلیت ملی دیگر، رقابت کردن در محیطاقتصادی بین المللی کیفیت قدرت کار ملی تعریف شده توسط سواد، قابلیت انعطافو قابلیت آموزش آن است می باشد. (صفحه 1). طبق نصر مشاوران، ما عقیدهداریم که بهبود سرویس های مشاوره ای و راهنمایی در مدارس می توانند برایافزایش کیفیت ملی و قدرت کاری اش به کار برده شوند. (کمیسیون مشاوره وراهنمایی قبل از کالج 1986). مشاوران آمریکایی می توانند به عنوان توسعهدهندگان در پیشرفت منابع انسانی ما و در کمک به دانش آموزان ما برای ارتباطآموزش آنها و دنیای کار کمک کنند. نوجوانان امروزی متصل به یک قدرت کاریبا دموگرافیک های جدید هستند. حدود 75% از کسانی که جذب کار در ایالاتمتحده شده اند (u.s) حالا ترکیبی از اقلیت ها، زنان و مهاجران می باشند. (1992، sue). اقلیت ها و زنان برای بیشتر از 90% از تمام قدرت کار رشد یافته در سال 2000 بوده اند (1991، Apolloni-Feichmer, west). علاوه بر تغییر دادن دموگرافیک ها، سطوح بالاتری از مهارت و تعلیم دیدن آموزشی مورد نیاز خواهد بود. (Bound,Johnson1992). اشخاصی با کمتر از تحصیلات دبیرستانی با مکشل جستجوی شغل مواجهخواهند بود. آینده اقتصادی ملت بستگی به سطوح بالاتر تحصیلی دارد. اگرچهدانش آموزان از این موقعیت اجتماعی حضور می یابند و تشویق می شوند برایورود به تحصیلات بالاتر اما درصد تحصیل کردگان کالج در میان نیروی کاربزرگسال کاهش خواهد یافت (کمیسیون مشاوره و راهنمایی قبل از کالج 1986).بسیاری از دانش آموزان مدرسه متوسطه امروزی ما تا سال 2000 وارد بازار کارمی شوند.

دانلود فایل

دانلود فایل تحقیق برنامه ریزی آموزشی و پیشرفت آکادمیک از دانش آموزان مدرسه

دانلود تحقیق ,برنامه ریزی آموزشی, پیشرفت آکادمیک , دانش آموزان مدرسه ,برنامه ریزی آموزشی و پیشرفت آکادمیک از دانش آموزان مدرسه