دانلود سمینار پایان نامه مدیریت روسازی زیرساخت های فرودگاهی

دانلود سمینار پایان نامه مدیریت روسازی زیرساخت های فرودگاهی

دانلود-سمینار-پایان-نامه-مدیریت-روسازی-زیرساخت-های-فرودگاهیدانلود سمینار پایان نامه مدیریت روسازی زیرساخت های فرودگاهی(۴۰۴ صفحه در قالب PDF)سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشدعمران- راه و ترابریعنوان :مدیریت روسازی زیرساخت های فرودگاهیچکیدهدر حال حاضر طراحی روسازی اتعطاف پذیر بطور کلی بر مبنای خواص استاتیکی مانند نسبت باربری کالیفرنیا و میزان توانایی تکیگاهی خاک انجام می گیرد. این خواص بیانگر پاسخ واقعی لایه های روسازی تحت بار ترافیکی نمی باشد.بطور کلی سیستم مدیریت روسازی فرودگاهی ،نیازهای دقیق و سریع و موثر وبا ارزش را برای تکنیک های آزمایشات روسازی برای ذخیره سازی حالات و خواص سازه ای روسازی آسفالتی را انجام می دهد.این تکنیک ها شامل آزمایشات غیر مخرب برای تغییرشکل ،رادار نفوذ دز زمین و تحلیل طیفی امواج سطحی می باشند. هدف از این سمینار ارائه تکنیک های معمول مورد استفاده در پهنه آزمایشات غیر مخرب و کاربرد آنها در آزمایشات روسازی می باشد.تجهزات تغییر شکل غیر مخرب بوسیله به کار بردن نیرو روی سطح روسازی و اندازه گیری نتایج تغییر شکلهای سطح روسازی که به وسیله مبدل های سرعت سنجی ویا ژئوفون اندازه گیری می شوند کار می کنند. نتایج بدست آمده از این آزمایشات غیر مخرب استفاده می شود در بر آورد شرایط روسازی آسفالتی و بتنی.مقدمهدراین تحقیق پس از بررسی نرم افزارهای ومدل های پیش بینی درمدیریت روسازی فرودگاه به بررسی جامع پیرامون ارتباط سیستم GIS با مدیریت روسازی فرودگاه ها درسطح شبکه می پردازد.درفصل آخر نیز تحلیل های اقتصادی مربوطه بررسی شده وفرایند تعیین اولویت ها و زمان بهینه برای تعمیرات ازطریق پیش بینی وضعیت روسازی فرودگاهی برای آینده،موردارزیابی قرار خواهندگرفت.خط مشی سیستم تعمیر ونگهداری عبارت است از تعریف ومشخص نمودن تمام انواع خرابی های ممکن و حالت های مختلف شدت خرابی هایی که ممکن است درطول دوره زمانی اعمال روش های تعمیر و نگهداری برای حل مشکلات روسازی ایجاد شود. وقوع یک سری خرابی ها دریک محدوده مشخص ازروسازی امری معقول است.دراین شرایط،تمام استراتژی های تعمیر و نگهداری باید دقیقا تحلیل شوند تامشخص شود که کدام یک از روش ها تعمیر و نگهداری برای رفع نواقص روسازی ها از بازدهی بیشتری برخوردار بوده اند.اگر برنامه زمان بندی شده عظیمی برای تعمیر روسازی(مانند اجرای یک لایه رویه برای تحمل تنش های سازه ای) با بازسازی آن برای یک بخش از روسازی تدوین شده باشد،تاثیر به تعویق انداختن انام عملیات تعمیر روی بخش های متفاوت قابل ملاحظه خواهدبود.یکی از مطالعاتی که در آزمایشات روسازی های فرودگاهی انجام میشود جستجوی راههایی برای اندزاه گیری و ارزیابی خرابی های روسازی ها است.ابتدا ارزیابی وضعیت روسازی ها توسط استفاده کنندگان از روسازی های فرودگاهی و همچنین اندازه گیری میزان و شدت خرابی ها استفاده ازروشها و وسایل مخصوص و سپس مرتبط کردن نتایج حاصل ازاین دو روش ارزیابی به یکدیگر می باشد. در آزمایشات روسازی های فرودگاهی ارزیابی نظری وضعیت روسازی های فرودگاهی توسط گروهی که برای این منظور تعلیم دیده بودندانجام میشود.درطول عمر بهره وری تسهیلات فیزیکی فرودگاهی عوامل بسیار زیادی دخیل اند که این عوامل قابل تعریف وشناسایی می باشند.دوره عمر هریک باایجاد تسهیلات جدید آغاز شده ومراحل اولیه استفاده را میگذراند.سپس تسهیلات درطی زمان تغییر میکنند،به خرابی نهایی رسیده وفرسوده میشوند. درنهایت احتمالا اصلاح شده یادوباره سفارش داده میشوند. عموما به طراحی وبرنامه ریزی چرخه عمر تسهیلات توجه کافی شده است.ازطرفی هرچند ناکافی،ولی به چرخه نگهداری تسهیلات نیزتوجه شده است.یک سیستم مدیریت آسفالت اقدامات تعمیر ونگهداری آسفالت رابه شیوه ایفنی و اقتصادی ازنظر عقلی توجیه میکند.شبکه ها آسفالت فرودگاه بخش مهمی ازبودجه رابه خود اختصاص میدهند بنابراین روشی پیشگیرانه برای حفظ این بودجه ازطریق ارزیابی دوره ای وضعیت آسفالت بااستفاده ازآنالیزهای مختلف مورد استفاده قرار گرفت. مجموعه این تست ها برای ایجاد یک سیستم مدیریت آسفالت مورد ارزیابی قرار گرفتند.یک سیستم مدیریت آسفالت روشی سیستماتیک منسجم برای انتخاب روشهای نگهداری و نوسازی(MSR)،تعیین اولویت ها وزمان مناسب برای تعمیر و افزایش بودجه های مرتبط با آن است.فهرست مطالبچکیده     ۱مقدمه         ۲فصل اول:کلیات۱-۱-هدف         ۵۱-۲-پیشینه تحقیق           ۷۱-۳-روش کار وتحقیق           ۱۴فصل دوم:کاوش درمتون۲-۱-طبقه بندی سابقه وتاریخچه         ۲۱۲-۳-بررسی کتب(ترتیب لیست برمبنای تاریخ انتشار)             ۲۴۲-۴-بررسی مقالات             ۴۵۲-۵-بررسی تزها وپروژه ها مربوط به پروژه های مدیریت روسازی فردگاه ها         ۷۲۲-۶-بررسی کنفرانس ها           ۹۶فصل سوم:روش تحقیق۳-۱-روش های به کارگرفته شده در AMPS       ر      ۹۸۳-۱-۱-مراحل کلی اجرای سیستم نگهداری روسازی       ۱۰۱۳-۲-دستورالعمل جمع آوری اطلاعات وروش بررسی وضعیت خراب روسازی فرودگاه ها         ۱۰۴۳-۲-۱-تعریف شبکه وشاخه روسازی فرودگاهی       ۱۰۵۳-۲-۲-سازه روسازی         ۱۰۷۳-۲-۳-تاریخچه ساخت         ۱۰۹۳-۲-۴-ترافیک         ۱۰۹۳-۲-۵-وضعیت روسزای فرودگاه         ۱۱۱۳-۲-۶-پایگاه روسازی فرودگاه                   ۱۱۳۳-۲-۷-روتبه روسازی فرودگاه             ۱۱۳۳-۲-۸-تقسیم روسازی فرودگاه به واحد های نمونه           ۱۱۶۳-۲-۹-بازرسی روسازی فرودگاه ها       ۱۱۷۳-۲-۱۰-روش های اندازه گیری خرابی ها         ۱۱۸۳-۲-۱۱-مراحل انجام کار برای بررسی وضعیت ومحاسبهPCI       ر  ۱۲۱۳-۲-۱۲-تعیینPCI یک واحد نمونه برای روسازی آسفالتی فرودگاه ها           ۱۲۳۳-۲-۱۳-کارآیی سازه ای وعملکردی        ۱۳۰۳-۲-۱۴-ارزیابی سازه ای           ۱۳۱۳-۲-۱۵-مهم ترین مدل خرابی       ۱۳۹۳-۲-۱۶-مدل های عملکردی روسازی         ۱۳۹۳-۲-۱۷-گزارش مقادیرPCI     ر    ۱۴۱۳-۲-۱۸-گزارش سیستم نگهداری درسطح شبکه       ۱۴۲۳-۲-۱۹-تجزیه وتحلیل گزارش های وضعیت روسازی          ۱۴۲۳-۲-۲۰-فهرست موجودی اجزای شبکه       ۱۴۲۳-۲-۲۱-توسعه عملیات تعمیر ونگهداری         ۱۴۴۳-۳-تعاریف،اختصارات ونشانه های ریاضی         ۱۴۵۳-۳-۲-برآورد مدول برشی وارتباط آن باتغییر شکل های دائمی مواد آسفالت       ۱۵۸۳-۳-۳-برآورد مدول برشی وارتباط آن باتغییر شکل های دائمی موادآسفالت       ۱۵۹۳-۴-برنامه کامپیوتری:بررسی نرم افزارها ومدل های پیش بینی درAPMS    ر   ۱۶۰۳-۴-۱-بررسی نرم افزارهای سیستم مدیریت روسازی فرودگاه       ۱۶۳۳-۴-۲-درباره سیستمMICROPAVER      ر     ۱۶۵۳-۴-۳-درباره سیستم نرم افزارAIRPORTS و ویژگی های این نرم افزار       ۱۶۷۳-۴-۴-ویژگی های نرم افزارMicro PAVER       ر      ۱۷۰۳-۴-۵-نیازهای سیستم نرم افزارAIRPORTS     ر          ۱۷۳۳-۴-۶-نیازهای سیستمMicro PAVER    ر       ۱۷۳۳-۴-۷-مقایسه دونرم افزار         ۱۷۶۳-۴-۸-سیستم های مدیریتی که معمولا درفرودگاه ها استفاده میشوند عبارتنداز       ۱۷۷۳-۴-۹-سیستمHDM    ر     ۱۷۸۳-۴-۱۰-سیستمAIRPAVER     ر    ۱۷۹۳-۴-۱۱-سیستم AIRPACS     ر      ۱۸۰۳-۴-۱۲-سیستم IAPMS    ر    ۱۸۱۳-۴-۱۳-سیستمERES-DSS     ر    ۱۸۱۳-۴-۱۴-سیستم Micro-PAVER      ر      ۱۸۲۳-۴-۱۵-سیستم PERS/AIRPORTS     ر      ۱۸۴۳-۵-مدل های پیش بینی وضعیت روسازی در APMS      ر     ۱۸۵۳-۵-۱-برونیابی مستقیم     ۱۸۶۳-۵-۲-روش رگرسیون(تجربی)         ۱۸۷۳-۵-۳-مدل های پیش بینی احتمالی   ۱۹۰۳-۵-۴-مدل خانواده     ۱۹۱۳-۵-۵-تعریف خانواده روسازی       ۱۹۲۳-۵-۶-مدل های مارکوین         ۱۹۴۳-۵-۷-مدل شبه مارکوف         ۲۰۰فصل چهارم:جمع آوری اطلاعات۴-۱-مقدمه           ۲۰۲۴-۲-موضوعات مورد نظر درارزیابی آزمایشات در APMS   ر     ۲۰۳۴-۳-آزمایشات غیرمخرب برای تعیین افت وخیزها درروسازی فرودگاهی       ۲۰۴۴-۴-انواع تجهیزات مورد نیاز برای آزمایشات غیرمخرب     ۲۰۶۴-۴-۱-دستگاه های افت وخیز سنج ضربه ای     ۲۰۷۴-۴-۲-بررسی روند کار بامدل دایناتست برای آزمایشاتHWD       ر      ۲۱۲۴-۴-۳-مبدل ارتعاشی برای ارزیابی تغییرشکل های سیستم های HWD   ر    ۲۱۳۴-۴-۴-ارزیابی انسجام وپیوستگی درروسازی فرودگاه     ۲۱۷۴-۴-۵-گزارش ازتوان آسفالت       ۲۲۱۴-۵-افت وخیز سنج دینامیکی حالت پایدار     ۲۲۲۴-۵-۱-لرزاننده ۱۶ کیلوپندی مدلWES    ر     ۲۲۴۴-۵-۲-سیستم شبیه سازبار سنگین       ۲۲۶۴-۶-محاسبه مدول لایه های روسازی     ۲۳۲۴-۷-برآورد مدول برشی وارتباط آن باتغییرشکل های دائمی مواد آسفالت       ۲۳۵۴-۸-کنترل شبه سازی واکنش روسازی مربوط     ۲۹۳۴-۹-معیارهای تاثیرگذاربر مقدار افت وخیزها درروسازی فرودگاه         ۲۳۹۴-۱۰-تسهیلات مدیریت داده های ناشی از نتایج افت وخیز سنجی       ۲۵۰۴-۱۱-موارد کاربرد آزمایشات غیرمخرب درسطوح گوناگون مدیریت روسازی فرودگاه ها       ۲۵۱۴-۱۲-محل انجام آزمایش(NDT)   ر      ۲۵۲۴-۱۳-موارد کاربرد آزمایش های غیرمخرب درسطح مدیریت روسازی                     ۲۵۲۴-۱۴-بررسی میدانی برای انجم NDT     ر    ۲۵۶۴-۱۵-تعیین PCN بااستفاده از آزمایش غیرمخرب         ۲۵۶۴-۱۶-قابلیت بررسی تاثیر انواع محورهای بارگذاری       ۲۶۱۴-۱۷-شیارافتادگی       ۲۶۲۴-۱۷-۱-متوسط عمق شیار                        ۲۶۳۴-۱۷-۲-اندازه گیری تغییرشکل دائمی(شیارشدگی)         ۲۶۴۴-۱۷-۳-کنترل شبیه سازی واکنش روسازی مربوط به شیارافتادگی       ۲۶۵۴-۱۸-سنجش ناهمواری وقابلیت سواری دادن درباند پرواز       ۲۶۷۴-۱۸-۱-اندازه گیری وتحلیل ناهمواری هادر روسازی فرودگاه ها       ۲۷۰۴-۱۸-۲-نشانه ناهمواری بین المللی     ۲۷۱۴-۱۸-۳-ناهمواری سنجBRP     ر      ۲۷۳۴-۱۸-۴-اهمیت سنجش وضعیت ناهمواری های درروسازی فرودگاه ها       ۲۷۴۴-۱۸-۵-درمورد ناهمواری درباند فرودگاه       ۲۷۶۴-۱۸-۶-پروفی سنجی سطح روسازی فرودگاه        ۲۷۸۴-۱۸-۷-معیارهای کنترل وتعیین میزان ناهمواری درسطح روسازی فرودگاه           ۲۷۹۴-۱۹-سنجش وارزیابی لغزش درروسازی فرودگاه           ۲۹۲۴-۱۹-۱-روابط لغزش-اصطکاک دروسایل اندازه گیری ضریب اصطکاک         ۲۹۸۴-۱۹-۲-وسایل اندازه گیری مقاومت لغزندگی      ۲۹۸۴-۱۹-۳-وسایل بالغزش متغیر     ۲۹۸۴-۱۹-۴-آزمایش اصطکک چرخ قفل شده       ۳۰۴۴-۱۹-۵-روش سرش         ۳۰۸۴-۱۹-۶-نوسانات ترافیکی وفصلی       ۳۱۰۴-۱۹-۷-فراوانی بررسی برای ارزیابی اصطکاک درفرودگاه ها     ۳۱۱۴-۲۰-بررسی چشمی       ۲۱۳۴-۲۱-لایه های اصطکاکی متخلخل       ۳۱۳۴-۲۲-پاک کردن آلاینده ها         ۳۱۴۴-۲۳-استفاده ازداده های آزمایشات درشبیه سازی ومدل های پیش بینی کارآیی سازه ای         ۳۱۵۴-۲۳-۱-استفاده از داده های آزمایشات درمدل های شبیه سازی         ۳۱۶فصل پنجم:تحلیل اطلاعات وارائه نتایج۵-۱-مولفه های یک روسازی ایمن درپخش هوایی فرودگاه            ۳۲۰۵-۲-نگهداری سازه ای روسازی درمقابل نگهداری عملکردی روسازی درفرودگاه           ۳۲۲۵-۳-اهمیت نگهداری منظم سازه ای روسازی درفرودگاه           ۳۲۳۵-۴-تعمیر ونگهداری روسازی های ساخته شده ازمخلوط بتن آسفالتی گرم درفرودگاه         ۳۲۵۵-۵-تعمیر ونگهداری روسازی های ساخته شده ازمخلوط بتن سیمانی پرتلند درفرودگاه       ۳۳۱۵-۶-اهمیت شاخص مقاومت دربرابر لغزندگی درروسازی باندهای پرواز     ۳۳۲۵-۷-رفع ذرات ریزوبقای لاستیک واحیای بافت روسازی درباند پرواز       ۳۳۵۵-۸-رویکرد مدیریت درسطح پروژه       ۳۳۹۵-۹-مدیریت درسطح شبکه       ۳۴۱۵-۹-۱-صورت وضعیت روسازی ووضعیت روسازی درآخرین بازرسی       ۳۴۲۵-۱۰-روشPCI بحرانی     ۳۴۵۵-۱۱-ارتقاء سالیانه سیستم           ۳۴۸۵-۱۲-کاربردGIS در APMS     ر        ۳۵۰۵-۱۳-الگوهای ارزیابی آسفالت         ۳۵۷۵-۱۴-ارزیابی روسازی فرودگاه         ۳۵۸۵-۱۵-تحلیل هزینه های چرخه عمر           ۳۶۶۵-۱۶-بررسی ملاحظات اقتصادی در APMS   ر    ۳۶۷۵-۱۶-۱-مخارج غیر مستقیم         ۳۶۹۵-۱۶-۲-هزینه های غیرمستقیم مربوط به مدیریت روسازی       ۳۷۰۵-۱۶-۳-هزینه های استهلاک هواپیما ناشی از خستگی آن براثر حرکت روی روسازهای ناهموار       ۳۷۱۵-۱۶-۴-هزینه های تاخیر             ۳۷۲۵-۱۷-تعیین زمان مناسب وتعداد دفعات روکش کردن         ۳۷۳۵-۱۸-مدل های برآورد هزینه         ۳۷۵۵-۱۹-گزارش تحلیل اقتصادی     ۳۷۵۵-۱۹-۱-ایجاد جدول هزینه ها     ۳۷۶۵-۱۹-۲-بهبود سرمایه       ۳۷۶فصل ششم:نتیجه گیری و پیشنهاداتنتیجه گیری       ۳۷۸پیشنهادات     ۳۸۰منابع و ماخذ       ۳۸۱فهرست منابع فارسی     ۳۸۱فهرست منابع لاتین         ۳۸۲چکیده انگلیسی         ۳۸۵

دانلود فایل

دانلود فایل سمینار پایان نامه مدیریت روسازی زیرساخت های فرودگاهی

دانلود, سمینار, پایان, نامه, مدیریت, روسازی, زیرساخت, های, فرودگاهی