دانلود فایل ورد Word پروژه تکنیک های یکپارچگی و نقش معماری سرویس گرا در یکپارچه سازی سازمان

دانلود فایل ورد Word پروژه تکنیک های یکپارچگی و نقش معماری سرویس گرا در یکپارچه سازی سازمان

دانلود-فایل-ورد-word-پروژه-تکنیک-های-یکپارچگی-و-نقش-معماری-سرویس-گرا-در-یکپارچه-سازی-سازمانفـرمت: DOC تعداد صفحات: ۱۸۵ صفحه رشتــه : کامپیوتر  چکیده : امروزهیکی از راه­ حل­های نوین به منظور ساخت سیستم­های کاربردی سازمانی، راه­حلمبتنی بر سرویس تلقی می­شود. بعلاوه معماری مبتنی بر سرویس به عنوان یکیاز شیوه­های معماری پیشرو در راه­حل­های سازمانی نیز مطرح است. تاکنونفعالیت­های تحقیقاتی و کاربردی زیادی جهت ارائه فناوری­ها، محصولات واستاندار­های محاسباتی مبتنی بر سرویس انجام شده است، ولی کار­های گزارششده بسیاری در زمینه تحلیل و طراحی سرویس­ها(مدلسازی سرویس­گرا) موجود استکه همین کار­های محدود نیز در بردارنده­ی مشکلاتی هستند. شیوه­های ارائهشده نیز دارای مشکلاتی می­باشند. با توجه به کاستی­های موجود در این پژوهشمبتنی بر هدف زیر شکل گرفته است: “ارائهیک چارچوب شامل تکنیک­ها، روش­ها و ابزار­های مربوطه جهت یکپارچه­سازیسازمان و استخراج سرویس­ها بر مبنای معماری سرویس­گرا برای سیستم­های جامعیکپارچه­سازمانی و با توجه به مدل فرایند­های سازمانی ایجاد می­شود. ایناقدام به جهت رسیدن به راه­حلی با کیفیت(پشتیبانی از تکامل سازمان، بهینهبا توجه به اصول سرویس­گرایی) صورت می­پذیرد.” بهمنظور توسعه یکپارچگی سیستم­های کاربردی سازمانی سطح تجرید اجزائ معماریمی­بایست به اندازه سطح تجرید دامنه کاری سازمان ارتقائ یافتهباشد.رویکرد­های سنتی شئ­گرایی و مبتنی بر مولفه برای ساخت چنینسیستم­هایی، ناکافی بوده و منجر به ایجاد رویکرد نوین مبتنی بر سرویس که ازسطح تجرید بالاتری برخوردار است، شده است. معماری مبتنی بر سرویس به عنوانیکی از سبک­های معماری پیشرو در راه­حل­های سازمانی نیز مطرح است. این سبکمعماری نه تنها راجع به محصولات و استاندار مربوطه است، بلکه به سایرجنبه­های توسعه سیستم، نظیر تحلیل طراحی راه­حل نیز مرتبط است. موضوع اصلیاین پروژه در بر گیرنده­ی مراحل اولیه چرخه حیات راه­حل مبتنی بر سرویس استکه تحلیل و طراحی سرویس­ها نامیده می­شود. فصل اول: کلیات تحقیق ۱٫۱ مقدمه۱٫۲ طرح مسئله۱٫۳ اهداف تحقیق ۱٫۴ محدوده تحقیق ۱٫۵ مراحل انجام تحقیق ۱٫۶ساختار پروژه فصل دوم: یکپارچه­سازی در سازمان و سیستم­های اطلاعاتی۲٫۱ مقدمه ۲٫۲مدل­های سازمانی ۲٫۲٫۱ مدل فرایندی کسب و کار سازمان۲٫۲٫۲ مدل موجودیت­های کسب و کار سازمانی۲٫۳ یکپارچه­سازی در سازمان ۲٫۴ یکپارچه­سازی در سیستم­های اطلاعاتی ۲٫۵ رهیافت­های مهم یکپارچگی۲٫۵٫۱ یکپارچگی داده­ای۲٫۵٫۲ برنامه­های کاربردی نقطه به نقطه ۲٫۵٫۳ پرتال­ها ۲٫۵٫۴ یکپارچگی دلال۲٫۵٫۵ SOA with ESB ۲٫۶ روش­های مهم یکپارچگی ۲٫۷ تعریف یکپارچگی کاربردی سازمانی ۲٫۸ تعریف و قابلیت­های یکپارچگی کاربردی سازمانی ۲٫۹رقابت در یکپارچه­سازی سیستم­های اطلاعاتی سازمانی ۲٫۹٫۱سطح پشتیبانی تکنولوژی ۲٫۹٫۲محدودیت تکنولوژیکی و اجرایی ۲٫۹٫۳بودن به یکپارچه شدن با سیستم­های دیگر ۲٫۹٫۴ نمایش جزئیات سطح پائین ۲٫۱۰ انواع یکپارچه­سازی بر اساس ضعیف یا قوی بودن ۲٫۱۱ انتخاب فروشندگانEAI ۲٫۱۱٫۱عمده تهیه کنندگانMOM ۲٫۱۱ نتیجه گیریفصل سوم: ارزیابی فناوری­های یکپارچگی کاربردی سازمانی۳٫۱ مقدمه۳٫۲ فناوری­های یکپارچه­سازی نقطه به نقطه ۳٫۳محصولات یکپارچه­سازی برنامه کاربردی سازمانی ۳٫۴ آداپتور­ها ۳٫۵ فناوری­های یکپارچه­سازی پایگاه داده با پایگاه داده ۳٫۶ فناوری­های یکپارچه­سازی با استفاده از انبار داده ۳٫۷ یکپارچه­سازی با استفاده از سرویس دهنده برنامه کاربردی ۳٫۸ سرویس­های وب۳٫۹مقایسه سرویس­های وب و یکپارچگی برنامه­های کاربردی سازمانی ۳٫۱۰تعریف و مقایسهEDI ۳٫۱۱ مقایسه سرویس­های وب،EAI,EDI ۳٫۱۲مقایسه معماری سرویس­گرا و یکپارچگی کاربردی سازمانی ۳٫۱۳ نتیجه گیریفصل چهارم: نقش معماری سرویس­گرا در یکپارچگی۴٫۱ مقدمه۴٫۲ سرویس چیست؟ ۴٫۲٫۱مفهوم استخراج سرویس ۴٫۲٫۲ اهمیت استخراج سرویس ۴٫۲٫۳ تفاوت سرویس و معماری سرویس­گرا ۴٫۳ معرفی و تعریف معماری سرویس­گرا ۴٫۳٫۱ اصول سرویس­گرایی ۴٫۳٫۱٫۱ قابلیت استفاده مجدد از سرویس۴٫۳٫۱٫۲ اتصال سست سرویس ۴٫۳٫۱٫۳ قرارداد رسمس برای تعامل ۴٫۳٫۱٫۴ کپسول سازی سرویس ۴٫۳٫۱٫۵ قابلیت ترکیب سرویس ۴٫۳٫۱٫۶ خودمختاری سرویس ۴٫۳٫۱٫۷ بی وضعیتی سرویس ۴٫۳٫۱٫۸ قابلیت کشف سرویس ۴٫۳٫۱٫۹ بررسی فاکتور دانه بندی سرویس ۴٫۳٫۲مدل مفهومی معماری سرویس­گرا ۴٫۳٫۳ چرخه حیات معماری سرویس­گرا ۴٫۳٫۴ چالش­های معماری سرویس­گرا ۴٫۴کاربرد­های معماری سرویس­گرا در یکپارچگی ۴٫۴٫۱ یکپارچه­سازی سیستم­های اطلاعاتی ۴٫۴٫۲ یکپارچه­ سازی اتوماسیون فرایند­های سازمان در قالب اکستریشن ۴٫۴٫۳تعامل پذیری بین سازمانی ۴٫۵پروتکل­های معماری سرویس­گرا ۴٫۵٫۱SOAP ۴٫۵٫۲ سرویس­های وب مبتنی بر SOAP ۴٫۵٫۳WSDL ۴٫۵٫BPEL ۴٫۵٫۵ BPEL4WS ۴٫۵٫۶ UDDI ۴٫۶ مزایا و نتایج معماری سرویس­گرا ۴٫۷ روش­های استخراج سرویس ۴٫۸ نتیجه گیریفصل پنجم: معماری سرویس­گرا و یکپارچه­سازی سیستم­های جامع۵٫۱ مقدمه ۵٫۲انواع یکپارچه­سازی سیستم­های جامع ۵٫۲٫۱ یکپارچه­سازی داده­گرا ۵٫۲٫۱٫۱انعکاس(تکرار) ۵٫۲٫۱٫۲ ایجاد فدراسیون اطلاعات ۵٫۲٫۱٫۳ پردازش واسط­ها ۵٫۲٫۲یکپارچه­سازی بر اساس فرایند کاری۵٫۲٫۳یکپارچه­سازی سرویس­گرا۵٫۲٫۳یکپارچه­سازی درگاه­گرا۵٫۳ راه­کار ترکیبی یکپارچه­سازی سیستم­های جامع ۵٫۳٫۱گردآوری اطلاعات لازم و ایجاد مدل­های مربوطه ۵٫۳٫۱٫۱ مدل­سازی فرایند­های تجاری ۵٫۳٫۱٫۲تعریف و طبقه بندی سرویس­ها۵٫۳٫۱٫۳ایجاد مدل MetaDtata ۵٫۳٫۱٫۴ تعیین User Interfaceهای مشترک۵٫۳٫۱٫۵ طراحی شبکه انتقال اطلاعات سیستم جامع۵٫۴چگونگی استفاده از ایزار یکپارچگی و ابزارBMP۵٫۴٫۱ توزیع شدگی سرویس­ها در مدل BMP ۵٫۴٫۱٫۱ ملزومات این مدل۵٫۴٫۱٫۲چارچوب کارکرد۵٫۴٫۲ ایجاد و مدیریت سرویس­ها ۵٫۴٫۲٫۱ملزومات این مدل ۵٫۴٫۲٫۲ چارچوب کارکرد ۵٫۴٫۳ ایجاد مکانیزمی جهت تبادل اطلاعات بین سرویس­ها۵٫۴٫۳٫۱ ملزومات این مدل ۵٫۵ نتیجه­ گیریفصل ششم: روش پیشنهادی استخراج سرویس برای یکپارچه­سازی سازمان۶٫۱ مقدمه۶٫۲ فرضیات ۶٫۳ معرفی فرایند کلی روش پیشنهادی ۶٫۴ تشریح فاز­ها و فعالیت­ها و روش انجام فعالیت­ها ۶٫۴٫۱ فاز یک تحلیل سرویس­گرایی ۶٫۴٫۱٫۱ تحلیل حوزه کسب وکار ۶٫۴٫۱٫۲ تحلیل سیستم­های موجود ۶٫۴٫۲ فاز دوم:ارزیابی و بهینه سازی۶٫۴٫۲٫۱ بررسی انطباق سرویس­های نامزد با اهداف سازمان ۶٫۴٫۲٫۱٫۱ تهیه درخت اهداف سازمانی ۶٫۴٫۲٫۱٫۲ تخصیص سرویس­های نامزد به اهداف سازمانی ۶٫۴٫۲٫۱٫۳ تجزیه، ترکیب و یا ایجاد سرویس جدید ۶٫۴٫۲٫۲ ارزیابی کیفیت سرویس ۶٫۴٫۲٫۲٫۱ بررسی امکان ارزیابی اصول سرویس­گرایی ۶٫۴٫۲٫۲٫۲ ارزیابی قابلیت استفاده مجدد سرویس­ها ۶٫۴٫۲٫۲٫۳ ارزیابی اتصال سست سرویس­ها۶٫۴٫۲٫۲٫۴ ارزیابی خود مختاری سرویس­ها ۶٫۴٫۲٫۲٫۵ ارزیابی قابلیت ترکیب سرویس­ها ۶٫۴٫۲٫۲٫۶ اعمال اصلاحات لازم ۶٫۴٫۳ فاز سوم: سازمان­دهی ۶٫۴٫۳٫۱ ارائه فهرست سرویس­های نهایی ۶٫۴٫۳٫۲ طبقه بندی سرویس­ها۶٫۴٫۳٫۲٫۱ سرویس­های کاری ۶٫۴٫۳٫۲٫۲ سرویس­های پایه ۶٫۴٫۳٫۲٫۳ سرویس­های کاربردی ۶٫۴٫۴ فاز چهارم: ارائه تکنیک مناسب جهت یکپارچگی سازمان ۶٫۵ نتیجه گیری فصل هفتم: ارزیابی روش پیشنهادی۷٫۱ مقدمه۷٫۲ تعریف یک مورد موردی ۷٫۲٫۱ مطالعه موردی : دانشگاه ۷٫۳ ارزیابی روش پیشنهادی در رابطه با کار­های قبلی ۷٫۴ جمع بندی نتایجفصل هشتم: نتیجه­ گیری۸٫۱ نتیجه­گیری ۸٫۲ آیا سرویس­های شناسایی شده، پشتیبانی کننده چابکی و تعامل­پذیری در سازمان می­باشد؟ ۸٫۳ آیا چارچوب ارائه شده از جامعیت برخوردار می­باشد؟ ۸٫۴ کار­های بعدیمراجعواژگان و عبارات(انگلیسی به فارسی)  

دانلود فایل

دانلود فایل فایل ورد Word پروژه تکنیک های یکپارچگی و نقش معماری سرویس گرا در یکپارچه سازی سازمان

تکنیک های یکپارچگی و نقش معماری سرویس گرا در یکپارچه سازی سازمان,مدیریت سیستم های اطلاعاتی,مهندسی نرم افزار,پایان نامه ارشد مهندسی نرم افزار,مهندسی نرم افزار,پایان نامه مهندسی نرم افزار,ام پی فایل مرجع پایان نامه مهندسی نرم افزار