دانلود فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار

دانلود فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار

دانلود-فایل-ورد-word-پروژه-یک-روش-چندبعدی-برای-پیشنهاد-دهنده-های-آگاه-از-زمینه-در-تجارت-سیارعنوان : یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار تعداد صفحه : 121 استفادهاز زمینه، به عنوان اطلاعات پویایی که توصیفگر وضعیت کاربران و اقلام بودهو بر فرایند تصمیمگیری و انتخاب کاربران تاثیرگذار است، توسط سیستم هایپیشنهاددهنده در تجارت سیار، در جهت ارتقاء کیفیت مناسب پیشنهاددهی ضروریاست. در این تحقیق یک روش جدید چندبعدی برای پیشنهاددهی آگاه از زمینه درتجارت سیار ارائه شده است. در این روش اطلاعات کاربران، اقلام، پارامترهایزمینه و ارتباط میان آنها در یک فضای چندبعدی نمایش داده میشود که به آنمکعب چندبعدی امتیازات گفته میشود. در این فضا زمینههای مشابه بهطورجداگانه برای هر کاربر شناسایی میشوند که این کار با شناسایی الگوهای مصرفمتفاوت کاربران در شرایط زمینهای مختلف انجام میشود. با بدست آوردن ایناطلاعات، یک فضای جدید دوبعدی ایجادشده و پیشنهاددهی نهایی با استفاده ازیک روش فیلترسازی مشارکتی در این فضا انجام میگیرد. ارزیابی روش از طریقپیادهسازی آن در یک سیستم پیشنهاددهی محصولات غذایی رستورانها شاملپارامترهای زمینهای روز، زمان، آب و هوا و همراه علاوه بر پارامترهای کاربرو اقلام و مقایسه آن با روش سنتی پیشنهاددهی و بدون درنظرگرفتن اطلاعاتزمینه انجام گرفته است. برای پیاده سازی روش فیلترسازی مشارکتی از شبکه هایخودسازمانده استفاده شده است. شبکه های خودسازمانده، نوعی از شبکه هایعصبی بدون ناظر هستند. مقایسه و ارزیابی نتایج با استفاده از محاسبه شاخصF1 که یکی از شاخص های استاندارد و پر استفاده برای ارزیابی پیشنهاددهندهها است، انجام گرفتهاست. بر اساس این نتایج، روش پیشنهاددهی چندبعدی درحدود شانزده درصد بهبود نسبت به روش سنتی پیشنهاددهی را نمایش میدهد کههمین مساله کارایی روش را از نظر کیفیت پیشنهاددهی تایید میکند.فهرست مطالب فصل اول: مقدمه 1-1 مقدمه. 1-2 موضوع تحقیق 1-3 موضوع تحقیق 1-4 اهمیت و ارزش تحقیق 1-5 اهداف تحقیق 1-6 کاربرد نتایج تحقیق 1-7 مروری بر ساختار پایان­ نامه   فصل دوم: تجارت سیار 2-1 مقدمه 2-2 تجارت سیار 2-3 دسته­ بندی ادبیات تحقیقاتی تجارت سیار 2-3-1 حوزه تحقیقات نظری 2-3-2 شبکه بی­سیم 2-3-3 میان­ افزار سیار 2-3-4 زیر­بنای کاربری بی­سیم 2-3-5 کاربرد­های تجارت سیار 2-4 فناوری­های تجارت سیار 2-5 استاندارد­های بی­سیم 2-6 بستر پیاده­سازی کاربرد­های تجارت سیار 2-6-1 زبان­های برنامه ­نویسی موبایل 2-7 جمع ­بندی فصل سوم: زمینه 3-1 مقدمه 3-2 زمینه 3-2-1 تعاریف پارامتریک 3-2-2 تعاریف کلی 3-3 دسته ­بندی اطلاعات زمینه 3-4 آگاهی از زمینه 3-5 طراحی زمینه 3-6 جمع ­بندیفصل چهارم: سیستم­های پیشنهاد­دهنده 4-1 مقدمه 4-2 بررسی عملکرد سیستم­ های پیشنهاد­دهنده 4-2-1 روش­های مبتنی بر محتوا 4-2-1-1 مشکلات و محدودیت­­های روش­های مبتنی بر محتوا 4-2-2 روش­های فیلترسازی مشارکتی 4-2-2-1 مشکلات و محدودیت­­های روش­های فیلتر­سازی مشارکتی4-2-3 روش­های ترکیبی 4-3 ارزیابی سیستم­های پیشنهاد­دهنده 4-4 بسط قابلیت­های سیستم­های پیشنهاد­دهنده 4-4-1 شرکت­دادن شناختی جامع از کاربران و اقلام در فرآیند پیشنهاد­دهی4-4-2 امتیاز­گذاری چند­معیاری 4-4-3 پیشنهاد­دهنده­های غیر­تداخلی 4-4-4 انعطاف­پذیری 4-4-5 توسعه شاخص­های ارزیابی 4-4-6 استفاده از اطلاعات زمینه در پیشنهاد­دهنده­ها 4-4-7 سایر گزینه­ها برای بسط و توسعه سیستم­های پیشنهاد­دهنده4-5 جمع ­بندی فصل پنجم: روش جدید چند­بعدی برای پیشنهاد­دهی آگاه از زمینه 5-1 مقدمه 5-2 سیستم­های پیشنهاد­دهنده آگاه­از­زمینه در تجارت سیار 5-3 مدل­سازی اطلاعات زمینه 5-4 روش چند­بعدی در سیستم­های توصیه­گرسیار آگاه از زمینه 5-5 جمع­بندیفصل ششم: ارزیابی6-1 مقدمه 6-2 روش ارزیابی 6-2-1 پیاده­سازی سیستم جمع­آوری داده 6-3 پیاده­سازی روش پیشنهاد­دهی 6-3-1 پیاده­سازی روش پیشنهاد­دهی دو­بعدی 6-3-2 پیاده­سازی روش پیشنهاد­دهی چند­بعدی 6-4 جمع ­بندیفصل هفتم: جمع­بندی و راهکار­های آینده7-1 مقدمه 7-2 راهکار­های آیندهمنابع و مآخذ

دانلود فایل

دانلود فایل فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار

دانلود فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار