دانلود فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار
عنوان : یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار تعداد صفحه : 121 استفادهاز زمینه، به عنوان اطلاعات پویایی که توصیفگر وضعیت کاربران و اقلام بودهو بر فرایند تصمیمگیری و انتخاب کاربران تاثیرگذار است، توسط سیستم هایپیشنهاددهنده در تجارت سیار، در جهت ارتقاء کیفیت مناسب پیشنهاددهی ضروریاست. در این تحقیق یک روش جدید چندبعدی برای پیشنهاددهی آگاه از زمینه درتجارت سیار ارائه شده است. در این روش اطلاعات کاربران، اقلام، پارامترهایزمینه و ارتباط میان آنها در یک فضای چندبعدی نمایش داده میشود که به آنمکعب چندبعدی امتیازات گفته میشود. در این فضا زمینههای مشابه بهطورجداگانه برای هر کاربر شناسایی میشوند که این کار با شناسایی الگوهای مصرفمتفاوت کاربران در شرایط زمینهای مختلف انجام میشود. با بدست آوردن ایناطلاعات، یک فضای جدید دوبعدی ایجادشده و پیشنهاددهی نهایی با استفاده ازیک روش فیلترسازی مشارکتی در این فضا انجام میگیرد. ارزیابی روش از طریقپیادهسازی آن در یک سیستم پیشنهاددهی محصولات غذایی رستورانها شاملپارامترهای زمینهای روز، زمان، آب و هوا و همراه علاوه بر پارامترهای کاربرو اقلام و مقایسه آن با روش سنتی پیشنهاددهی و بدون درنظرگرفتن اطلاعاتزمینه انجام گرفته است. برای پیاده سازی روش فیلترسازی مشارکتی از شبکه هایخودسازمانده استفاده شده است. شبکه های خودسازمانده، نوعی از شبکه هایعصبی بدون ناظر هستند. مقایسه و ارزیابی نتایج با استفاده از محاسبه شاخصF1 که یکی از شاخص های استاندارد و پر استفاده برای ارزیابی پیشنهاددهندهها است، انجام گرفتهاست. بر اساس این نتایج، روش پیشنهاددهی چندبعدی درحدود شانزده درصد بهبود نسبت به روش سنتی پیشنهاددهی را نمایش میدهد کههمین مساله کارایی روش را از نظر کیفیت پیشنهاددهی تایید میکند.فهرست مطالب فصل اول: مقدمه 1-1 مقدمه. 1-2 موضوع تحقیق 1-3 موضوع تحقیق 1-4 اهمیت و ارزش تحقیق 1-5 اهداف تحقیق 1-6 کاربرد نتایج تحقیق 1-7 مروری بر ساختار پایان نامه فصل دوم: تجارت سیار 2-1 مقدمه 2-2 تجارت سیار 2-3 دسته بندی ادبیات تحقیقاتی تجارت سیار 2-3-1 حوزه تحقیقات نظری 2-3-2 شبکه بیسیم 2-3-3 میان افزار سیار 2-3-4 زیربنای کاربری بیسیم 2-3-5 کاربردهای تجارت سیار 2-4 فناوریهای تجارت سیار 2-5 استانداردهای بیسیم 2-6 بستر پیادهسازی کاربردهای تجارت سیار 2-6-1 زبانهای برنامه نویسی موبایل 2-7 جمع بندی فصل سوم: زمینه 3-1 مقدمه 3-2 زمینه 3-2-1 تعاریف پارامتریک 3-2-2 تعاریف کلی 3-3 دسته بندی اطلاعات زمینه 3-4 آگاهی از زمینه 3-5 طراحی زمینه 3-6 جمع بندیفصل چهارم: سیستمهای پیشنهاددهنده 4-1 مقدمه 4-2 بررسی عملکرد سیستم های پیشنهاددهنده 4-2-1 روشهای مبتنی بر محتوا 4-2-1-1 مشکلات و محدودیتهای روشهای مبتنی بر محتوا 4-2-2 روشهای فیلترسازی مشارکتی 4-2-2-1 مشکلات و محدودیتهای روشهای فیلترسازی مشارکتی4-2-3 روشهای ترکیبی 4-3 ارزیابی سیستمهای پیشنهاددهنده 4-4 بسط قابلیتهای سیستمهای پیشنهاددهنده 4-4-1 شرکتدادن شناختی جامع از کاربران و اقلام در فرآیند پیشنهاددهی4-4-2 امتیازگذاری چندمعیاری 4-4-3 پیشنهاددهندههای غیرتداخلی 4-4-4 انعطافپذیری 4-4-5 توسعه شاخصهای ارزیابی 4-4-6 استفاده از اطلاعات زمینه در پیشنهاددهندهها 4-4-7 سایر گزینهها برای بسط و توسعه سیستمهای پیشنهاددهنده4-5 جمع بندی فصل پنجم: روش جدید چندبعدی برای پیشنهاددهی آگاه از زمینه 5-1 مقدمه 5-2 سیستمهای پیشنهاددهنده آگاهاززمینه در تجارت سیار 5-3 مدلسازی اطلاعات زمینه 5-4 روش چندبعدی در سیستمهای توصیهگرسیار آگاه از زمینه 5-5 جمعبندیفصل ششم: ارزیابی6-1 مقدمه 6-2 روش ارزیابی 6-2-1 پیادهسازی سیستم جمعآوری داده 6-3 پیادهسازی روش پیشنهاددهی 6-3-1 پیادهسازی روش پیشنهاددهی دوبعدی 6-3-2 پیادهسازی روش پیشنهاددهی چندبعدی 6-4 جمع بندیفصل هفتم: جمعبندی و راهکارهای آینده7-1 مقدمه 7-2 راهکارهای آیندهمنابع و مآخذ
دانلود فایل فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار
دانلود فایل ورد Word پروژه یک روش چندبعدی برای پیشنهاد دهنده های آگاه از زمینه در تجارت سیار