دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-بازاریابی-ویروسیعنوان: دانلود مبانی نظری
و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی فرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات:45فصل دوم مبانی نظری، پیشنه
تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و
پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کامل  بازاریابی ویروسی بازاریابی ویروسی چیست؟بازاریابی ویروسی تاثیر شبکه‌ی اینترنت را نشان می‌دهد و می‌تواند در دسترسی
به تعداد زیادی از افراد موثر باشد و به طور سریع پیام بازاریابی را به عنوان یک
ویروس طبیعی یا یک ویروس کامپیوتری به آنها انتقال دهد. بازاریابی ویروسی آنلاین
شکلی از ارتباطات شفاهی است که گاهی اوقات بازاریابی BUZZ نامیده می‌شود. دو شکل اصلی بازاریابی ویروسی عبارتند از: «ایمیل‌های
دورگذر[1]» یا
«مباحثات در داخل شبکه‌های اجتماعی.» در هنگام برنامه‌ریزی عملیات تلفیقی باید به
یادداشت که تاثیر بازاریابی ویروسی آنلاین از طریق رسانه‌های آفلاین یا تبلیغات بر
روی تلویزیون و رادیو یا پرینت قابل افزایش است. «بازاریابی شفاهی (WOM[2])»، یک مفهوم ایجاد شده است که
صرفاً مربوط به بازاریابی ویروسی است اما زمینه‌ی آن وسیع‌تر است. همه‌ی تکنیک‌های
بازاریابی شفاهی بر اساس مفاهیم رضایت مشتری دیالوگ دو طرفه و ارتباطات شفاف است.
عناصر اساسی آن عبارتند از:-       
آموزش افراد درباره‌ی کالاها و  خدمات شرکت.-       
شناسایی افرادی که احتمال بیشتری برای تبادل نظر با
آنها وجود دارد.-       
فراهم کردن ابزارهایی که تبادل اطلاعات را آسانتر
می‌کنند.-       
بررسی چگونگی، کجایی و چرایی تبادل نطقه نظرات.-       
گوش دادن و پاسخ به حامیان، کاهش دهندگان و بی‌طرفها.مزایا و معایب بازاریابی ویروسیمزایای بازاریابی ویروسی:مزیت اصلی بازاریابی ویروسی این است که یک عامل ویروسی موثر می‌تواند به
مخاطبان زیادی به شیوه‌ی اقتصادی دست پیدا کند. همچنین مصرف کنندگان نظرات
خویشاوندان، دوستان و خانواده‌شان را به شدت مورد ارزیابی قرار می‌دهند، بطوریکه
شدت تاثیر آنها می‌تواند قابل ملاحظه باشد.معایب بازاریابی ویروسی:

دانلود فایل

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی ,پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی ,بازاریابی ویروسی ,بازاریابی, ویروسی