دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-ساختارهای-رقابتی-بازارعنوان: دانلود مبانی نظری
و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازارفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 13فصل دوم مبانی نظری، پیشنه
تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و
پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کاملساختارهای رقابتی
بازار رقابتي در بازاربازار عبارت است از: «محلی برای مبادلات
بالقوه»؛ برای مثال تصور كنید نقاشی هنرمند مدت یك ماه برای خلق یك تابلو وقت می‌گذارد.
گاهی مفهوم بازار، مبادله منابع یا دادو ستدهایی است كه الزاما با پول سروكار
ندارد؛ برای مثال در بازار انتخابات، داوطلب نمایندگی مجلس قولها و وعده هایی برای
رسیدگی به اوضاع اجتماعی و اقتصادی حوزه انتخاباتی خود به رأی دهندگان می‌دهد تا
در مقابل، آنان به او رأی بدهند.تعریف و مفهوم بازار سرانجام ما را به مفهوم
بازاریابی می رساند. بازاریابی به معنای«كار كردن با بازار» است، یعنی تلاش در جهت
از قوه به فعل در آوردن مبادلات برای ارضای نیازها و خواسته های بشر( روستا و
همکاران، 1388).بر پایه طبقه بندی بازار مالی با نگرش به
سررسید دارایی‌ها، بازار سرمایه به بازار دادوستد ابزارهای مالی با سررسید بیشتر
از یک سال و دارایی‌های بدون سررسید اطلاق می‌شود. این بخش از بازار مالی نقش
مهمتری در گردآوری منابع پس‌اندازی و تأمین نیازهای سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی
دارد. بازار سرمایه نسبت به بازار پول بسیار گسترده‌تر است و از تنوع ابزاری
بیشتری برخوردار است. بازار سرمایه پلی است که پس انداز واحدهای اقتصادی دارای
مازاد را به واحدهای سرمایه‌گذاری که بدان نیازمندند انتقال می‌دهد. بنابراین
بازار سرمایه، واحدهای پس‌اندازی و سرمایه‌گذاری را با یکدیگر ارتباط می‌دهد. از
طرف دیگر سازوکارهای تعبیه شده در این بازار از طریق رشد حجم پس انداز و سرمایه
گذاری، رشد اقتصادی را تسریع می‌کنند. هدف بازار سرمایه عبارت از انتقال وجوه پس
انداز كنندگان از یک طرف و مصرف کنندگان وجوه از طرف دیگر می باشد. این دو گروه
باید در شرایط مطمئنی یکدیگر را پیدا نموده و معامله خود را انجام دهند. طبیعت این
گونه مبادلات نیاز به اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به صحت عملیات در بازار دارد و در
صورتی که بازار از کارایی لازم برخوردار باشد و قیمت‌ها نمایانگر ارزش ذاتی باشند،
این اعتماد در آنها ایجاد می گردد. درچنین بازاری هر دو گروه سرمایه گذار و مصرف
کنندگان وجه به خواسته های خود می‌رسند.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}  

دانلود فایل

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار,پیشینه تحقیق ساختارهای رقابتی بازار,دانلود مبانی نظری ساختارهای رقابتی بازار,ساختارهای رقابتی بازار