دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قيمت گذاري
عنوان: دانلود مبانی نظری
و پیشینه تحقیق قيمت گذاريفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 28فصل دوم مبانی نظری، پیشنه
تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و
پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کامل قيمت
گذاري.. 2-12-1-اهمیت قیمت گذاری.. 2-12-2- عوامل
موثر بر قیمتگذاری 2-12-3- اهداف قیمت گذاری.. 2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی.. 2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار. 2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار. 2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت.. 2-12-4- مراحل قیمت گذاری.. 2-12-5- قيمت گذاري منعطف… 2-12-5-1- حراج و مزایده 2-12-5-2- ارتقاء. 2-12-5-3- فروش ها 2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک… 2-12-7- قیمت گذاری
منعطف(پویا) در حراجی ها 2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها 2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست.. 2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان. 2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف… 2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی.. 2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی.. 2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی.. 2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی) 2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی.. 2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری.. منابع
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق قيمت گذاري
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قيمت گذاري,مبانی نظری و پیشینه تحقیق قيمت گذاري,پیشینه تحقیق قيمت گذاري,مبانی نظری قيمت گذاري, قيمت گذاري