دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-یادگیری-الکترونیکیعنوان: دانلود مبانی نظری
و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکیفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 20فصل دوم مبانی نظری، پیشنه
تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و
پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کامل قسمتی از متن:یادگیری الکترونیکی چیست؟هورتون و
هورتون[1] (2003) معتقدند که یادگیری الکترونیکی[2] یا آموزش الکترونیکی در
یک تعریف وسیع شامل هر گونه استفاده از فناوری های وب و اینترنت به منظور
خلق تجربیات یادگیری است. در واقع، یادگیری الکترونیکی زاییده چرخه تحولات
سریع و رو به گسترش فن آوری های نوین به مفهوم واقعی آن است(زارعی زوارکی،
1387). یادگیری الکترونیکی یعنی یادگیری که دانش آموزان از طریق مواد و
رسانه ها ی الکترونیکی مانند اینترنت و اینترانت و اکسترانت و ماهواره و
رسانه های شنیداری و دیداری انجام می دهند(بابایی، 1389).عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکیعوامل مختلفی باعث ظهور محیط های الکترونیکی شده است. برخی از نیروهای محرک رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی عبارتند از :دسترسی فزاینده به فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاهش هزینه استفاده از این فناوری.
ظرفیت وتوانمندی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پشتیبانی و غنی سازی
فعالیت های آموزشی با استفاده از یادگیری مبتنی بر منابع و ارتباط همزمان و
ناهمزمان.ضرورت دسترسی به فرصت های یادگیری در مکان های مختلفی مانند خانه، محل کار و غیرهتقاضای یادگیری مستقل و دسترسی کامل به خدمات و فرصت های آموزشی.درک توانمندی محیط های الکترونیکی در ارائه آموزش با کیفیت بالا از سوی مراکز آموزشی.نیاز مؤسسات آموزشی برای « به روز بودن » با استفاده از فناوری های نوین به منظور جلب توجه والدین، دانش آموزان و سرمایه گذاران.توانمندی فناوری های جدید در کاهش هزینه های آموزشی و افزایش بهره وری(همان منبع).

دانلود فایل

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی,پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی, یادگیری الکترونیکی,مبانی نظری یادگیری الکترونیکی