دانلود مقاله آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی

دانلود مقاله آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی

دانلود-مقاله-آشنایی-با-مفهوم-صادرات-و-بازاریابی-و-برخی-اصطلاحات-بازرگانیدانلود مقاله آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی نوع فایل : Word تعداد صفحات : 20فهرست محتوا * مقدمه* تعریف صادرات* شرایط صادرات* اصول و قواعد صادرات* حرفه ای های بازار پنج ویژگی دارند* اصول بازاریابی در تمام دنیا یکی است ولی شرایط محیطی و فرهنگی فرق دارد* در بازاریابی جهانی نکات زیر را باید مورد توجه قرار داد* تعریف بازاریابی (MARKETING )* بازاریابی دارای سه بعد است* بازارشناسی* بازارسازی* بازار داری* نقش اطلاع رسانی در صادرات* یک سیستم اطلاع رسانی در صادرات و بازاریابی بایستی علائم زیر را دارا باشد .* تجزیه و تحلیل رقبا* تجزیه و تحلیل شرکت* تجزیه و تحلیل محیط* تجزیه و تحلیل بازار* اعتبارات اسنادی LC چیست ؟* اعتبار اسنادی غیرفعال (LC ) NON Operative کدام است ؟* اعتبار اسنادی یوزانس Usance LC چیست ؟* فرم S.A.D در گمرک چیست ؟* CRF چیست ؟* معامله Bay back چیست ؟* فرم SD چیست ؟* فرم MD چیست ؟* گواهی SFR چیست ؟* منطقه آزاد تجاری – صنعتی چیست ؟* کشورهای CIS ( کشورهای مستقل مشترک المنافع ) کدامند ؟* بازارچه های مرزی چیست ؟* روش خریدهای متقابل چگونه است ؟* ورود موقت چیست ؟* اصطلاحات اینکوترمز : international commercial terms کدامند ؟* معنی صادرات چیست ؟* مشکلات داخلی صادرات کدام است ؟* مشکلات بین المللی صادرات کدامند ؟* مراحل انجام صادرات کدام است ؟* روش های پرداخت در معاملات تجاری چگونه است ؟* اعتبار نامه (L/C) یا ( latter of credit) چیست ؟* برات ارزی (B/E ) یا (Bill of Exchange ) چیست ؟* فاینانس ( Finance ) چیست ؟* کنوانسیون های حمل و نقل کدامند ؟* کنوانسیون CMR* کنوانسیون TIR* کنوانسیون کوتیف COTIF* ارزش CIF کالا چگونه محاسبه می شود ؟* ترانزیت چیست ؟* ترخیص چیست ؟* اظهار نامه گمرکی چیست ؟* کابوتاژ چیست ؟* حق العمل کاری گمرکی چگونه است ؟* تعرفه چیست ؟مقدمه :در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است .توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید .در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می پردازیم با این شعار که :« در دنیای آینده ، بازاریابی جهانی و جهان بازاری شدن ملاک عمل قرار می گیرد …

دانلود فایل

دانلود فایل مقاله آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی

دانلود, مقاله, آشنایی, با, مفهوم, صادرات, و, بازاریابی, و, برخی, اصطلاحات, بازرگانی