دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان

دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان

دانلود-پاورپوینت-مدیریت-روابط-با-مشتریان عنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریانفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 55پاورپوینت کامل و آماده ارائه فهرست مطالب:مقدمهاهمیت مشتریانCRM چیست؟تعریف جامعی از مدیریت روابط با مشتریاناصطلاحات جایگزین برای CRMاهداف CRMتغییرات سازمانی در نتیجه استفاده از CRMو…قسمتی از متنمقدمههمه محصولات شما زودگذر و فانی هستند،تنها مشتریان واقعی و همیشگی هستند.دان پیترز و مارتا راجرز،“آینده بازاریابی تک به تک“بیشتر مشتریان ناراضی شما،منبع اصلی یادگیری شما هستند.بیل گیتس،مدیرعامل شرکت میکروسافت در دهه 1980،ما هر فردی رو یک مشتری می دیدیم.در دهه 1990 و بعد از آن ما باید هر مشتری را یک فرد ببینیم.    بازاریابی نوین؛مشتری در مرکز فعالیتهای بازاریابیدر
حالي كه ده‌ها سال پيش هنري فورد در مورد مشتريان گفت: «هر رنگ اتومبيل كه
بخواهند به آنان خواهد داد به شرط آن كه سياه باشد»,‌امروزه توليدكنندگان
اتومبيل در كشورهاي صنعتي از مشتريان مي‌خواهند با استفاده از چراغ جادوي
خود- كامپيوترهاي خانگي- آنها را در محل احضار نمايند تا همچون علاءالدين
دست به سينه از محضر مشتري خواهش كنند نه تنها رنگ بلكه مدل چراغ, سپر و…
اتومبيل موردنيازشان را مشخص كنند تا در كوتاه‌ترين زمان آن را طبق
سفارش،‌در محل مورد نظر تحويل دهند.

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان

دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان,پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان,مدیریت روابط با مشتریان,روابط با مشتریان,مشتری