دانلود پایان نامه مقايسه اضطراب در بين كودكان داراي شب ادراري و كودكان عادي حدود سني 4-5 ساله در مهد
دانلود پایان نامه با موضوع مقايسه اضطراب در بين كودكان داراي شب ادراري و كودكان عادي حدود سني 4-5 ساله در مهد كودك منطقه 11 تهران نوع فایل : Word تعداد صفحات : 90پايان نامه جهت اخذ مدرك كارشناسي رشته روانشناسيشرح محتوافهرستچكيده 1فصل اول : كليات تحقيق 2مقدمه 3بيان مساله 4اهداف تحقيق 5فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق 7فرضيه تحقيق 8مقدمه فصل دوم 9علل بروز و ريشه ها اضطراب 11 آثار علايم و اضطراب 13علايم جسماني 14علايم رواني 16انواع اضطراب 18 نقش اضطراب 20ترس و اضطراب 22رابطه اضطراب با جنس 23ديدگاهاي نظري درباره اضطراب 25ديدگاه رفتار گرايي 27اختلالهاي اضطراب تعصميم يافته و هراس 28تعريف اضطراب جنبه هاي وجلوهاي مختلف آن 33شيوه هاي بيان اضطراب 38انواع اضطراب 39بحرانهاي اضطرابي حاد 41واكنشهاي اضطراب موقت 44اضطراب در سطح رفتار 45اضطراب فزون كنشي ، اختلال توجه 46اضطراب و اختلالهاي حركتي 47نشانه هاي اضطراب در سطح بدني 48 دستگاه رواني 52رشد رواني جنسي 54نوفرويديها 57كارل يونگ و روان شناسي تحليلي 60كارن هارني 62هري استاك ساليوان 63اريك فرام 64هينزهارتمن 65مارگارت ماهلر 66فصل سوم : روش تحقيق 69حجم نمونه 70ابزار تحقيق 71بيان مساله 72روش آماري 73فصل چهارم : يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها 75مقدمه 76جدول 2-4 فراواني مشاهده شده 77فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري 78بحث و نتيجه گيري 79پيشنهادات 81محدوديت ها 82منابع و ماخذ 83 چکیدههدف از تحقیق حاضر مقایسه اضطراب در بین کودکان دارای شب ادراری و کودکان عادی حدو د 5-4 ساله منطقه 11 شهر تهران است .که در فرضیه عنوان شده بررسی و مقلسه اضطراب در بین کودکان دارای شب ادراری و کودکان عادی است که جامعه است که جامعه آماری کود کان که در حدود سنی 5-4 ساله در مهد کودک منطقه 11 هستند که جمعاً 1000 نفر هستند که 1400 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که روش نمونه گیری به صورت طبقه ای بوده است و روش تحقیق استفاده شده از طریق علی و مقایسه ای بوده است .که بعد از اجرای آزمون اضطراب بر روی کودکان وبه دست آوردن نمرات خام آنها از طریق روش x2و مقایسه اضطراب در دو گروه دارای شب ادراری و کودکان عاری بوده است و سطح معنی داری آن برابر 5% pjبوده است فصل اول«کلیات تحقیق» مقدمهاضطراب همان آگاهی نسبت به کشمکشهای حل و فصل نشده میان عوامل ساختاری شخصیت است برای نمونه ،کشمکش میان تمایلات نا خود آگاه و هنجارهای سر کوبگر ،تضاد میان تمایلات متفاوتی که هر یک سعی دارد. بر شخصیت فرد مسلط شود میان عوالم خیلاتی و تجربه جهان واقعی ،میان روند های معطوف به بزرگی و کمال و تجربه حقارت و کوچکی و نقص خویش میان آرزوی پذیرفته شدن از .جانب دیگران جامعه یا جهان هستی و احساس طرد شدن از جانب دیگران ، میان اراده معطوف بودن و سنگینی با وجود که برای فرد غیر قابل تحمل می نماید و آرزوی آشکار و پنهان نبودن را بر می انگیزد . تمام این کشمکش ها اعم از نا خود آگاه و نیز نیمه خود آگاه ،تصدیق شده یا نشده در لحظات نا گهانی یا مداوم اضطراب بروز می کند (تیلش به نقل از فرهاد پور -1379)بنابراین چون رشد روانی و فعالیتهای عضلانی یا حسی و حرکتی افراد با یکدیگر تفاوت فاحش دارند علل ابتدایی آنها به اطراب نیز نمی تواند یکسان باشد ثانیاًیک حالت عاطفی نظیر اضطراب نمی تواند نزد همه یکنواخت عمل کند بلکه با توجه به پیشینه و تربیت و خصوصیات خلقی و تجربیات فردی و هم چنین شرایط و موقعیتهای خاص مربوط به اولین تجربه ها شیوه انطباق یافتن عاطفه تغییرمی کند. که اینها می تواند در دوره کودکی باعث ایجاد عواملی مثل مکیدن و یا شب ادراری در کودک حضور پیدا کند که تمام این مسائل می تواند نشاًت گرفته از محیط خانه و یا طرز برخورد افراد دو خانواده در برقراری ارتباط با یک دیگر باشند . که اصطراب قانونی روانی است که براثر کش و قوس در زندگی چه برروی کودک و نوجوان و جوان و……پیش میآید …
دانلود, پایان, نامه, مقايسه, اضطراب, در, بين, كودكان, داراي, شب, ادراري, و, كودكان, عادي, حدود, سني, 4,5, ساله, در, مهد