دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی

دانلود-پایان-نامه-کارشناسی-ارشد--نقش-بانکداری-سیار-در-ترویج-بانکداری-اینترنتی-و-بهبود-خدمات-بانکیدانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکیفرمت فایل : Doc قابل ویرایش با نرم افزار وردتعداد صفحات : 148فهرست مطالب1——— فصل اول1.1     مقدمه1.2      بیان مسأله1.3     اهداف پژوهش1.4     ضرورت پژوهش1.5     سوالات پژوهش1.6     فرضیه پژوهش1.7      مدل مفهومی تحقیق1.8     مشکلات و تنگاهای احتمالی تحقیق :1.9      تعریف واژه ها و اصطلاحات:2——— فصل دوم2.1     مبانی نظری2.1.1   مقدمه2.1.2   تجارت سیار2.1.2.1   تعريف تجارت سيار2.1.2.2   تجارت سیار؛ بررسی مفهومی :2.1.2.3   بررسي عناصر و اجزاء تشكيل دهنده تجارت سيار2.1.2.4   مزایای تجارت سیار2.1.2.5   مدل عمومی تجارت سیار2.1.2.6   کاربردهای تجارت سیار2.1.2.7   پرداخت در تجارت سیار2.1.2.8   موانع توسعه تجارت سیار2.1.3   بانکداری سیار2.1.3.1   انواع بانکداري سيار2.1.3.2   روشهاي ارائه شده در بانکداري سيار2.1.3.3   میزان استفاده از خدمات بانکداری سیار در جهان2.1.3.4   وضعیت بانکداري سیار در ایران2.1.3.5   مزایای بانکداری سیار2.1.4   بانکداری الکترونیکی:2.1.4.1   تعریف بانکداری الکترونیکی:2.1.4.2   انواع خدمات بانكداري الكترونيكي2.1.4.2.1          بانكداري خانگي2.1.4.2.2     صفحات وب2.1.4.2.3                              دستگاه هاي خودپرداز اتوماتيك2.1.4.2.4         بانكداري تلفني2.1.4.2.5                             خدمات بانكي مبتني بر تلويزيون2.1.4.2.6                     بانكداري از طريق موبايل2.1.4.2.7            بانكداري اينترنتي2.1.4.3   مزاياي بانكداري اينترنتي2.1.4.3.1                                دستيابي در هر مكان و در هر زمان2.1.4.3.2                  افزايش كيفيت خدمات2.1.4.3.3                                كاهش تعداد معاملات انجام شده در شعبه2.1.4.3.4                    ارتقاء رضايت عمومي مشتري2.1.4.3.5                               افزايش نفوذ به بازار مشتريان زير 18 سال2.1.4.3.6                                       افزايش روحيه كاركنان و افزايش نگهداري آنها2.1.4.3.7                         كاهش هزينه هاي عملياتي موسسه2.1.4.3.8                                               افزايش درآمدهاي كل در ارتباط با برنامه تجاري موسسه2.1.4.3.9                                      افزايش سرعت پاسخگويي به نيازهاي مشتريان:2.1.4.3.10                                     افزايش كيفيت بازاريابي بانكها و موسسات مالي:2.1.4.4   ﻣﺮوري ﺑﺮ ﺑﺎﻧﮑﺪاري اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿکی و اینترنتی در اﯾﺮان:2.2      پیشینه پژوهشتحقیقات داخلی:تحقیقات خارجی:3——— فصل 33.1      مقدمـه3.2      روش تحقیق3.3      روش و ابزار گردآوری اطلاعات3.4     شاخص های مرتبط با  نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی3.5      روایی و پایایی پرسش نامه3.6      جامعه آماري و حجم نمونه  و  روش نمونه گیری3.7      روش تجزیه و تحلیل اطلاعات3.8      آزمون کولموگروف- اسمیرنوف3.9      آزمون تي- استيودنت3.10   رتبه‌بندي فرضيات آزمون فريدمن3.11    آنالیز فاکتور  pls4——— فصل44.1     مقدمه4.2     آمار توصیفی نمونه4.2.1   آمار توصیفی اطلاعات جمعیت شناختی نمونه4.2.2   رسم نمودارهای  اطلاعات جمعیت شناختی نمونه4.2.3   آمار توصیفی متغیرهای پژوهش4.3      آمار استنباطی جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات4.3.1   بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای پژوهش4.3.2   بررسی روایی و پایایی پرسش نامه4.3.2.1   روایی پرسش نامه4.3.2.2   پایایی پرسش نامه4.3.3   آزمون تی- استیودنت جهت بررسی شرایط فعلی بانک صادرات زنجان4.3.4   آزمون تی- استیودنت جهت بررسی نوع نگرش به استفاده از بانکداری سیار4.3.5   آزمون فریدمن جهت اولویت بندی شاخص های مربوط به متغیرهای پژوهش4.3.6   آنالیز فاکتور جهت مدلسازی ساختاری با روش PLS و نرم افزار VPLS4.3.6.1   برآورد مدل ساختاری4.3.6.2   آماتوصیفی متغیرهای مدل به تفکیک سوالات پرسشنامه:4.3.6.3   بررسی صحت مدل اندازه گیری شده:4.3.6.4   مقدار R2 حاصل از برآورد مدل4.3.6.5   ارزیابی میزان متمایز بودن یک فاکتور از سایر فاکتورها4.3.6.6   آزمون فرضیات و تفسیر ضرایب متغیرهای مدل4.3.6.7   نتایج ضرایب همبستگی زوجی بین شاخص ها5——— فصل پنجم5.1      مقدمه5.2      نتیجه گیری5.3      پیشنهادات حاصل از پژوهش5.4      سایر پیشنهادات5.5      پیشنهادات جهت تحقیقات آتی6——— منابع و مواخذپایان نامه فوق شامل فهرست جداول می باشدبانکداری سیار به صورت استراتژي و پياده سازي خدمات بانکی به وسيله يك سكوي سیار( موبایل، لپ تاپ و…) براي تأمين كاربران خود  با استفاده از خدمات اطلاعات از هرجا و در هر زمان تعریف شده است. با این راهکار می توان باعث سهولت استفاده از خدمات بانکی، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و در نتیجه رضایت مشتریان شد.از طرفی یکی از زیرساختهاي دنیاي الکترونیکی، تجارت الکترونیکی میباشد. امروزه حتی کشورهایی که در گذشته جایگاه چندان رفیعی در اقتصاد جهانی نداشته اند، به یمن شناخت واقعیت هاي جدید اقتصادي حاصل از الکترونیکی شدن آن، قدمهاي اساسی در جهت حضور در این اقتصاد رقابتی جهانی برداشته اند.اينترنت تئوري‎ها و نظريات جديدي را به ميان آورده است كه يكي از مشخصه‎هاي اصلي آنها نگاه تازه به كاربردهاي ويژه فناوري اطلاعات است و هم اكنون حجم وسيعي از خريد و فروش‎ها در كشورهاي پيشرفته به شيوه الكترونيكي صورت مي‎پذيرد(Tech Yong,2005).با توجه به ضرورت بانکداری سیار در سیستم بانکداری کشور و رابطه آن در ترویج بانکداری اینترنتی، در پژوهش حاضر به بیان نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی خواهیم پرداخت.لذا در این فصل به بیان مساله، اهمیت و ضرورت پژوهش،بیان اهداف و فرضیه ها وارائه مدل و متغیر های پژوهش خواهیم پرداخت. منابع و مواخذ1)                  حافظ نیا، محمد رضا، ‘مقدمه ای بر روش تحقیق’، انتشارات سمت، سال 1377،2)                  ح‍اف‍ظ ن‍ي‍ا، م‍ح‍م‍درض‍ا، (1385) م‍ق‍دم‍ه‌اي‌ ب‍ر روش‌ ت‍ح‍ق‍ي‍ق‌ در ع‍ل‍وم‌ ان‍س‍ان‍ي‌؛ وي‍راي‍ش‌غ‍لام‍ع‍ل‍ي‌ س‍رم‍د، ت‍ه‍ران‌: س‍ازم‍ان‌ م‍طال‍ع‍ه‌ و ت‍دوي‍ن‌ ك‍ت‍ب‌ ع‍ل‍وم‌ ان‍س‍ان‍ي‌ دان‍ش‍گ‍اه‍ه‍ا(س‍م‍ت‌)3)                  حسن زاده ،رسول. پورصادق ،ناصر.شكوري ملكي، ليلا .  1388.   بانکداري الکترونيکي و کاربرد کارتهاي بانکي در بهبود عملکرد بانک. فراسوي مديريت ، صص189-2154)                  خدمتگذار حميدرضا,حنفي زاده پيام,كيانپور راضيه. 1389. نقش ابعاد ريسک ادراک شده مشتريان بانک ها در پذيرش بانکداري اينترنتي در ايران. فصلنامه علوم مديريت ايران.صص 49-685)                  داوري، محمدرضا، مجيد داوري و فرشاد اکبري ( ١٣٨٧ ) مکانيزمهاي بانکداري سيار در ايران و ارائه پيشنهادات راهبردي. دومين کنفرانس جهاني بانکداري الکترونيکي، ١٩ و ٢٠ مرداد ماه، سالن وزارت کار، تهران.6)                         رسولي نژاد، احسان. ( ١٣٨٦ ). شهر الکترونيکي و تجارت سيار. اولين کنفرانس بين المللي شهر الکترونيک، ١ و ٢ اسفند ماه، سالن همايشهاي بين المللي برج ميلاد، تهران.7)                         رفيعي، سميه و صنايعي علي. ( ١٣٨٧ ). ارائه مدلي جهت پياده سازي بانکداري سيار مورد مطالعه: شهر ياسوج. پنجمين کنفرانس بين المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات، ٢٩ و ٣٠ بهمن ماه، سالن همايشهاي بين المللي هتل المپيک، تهران.8)                         سرفرازي مهرزاد.1389. رابطه متقابل دولت سيار و بانکداري سيار. مديريت دولتي .صص 185-222.9)                  علمايي ، سيد احمد. ( ١٣٨٦ ). ارائه مدل مفهومي از بانکداري سيار با نگاه به نيازهاي سيستم بانکي و کاربران و مشتريان، اولين کنفرانس بين المللي شهر الکترونيک. ١ و ٢ اسفند ماه، سالن همايش بين المللي برج ميلاد،تهران.10)               فتحیان، محمد، شفیعا، محمدعلی و شهرستانی، مریم (1387)،’تاثیرتحقق بانکداري الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانکها مطالعه موردي بانک ملی ایران’، دانشگاه علم وصنعت ایران11)               محمدي، شهریار، زنوزي، آسمان (1386) تاریخچه بانکداري موبایل و امنیت آن، اولین کنفرانس بانکداري الکترونیک ایران، تیر.12)               مژدهی، ناهید(1385) بانکداري همراه ،مزایا،چالشها و امکان سنجی نیازها، دومین کنفرانسبین المللی بانکداري الکترونیک13)               نیلی احمد آبادی، مجید، ‘شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسط تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره’، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، سال 138214)               يعقوبي نورمحمد,اورعي يزداني بدرالدين,شاكري رويا. 1390.  شناسايي و تحليل عوامل تاثيرگذار بر پذيرش خدمات بانکداري اينترنتي.  چشم انداز مديريت بازرگاني. (پياپي 38)):41-55.15)                      يعقوبي نورمحمد,شاكري رويا . 1388. ارزيابي پذيرش بانکداري اينترنتي بر اساس مدل توسعه يافته DTPB  . پژوهشنامه مديريت اجرايي نيمه دوم(پياپي 36)): صص131-154.  16)               يعقوبي نورمحمد,شاكري رويا. 1387. مقايسه تحليلي مدل هاي پذيرش فناوري با تاکيد بر پذيرش بانکداري اينترنتي. فصلنامه علوم مديريت ايران. صص 21-44.17)   سلگی، مهدی و نعمت بخش، محمدعلی (1382) ‘تجارت الکترونیکی چند سطحی در زنجیره تامین مبتنی بر پورتال’، اولين كنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات و دانش  18)   پویا، امین، صفری، حسین، (1386)، نقش پورتال هاي موبایل در بهبود کارایی مدیریت زنجیره تامین سیار، نخستين كنفرانس بين المللي مديريت زنجيره ي تامين و سيستم هاي اطلاعات19)   ، سید علیرضا، (1383)، نقش تسهیل کننده پورتال های سازمانی در تجارت الکترونیکی، روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 620)   دعایی، حبیب ا…، شیخان، علی کاظم، فتحی، علی (1386)، ‘تجارت سیار، جلوه ای از فناوری ارتباطات’، ماهنامه علمی آموزشی تدبیر، سال 18، شماره 184، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی21)   سرافرازی، مهرزاد، معمارزاده، غلامرضا (1388)، ‘تجارت سیار، ضرورتی اساسی در جهت استقرار پرداخت سیار’، مجله پژوهشی فناوری اطلاعات، شماره 4722)   فتحیان، محمد، جاودان، محسن، ناهیدتیتکانلو، حسین (1386)،  ‘نقش بانکداری سیار در ارائه راه حلهای پرداخت مورد نیاز مدلهای کسب و کار سیار’، نخستین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران23)   مرادی، حسین (1386) ‘ تحلیل نقش پورتالهای سازمانی در مدیریت دانایی’، اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش24)   معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی (1384)، تجارت سیار، دفتر توسعه تجارات الکترونیکی25)          AbuShanab, E., Pearson, J.M.,2007, “Internet banking in Jordan The unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT) perspective”, Journal of Systems and Information Technology, Vol. 9, No. 1, pp. 78-9726)          Ajzen, I. (1985). From intentions to actions: A theory of planned behavior. In J. Kuhl & J. Beckmann (Eds.), Action-control: From cognition to behavior (pp. 11-39), Heidelberg: Springer.27)          Apak S. (2012). Insights From Knowledge Management to Radical Innovation: “Internet Banking Applications in the European Union”, Procedia – Social and Behavioral Sciences, 41: 45-5028)          Bahadur Singh, A. (2012). Mobile Banking Based Money Order for India Post: Feasible Model and Assessing Demand Potential, Procedia – Social and Behavioral Sciences 37(466-481)29)          Bahmanziari, T., Pearson, J.M., & Crosby, L. (2003)«Is Trust Important in Technology Adoption? A Policy Capturing Approach», Journal of Computer Information Systems, Vol.43,No. 4, PP. 46-54.30)          Benbya Hind, Giuseppina Passiante, Nassim Aissa Belbaly. (2004) “Corporate portal: a tool for knowledge management synchronization”, International Journal of Information Management, 24, 201-22031)          Benbya Hind, Giuseppina Passiante, Nassim Aissa Belbaly. (2004) “Corporate portal: a tool for knowledge management synchronization”, International Journal of Information Management, 24, 201-220, http://unpan1.un.org/intradoc/groups/public/documents/un/unpan019207.pdf32)          Blount, yette, castleman, Tanya, swatman, paulaM.C. (2008 ‘(Employee Development strategies in the B2C Banking environment: tow Australian case stadies’, Melbourne, deakin university.33)          Cape Gateway Development, CMS FDS, 200234)          Centeno, C. (2012). Adoption of Internet services in the Acceding and Candidate Countries, lessons from the Internet banking case, Telematics and Informatics, 21(4) :293-31535)          Chai Lee GOI (2009), “Review on the Implementation of Mobile Commerce in Malaysia”, Journal of Internet Banking and Commerce, August 2008, vol. 13, no.236)          Chang, Nambiar,. Tieu, L (2004), “M. Payment and M-Commerce fraud Management”37)          Chang.h.c.(2007).’Exploring the digital capital indicators of Internet Banking in Taiwan”, journal of American Academy of Business, 9(1), pp.210-213.38)          Changsu Kim, Mirsobit Mirusmonov, In Lee. (2009)“ An empirical examination of factors influencing the intention to use mobile payment, Computers in Human Behavior39)          Chin, W.W. ‘The partial least squares approach to structural equation modeling’. In: G.A. Marcoulides (Eds),Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, NJ, 1998, pp.295-358.40)          Clik, H., 2008, “What determines Turkish customers’ acceptance of internet banking?”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 26, No. 5, pp. 353- 37041)          Conner, M., & Armitage, C.J. (1998). Extending the theory of planned behavior: A review and avenues for further research. Journal of Applied Social Psychology, 28(15), 1429-1464.42)          Cunningham, L.F., Gerlach, J. and Harper, M.D. (٢٠٠٥), “Perceived risk and ebanking services: an analysis from the perspective of the consumer”, D. P. Dube and S. Ramanarayanan, ‘Internet Banking – A Layered Approach to Security,’in Intelligent Information Technology, ٢٠٠٥,pp.١٩٠-١٩٧.43)          Davis, F.D., Bagozzi, R.P., & Warshaw, P.R. (1989). User acceptance of computer technology: A comparison of tow theoretical models. Management Science, 35(8), 982-1003.44)          Dias , Claudia. (2001). “Corporate portals: a literature review of a new concept in information management”, International Journal of Information Management, 21, 269-28745)          Doll, W. J., & Torkzadeh, G. (1988). The measurement of end-user computing satisfaction. MIS Quarterly, 12(2), 259–274.46)          E.W.T Ngai, T.C.E. Cheng, S. Au, Keehung Lai, (2005), Mobile commerce integrated with RFID, technology in a container depot, Hong Kong47)          E.W.T. Ngai, A. Gunasekaran (2007)-A review for mobile commerce research and applications  Original Research Article Decision Support Systems, Volume 43, Issue 1, Pages 3-148)          Erikson, K., Kerem, K., Nilsson, D., 2005, “Customer acceptance of internet banking in Estonia”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 23, No.2, pp. 200-21649)          Erikson, K.,Kerem, K. and Nilsson, D., 2008, “The adoption of commercial innovations in the former Central and Eastern European markets”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 26, No. 3, pp. 154-16950)          Gerrard, P., Cunningham, J.B., Devlin, J.F., 2006, “Why consumer are not  using internet banking: a qualitative study”, Journal of services Marketing, 20/3, 160-16851)          GSMBox(2002)De: Technische Information uber die SMS52)          GSMBox(2002)De: Technische Information uber die SMS (http://de.gsmbox.com/gsm/sms/info-tecno.gsmbox,2002Abrufam 2002-12-1253)          Harrison, T. (2008).’ Financial Services Marketing, Edinburgh’, Prentice Hall.54)          Hsiu-Fen Lin, 2011, An empirical investigation of mobile banking adoption: The effect of innovation attributes and knowledge-based trust, International Journal of Information Management, Volume 31, Issue 3, Pages 252-26055)          J. T. S. Quah and M. Sriganesh, ‘Real-time credit card fraud detection using computational intelligence,’ Expert Systems with Applications,٢٠٠٧, pp.٩-١٧56)          Jan Ondrus & Yves Pigneur,(2006) “Towards A Holistic Analysis of Mobile Payments: A Multiple Perspectives Approach“, Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 5, Issue 3, p. 246-25757)           Joseph, M., & Stone, G. (2003). An empirical evaluation of US bank customer perceptions of the impact of technology on service delivery in the banking sector. International Journal of Retail & Distribution Management, 31(4), 190–202.58)          Kushchu, Ibrahim, Borucki, Chester(2004) A Mobility Response Model for Government; Mobile Government Lab (mGovLab); May 2004.59)          Lau, S.M. (2002)«Strategies to Motivate Brokers Adopting Online Trading in Hong Kong Financial Market», Review of Pacific Basin Financial Markets and Policies, Vol. 5, No.4, PP. 471-489.60)          Lee, M.K.O. and Turban, E. (2001), “A trust model for consumer internet shopping”, International Journal of Electronic Commerce, Vol. 6No. ۱, pp. 75 9161)          Liao, Z., & Cheung, M. T. (2002). Internet-based e-banking and consumer attitudes: An empirical study. Information & Management, 39(4), 283–29562)          Liao, Z., & Cheung, M. T. (2008). Measuring consumer satisfaction in Internet banking: a core framework. Communications of the ACM, 51(4), 47–51.63)          Lu, Long Zhang, Bin Wang, (2009), A multidimensional and hierarchical model of mobile service quality  Original Research ArticleElectronic Commerce Research and Applications, Volume 8, Issue 5, Pages 228-24064)          Maxine H. Renker and Joan L.Buntzen. (2000). “Enterprise knowledge portals: two projects in the United States Department of the Navy”, The Electronic Library, Vol. 18, Number. 6, 392-402.65)          Maxine H. Renker and Joan L.Buntzen. (2000). “Enterprise knowledge portals: two projects in the United States Department of the Navy”, The Electronic Library, Vol. 18, Number. 6, 392-40266)          Mcknight, D.H., Chervany, N.L. (2001)«What Trust Means in Ecommerce Customer Relationships: An Interdisciplinary Conceptual Typology», International Journal of Electronic Commerce, Vol.6, No.2, PP.35-59.67)          Morris, M.G.,& Dillon, A. (1997). How user perceptions influence software use. IEEE Software, 14( 4), 58-65.68)          Pikkarainen, T., Pikkarainen, K., Karjaluoto, H. & Pahnila, S. (2004). Consumer acceptance of online banking: an extension of the technology acceptance model. Internet Research, 14(3), 224- 235.69)          Sadeh, Norman, , (2002) M-Commerce: Technologies, Services, and Business Models, John Wiley & Sons Inc.70)          service quality and customer satisfaction: A New Zealand study. Marketing Intelligence & Planning, 27(1), 103–126.71)          Taylor, S., Todd, P. (1995a)«Understanding Information Technology Usage: A Test of Competing Models», Information Systems Research, Vol.6, No.2, PP.144-176.72)          Taylor, S., Todd, P. (1995b)«Decomposition and Crossover Effects in the Theory of Planned Behavior: A Study of Consumer Adoption Intentions», International Journal of Research in Marketing, Vol.12, PP.137-15573)          Tech Yong Eng (2005),Mobile supply chain management: Challenges for implementation,.74)          Turowski, K.; Pousttchi, K (2003) Mobile Commerce- Grundlagen und Techniken,1. Ed., Heidelbers.75)          UN. (2002). Benchmarking e-government: A global perspective Assessing the progress of the UN member states. Retrieved February 15, 2003, from the United Nations, Division for Public Economics and Public Administration & American Society for Public Administration Web76)          UN. (2004). Global e-government readiness report 2004: Towards access for opportunity. Retrieved October 15, 2005, from the United Nations, Department of Economic and Social Affairs, Division for Public Administration and Development Management Web site:77)          United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD) (2006)“Information Economy Report 2006, The Development Perspective” , 16 November .78)          Varshney, U. and Vetter, R. (2002). Mobile Commerce: Framework, Applications and Networking Support. Mobile Networks and Applications, 7(3), 185-198.79)           Varshney, Upkar (2008)A middleware framework for managing transactions in group-oriented mobile commerce services  Original Research Article Decision Support Systems, Volume 46, Issue 1, Pages 356-36580)          Venkatesh, V., Davis, F.D. (2000). A theoretical extension of the technology acceptance model: Four longitudinal field studies. Management Science, 46( 2), 186-204.81)          walker, cairo”(2006)types of portal: a definition” September 11th, ,www.steptwo.com.au/article/content management.82)          Wang Ming (2007), ‘Assessment of E Service Quality via E Satisfaction in E Commerce Globalization’, The Electronic Journal on Information System in Developing Countries, Vol 11 No 10pp. 1483)          Wang, M., Huarng, S.A. (2002) ‘An Empirical Study of Internet Store Customer Postshopping Satisfaction’, Special Issues of Information Systems, 3:632-63884)          Wang, Y., Lin, H., Tang, T. (2003)«Determinants of User Acceptance of Internet Banking: An Empirical Study», International Journal of Service Industry Management, Vol. 14, No. 5, PP. 501- 519.85)          Ya-li CAI, Wen-dong WANG, Xiang-yang GONG, Yu-hong LI, Can-feng CHEN, Jian MA , (2008)Mobile E-commerce model based on social network analysis  Original Research Article, The Journal of China Universities of Posts and Telecommunications, Volume 15, Supplement 1, Pages 79-83, 9786)          Yiu, C. S., Grant, Y. K. & Edgar, D. (2007). Factors affecting the adoption of internet banking in Hong Kong: implications for the banking sector. International Journal of Information Management, 2, 336–351.

دانلود فایل

دانلود فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : نقش بانکداری سیار در ترویج بانکداری اینترنتی و بهبود خدمات بانکی ,بانکداری سیار,ترویج بانکداری اینترنتی,بانکداری اینترنتی,بهبود خدمات بانکی,پایان نامه بانکداری اینترنتی,پایان نامه ارشد بانکداری