دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت مشتری

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت مشتری

دانلود-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-رضایت-مشتریفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 31مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل-2-1) مشتری کیست؟……………………………………………………………………………………………… 432-2-2
) اهمیت مشتری
…………………………………………………………………………………………….
432-2-3
) انواع
مشتریان………………………………………………………………………………………………
442-2-4) تعریف رضایت مشتری…………………………………………………………………………………… 462-2-5)مزایای رضایت مشتری……………………………………………………………………………………. 502-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان…………………………………………………………………………….. 512-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری…………………………………………………………………………… 522-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری……………………………………………………………… 532-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری…………………………………………………………………………. 572-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری……………………………………………………………………… 582-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM……………………………………………………………. 592-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری……………………………………………………………………….. 592-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM…………………………………………………………………….. 602-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )………………………………………………… 602-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات……………………………………………………………………. 612-2-16)شکایات مشتری…………………………………………………………………………………………. 612-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی………………………………………………………………. 622-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا………………………………………………………… 622-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری………………………………………………………………….. 632-2-20)رابطه­ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری………………………………………………………… 642-2-21)کارمند

موفق………………………………………………………………………………………………
642-2-22)رضایت مشتری و رابطه­ی آن با وفاداری……………………………………………………………. 652-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری     66منابع

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت مشتری

رضایت مشتری, ,دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری رضایت مشتری, دانلود پیشینه تحقیق ,,مبانی نظری رضایت مشتری