دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ کیفیت

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ کیفیت

دانلود-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-فرهنگ-کیفیتفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 67مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کاملمادر این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظرگرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-ansi-language:EN-US;
mso-fareast-language:EN-US;}فرهنگ کیفیت محور مفهوم وتعاریف
كیفیت کیفیت، واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم
و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی به عمل آمده است . اما وجه مشترک تمام تعاریف
سازگار کالا یا خدمات با انتظارات و نیاز های مشتریان است به عبارت دیگر کیفیت
وقتی به دست می آید که تولید خدمت، انتظارات مشتری( اعم از داخلی و خارجی ) را
برآورد سازد. کیفیت از مشتری شروع می شود و هر گونه توجه یا خدمت،بدون توجه مشتری
الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد . بنابراین  باید نظر مشتریان را جویا و از
نیاز های آنان به خوبی آگاه شد وتولید یا خدمات را منطبق با آن  نیاز ها ارائه کرد.انسان در زمانی
که سعی در تولید کالا یا ارائه خدمات نمود به موضوع کیفیت توجه ویژه ای معطوف
داشته است شاید یکی از دلایل مهم توسعه تکنولوژی و صنعت بر مبنای این اصل استوار
می باشد که انسان هیچ گاه از وضع موجود راضی نبوده و همواره سعی در بهبود وضعیت
موجود داشته است. 
به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است که
عبارتند از:کیفیت به عنوان درجه ای که یک محصول با
انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است (روستا و دیگران،
١٣٨٥،٢٢٢ ).کیفیت توسط مشتری تعیین می شود، نه توسط
تولید کننده. به عبارت دقیق تر، کیفیت مجموعه ای ازخصوصیات و مشخصات یک کالا یا
خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند.  

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ کیفیت

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ کیفیت, مبانی نظری فرهنگ کیفیت,, فرهنگ کیفیت, ,پیشینه تحقیق و مبانی نظری فرهنگ کیفیت