دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت تعارض

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت تعارض

دانلود-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-مدیریت-تعارضفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 73مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کامل-2 بخش اول : مدیریت تعارض …………………………………………………………………………………  21    2-2-1 تعریف تعارض  ……………………………………………………………………………………….  21    2-2-2 ضرورت وجود تعارض ………………………………………………………………………………. 23        2-2-3 سیر تکاملی اندیشه تعارض  ………………………………………………………………………….  25               2-2-3-1 نظریه سنتی تعارض  ………………………………………………………………………..  25           2-2-3-2 نظریه روابط انسانی  …………………………………………………………………………  25           2-2-3-3 نظریه تعاملی  ………………………………………………………………………………..  25      2-2-4 مقایسه نگرش ها نسبت به تعارض ……………………………………………………………………. 27   2-2-5 ماهیت تعارض ………………………………………………………………………………………….. 28    2-2-6 زیان های ناشی از تعارض ………………………………………………………………………………29          2-2-6-1 هدر رفتن وقت و انرژی سازمان  ……………………………………………………………. 29          2-2-6-2 قضاوت نادرست  ……………………………………………………………………………….30            2-2-6-3 اثرات زیان بار بر بازنده  …………………………………………………………………….. 30              2-2-6-4 هماهنگی ضعیف …………………………………………………………………………………30    2-2-7 سطوح تعارض  …………………………………………………………………………………………..31         2-2-7-1 تعارض درون فردی …………………………………………………………………………… 31         2-2-7-2 تعارض میان فردی …………………………………………………………………………….  31         2-2-7-3 تعارض درون گروهی …………………………………………………………………………  31         2-2-7-4 تعارض میان گروهی …………………………………………………………………………..  32         2-2-7-5 تعارض میان سازمانی …………………………………………………………………………. 33   2-2-8 منابع تعارض ……………………………………………………………………………………………. 34      2-2-9 دلایل تعارض  ………………………………………………………………………………………….. 35   2-2-10 الگوی تعارض بین گروه ها در سازمان  ……………………………………………………………..35                                    2-2-11 فرایند تعارض  ………………………………………………………………………………………..  36            2-2-11-1 مرحله اول : مخالفت های بالقوه ………………………………………………………….  37                       2-2-11-1-1 ارتباطات ………………………………………………………………………  38                      2-2-11-1-2 ساختار ………………………………………………………………………….  38                     2-2-11-1-3 متغییرهای شخصی  ……………………………………………………………   39         2-2-11-2 مرحله دوم : بروز تعارض …………………………………………………………………   40         2-2-11-3 مرحله سوم : نیت یا قصد …………………………………………………………………..   41         2-2-11-4 مرحله چهارم : رفتار ……………………………………………………………………….   41         2-2-11-5 مرحله پنجم : ره آوردها (نتایج)  …………………………………………………………..   42                    2-2-11-5-1 نتیجه های سازنده تعارض  …………………………………………………….   43                    2-2-11-5-2 نتیجه های ویرانگر تعارض…………………………………………………….   43                    2-2-11-5-3 وجه تمایز تعارض سازنده و ویرانگر  ………………………………………..   44                    2-2-11-5-4 ایجاد تعارض سازنده  ………………………………………………………….   45  2-2-12 فنون رفع تعارض ویرانگر  …………………………………………………………………………..  46          2-2-12-1 اهداف فراگیر  ……………………………………………………………………………….  46          2-2-12-2 کاهش وابستگی دوطرفه بین واحدها  ………………………………………………………  47          2-2-12-3 توسعه منابع  …………………………………………………………………………………. 47          2-2-12-4 حل مسأله به صورت دوطرفه  ……………………………………………………………..  48          2-2- 12-5  سیستم های استیناف  ……………………………………………………………………..   49          2-2-12-6 اختیار رسمی  ……………………………………………………………………………….. 50          2-2-12-7 افزایش روابط متقابل ………………………………………………………………………..  51         2-2-12-8 معیارها و سیستم های پاداش سازمانی  ……………………………………………………..  51         2-2-12-9 ادغام واحدهای متعارض  ……………………………………………………………………  52  2-2-13 فنون ایجاد تعارض سازنده  …………………………………………………………………………..  52          2-2-13-1 ارتباطات  ……………………………………………………………………………………  52          2-2-13-2 عدم تجانس  ………………………………………………………………………………….  53          2-2-13-3 رقابت  ………………………………………………………………………………………   53   2-2-14 رابطه بین تعارض و سایر عوامل …………………………………………………………………..  54         2-2-14-1 رابطه بین تعارض ، و خلاقیت و نوآوری ………………………………………………….  54         2-2-14-2 رابطه بین تعارض و عملکرد گروه  ………………………………………………………..  55         2-2-14-3 رابطه بین تعارض و علاقه اعضای گروه  …………………………………………………  56         2-2-14-4 رابطه بین تعارض و رضایت شغلی  ……………………………………………………….. 56         2-2-14-5 رابطه بین تعارض و کیفیت تصمیمات  …………………………………………………….. 57         2-2-14-6 رابطه بین تعارض و اعضای ناهمگون  ……………………………………………………. 57         2-2-14-7 رابطه بین تعارض و شخصیت  ……………………………………………………………… 58         2-2-14-8 رابطه بین تعارض و فرهنگ  ………………………………………………………………   59         2-2-14-9 رابطه بین تعارض و هوش هیجانی  ……………………………………………………….   62         2-2-14-10 رابطه بین تعارض و عدالت سازمانی  ……………………………………………………  63   2-2-15 مدیریت تعارض  ……………………………………………………………………………………..  64   2-2-16 استراتژی های مدیریت تعارض  …………………………………………………………………….  662-3 بخش دوم : دیدگاه ها و مدل های مدیریت تعارض  ………………………………………………………..  72    2-3-1 دیدگاه برومند …………………………………………………………………………………………… 72    2-3-2 دیدگاه کنت توماس  …………………………………………………………………………………….  73    2-3-3 دیدگاه پوتنام و ویلسون  ………………………………………………………………………………   76    2-3-4 دیدگاه ویکس  ………………………………………………………………………………………….. 77    2-3-5 دیدگاه براون  …………………………………………………………………………………………..  802-4 بخش سوم : پیشینه پژوهش های انجام شده …………………………………………………………………  81    2-4-1 پیشینه پژوهش های داخلی  ……………………………………………………………………………  81           2-4-1-1 پایان نامه های کار شده  ……………………………………………………………………..  81           2-4-1-2 مقالات نوشته شده …………………………………………………………………………….  82    2-4-2 پیشینه پژوهش های خارجی  ……………………………………………………………………………84منابع

دانلود فایل

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت تعارض

دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق مدیریت تعارض,, دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق,, مدیریت تعارض, ,پیشینه تحقیق مدیریت تعارض,, تعارض