رابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین در شهرکهای صنعتی

رابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین در شهرکهای صنعتی

رابطه-ابعاد-بازاریابی-سبز-با-مدیریت-زنجیره-تامین-در-شهرکهای-صنعتیرابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین در شهرکهای صنعتیتعداد صفحات : 63 با فرمت ورد و قابل ویرایشفصل اول:کلیات
پژوهش 11-1مقدمه 21-2
مدل مفهومی پژوهش 5 1-3 فرضیه های پژوهش 5فصل دوم:ادبیات و پیشینه پژوهش 72-1بازاریابی سبز 82-2 بازاریابی سبز و آمیخته های آن 8 2-3مدیریت زنجیره تامین 112-5مدیریت
زنجیره تامین 132-5-1تاریخچه
مدیریت تولید و زنجیره تامین 132-5-2
اهمیت مدیریت زنجیره تامین 152-6 ذخیره تامین جهانی 162-7گستره
مدیریت زنجیره تامین 162-7-1هماهنگی
بین جریان‌ها 172-7-2 انواع رویکردها به مدیریت زنجیره تامین 172-8مروری بر مطالعات انجام شده 172-8-1.
پژوهش‌های انجام شده در داخل کشور(مدیریت زنجیره تامین سبز)  192-8-2.
پژوهش‌های انجام شده در خارج از کشور 21فصل سوم:بازاریابی سیز و مدیریت زنجیره تامین 323-1اهداف
مدیریت زنجیره تامین  333-2بهینه
سازی زنجیره تامین 333-3مدیریت
زنجیره تامین سبز 353-4مدیریت
زنجیره تامین و بهره‌وری سبز 353-5
سبز کردن زنجیره تامین چیست؟  363-6
اهمیت مدیریت زنجیره تامین سبز 373-7
مزایای مدیریت زنجیره تامین سبز 383-8زنجیره تامین سبز، بهره‌وری رابطه‌ای، عملکرد سازمانی 40فصل چهارم:مرور یک مورد عملی 434-1روش شناسی 444-2تحلیل داده ها
و یافته ها 45فصل پنجم:جمع
بندی و نتیجه گیری 495-1نتیجه
گیری و پیشنهادها 505-2پیشنهادها
کاربردی 51منابع و  ماخذ 52

دانلود فایل

دانلود فایل رابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین در شهرکهای صنعتی

رابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین در شهرکهای صنعتی,رابطه ابعاد بازاریابی سبز با مدیریت زنجیره تامین ,بازاریابی سبز ,مدیریت زنجیره تامین ,شهرک صنعتی,ابعاد بازاریابی سبز,زنجیره تامین,پایان نامه مدیریت