سمینار جامع درباره خنک کاری لایه ای توربین ها

سمینار جامع درباره خنک کاری لایه ای توربین ها

سمینار-جامع-درباره-خنک-کاری-لایه-ای-توربین-ها دید کلی :سمینار بررسی جامع خنک کاری توربین ها در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docتوضیحات کامل :سمینار بررسی جامع خنک کاری توربین ها در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docچکیدهتوربینهای گاز در محدوده موتورهای جت، نیروگاههای تولید برق و دیگر مصارف صنعتی كاربرد دارند. در موتورهای جت،افزایش نسبت فشار كمپرسور و دمای ورودی به توربین گاز دو روش عمده برای افزایش راندمان و توان خروجی موتور میباشد. درموتورهای توربین گاز مدرن به منظور افزایش این راندمان، معمولاً دمای گاز داغ ورودی به توربین فشار بالا در محدوده دمای ذوب آلیاژهای مورد استفاده در ساخت پرههای توربین میباشد. در كنار پیشرفتهای علم متالورژی، یكی از رایجترین روشهای حفظ پرهها در این زمینه، روش خنك كاری لایه ای میباشد كه در آن لایة عایقی بین پرهها و جریان گاز داغ عبوری ایجاد میگردد تا گاز داغ خروجی از محفظه احتراق و ورودی به توربین موجب از بین رفتن پره نگردد.در سمینار حاضر، پس از شناسایی روشهای مختلف خنك كاری پره توربین، اعتبار روش حل خنك كاری لایه ای بیان شده، سپس به بیان پارامتر های مهم و تاثیر گذار بر آن پرداخته شده است. فهرست مطالبفصل اول- توربین و مزایای خنک کاری آن1-1-        موتور های توربین گاز(چرخه،اجزا،عملکرد1-1-1-کمپرسور1-1-2-مخفظه ی احتراق1-1-3- توربین1-1-3-1- توربین جریان شعاعی1-1-3-2- توربین جریان محوری1-2-        تحلیل ترمودینامیکی و واقعی سیکل توربین گازی1-3-        بررسی مواد مورد استفاده در اجزای توربین گاز1-3-1- آلیاژهای مناسب برای پره ها1-3-2- آلیاژها ی مناسب پره متحرک1-3-3- انواع پوشش در توربین گازفصل دوم- روش خنک کاری لایه ای پره ی توربین گاز2-1- مقدمه2-2- انواع روش خنک کاری پره ی توربین2-3- بررسی اجمالی روش های مختلف خنک کردن و حفاظت از سطوح2-4- روش خنک کاری لایه ای2-4-1- پارامتر های موثر در خنک کاری لایه ایفصل سوم- بررسی پارامتر های موثر در اثر بخشی خنک کاری لایه ای3-1- پارامتر های معیار در ارزیابی فرایند خنک کاری لایه ای3-2- بررسی روش خنک کاری لایه ای تک سوراخه3-2-1- روش خنک کاری لایه ای تک سوراخه ی باز3-2-2- خنک کاری لایه ای با شکل هندسی ایده ال بدون گرادیان فشار3-2-3- تاثیر زاویه ی تزریق بر اثر بخشی3-2-4- تأثیر ضخامت لبه شکاف بر اثر بخشی3-2-5- تأثیر تعداد شکاف ها بر اثر بخشی3-2-6- تاثیر نسبت بر اثر بخشیجمع بندیمنابع و مراجع 

دانلود فایل

دانلود فایل سمینار جامع درباره خنک کاری لایه ای توربین ها

سمینار جامع درباره خنک کاری لایه ای توربین ها ,سمینار خنک کاری لایه ای توربین ها ,مقاله خنک کاری لایه ای توربین ها ,پایان نامه خنک کاری لایه ای توربین ها ,خنک کاری توربین ها ,توربینهای گاز,موتورهای جت,نیروگاههای تولید برق ,پره ها,خنک کاری, ,,,