سیستم سوخت رسانی انژکتور هواپیما
سیستم سوخت رسانی انژکتور هواپیماتعداد صفحات : 42 با فرمت ورد و قابل ویرایشچكيدهسیستم سوخترسانی، سوخت را
در یک شکل مناسب جهت احتراق و نیز کنترل جریان به مقدار مورد نیاز برای شتابگیری و رانش پایدار در تمام شرایط
عملیاتی، به موتور میرساند.سیستم
سوخت دارای قطعات مختلفی میباشد
که این قطعات بهکار
گرفته میشوند
تا سوخت را از مخازن به موتورها تحت یک فشار و جریان مناسب هدایت کنند. سیستم سوخت و قطعات و سیستمهای
زیر مجموعه آن به صورت مستقل برای هر موتور طراحی میشوند. سوختپاشها در انتهای هر سیستم سوخت بهکار میروند و
سوخت را به صورت ذرات ریزی به داخل محفظههای احتراق اسپری میکنند و
مخلوطی از هوا و سوخت برای احتراق در موتور و تولید انرژی بدست میآید. طراحی
انژكتور به نحوی كه كارایی بالایی در ریزسازی سوخت و اكسید و اختلاط مناسب آنها
داشته باشد، یكی از گلوگاههای طراحی و بهینه سازی موتورهای سوختمایع میباشد. همچنین
در این تحقیق برخی از انواع انژکتورها و ویژگیهای آنها و نحوهی طراحی صفحه
انژکتور نیز اشاره شده است. فهرست
عناوین: 1 مقدمه.2 اجزای سیستم سوخت2.1 دیباچه سیستم سوخترسانی2.2 اجزای سیستم سوخت2.2.1 پمپ
سوخت2.2.1.1 پمپ پردهای2.2.1.2 پمپ
سانتریفیوژی2.2.1.3 پمپ پلانگر2.2.1.4 پمپهای سوخت
دندهای2.2.2 پالاگرها
و فیلترها2.2.3 سیستم تخلیه2.2.4 شیر
انتخابکننده2.2.5 شیر
قطع و وصل2.2.6 سیستم
گرمایش سوخت2.2.7 در
پوشهای مخازن2.2.8 لولهها و اتصالات سوخت2.2.9 سوخت
پاشها3 سیستم سوخترسانی انژکتوری3.1 انواع سيستمهاي سوخترسانی انژکتوري3.1.1 سيستمهاي
انژکتوري چندنقطهای3.1.2 سيستمهاي
انژکتوري مکانيکي3.1.3 سيستمهاي
انژکتوري الکترونيکي3.1.4 سيستمهاي
انژکتوري مکانيکي-الکترونيکي3.2 سوخت پاشها در صنعت هوایی3.2.1 سوختپاش ساده3.2.2 سوخت پاش Lub bock3.2.3 سوختپاش Spill Burner4 انژكتورها در موتورهای سوختمایع4.1 پارامترهای
مهم در طراحی و انتخاب انژكتورها4.2 انواع
انژكتورهای موتور سوخت مایع4.2.1 انژكتورهای برخوردی4.2.1.1 انژكتورهای
برخوردی غیر مشابه4.2.1.2 انژكتور
غیرمشابه دوتایی4.2.1.3 انژكتور
غیرمشابه سه تایی4.2.1.4 انژكتور
غیرمشابه چهارتایی4.2.1.5 انژكتور
غیرمشابه پنج تایی4.2.1.6 انژكتورهای
برخوردی مشابه4.2.2 انژكتورهای غیربرخوردی4.2.3 انژكتورهای تركیبی4.3 خصویات
مهم اسپری و اهمیت آنها4.4 پارامترهای طراحی انژکتور4.4.1 قطر
اریفیس4.4.2 نسبت
قطر اریفیس اکسیدکننده به اریفیس سوخت4.4.3 نسبت
طول به قطر اریفیس4.4.4 زاویه
برخورد4.4.5 فاصله
برخورد4.5 معرفی
صفحه انژکتور4.6 چند نمونه عکس از موتور F-1 و صفحه انژکتورش
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
دانلود فایل سیستم سوخت رسانی انژکتور هواپیما
سیستم سوخت رسانی انژکتور هواپیما,مقاله سیستم سوخت رسانی انژکتور هواپیما,سیستم سوخت رسانی,انژکتور,سیستم سوخت رسانی انژکتور,صفحه انژکتور,سیستم سوخترسانی انژکتوری,سیستم سوخترسانی هواپیما