شناسایی موانع توسعه ی ورزش های پایه در مدارس شهر تهران

شناسایی موانع توسعه ی ورزش های پایه در مدارس شهر تهران

شناسایی-موانع-توسعه-ی-ورزش-های-پایه-در-مدارس-شهر-تهرانشناسایی موانع توسعه ی ورزش های پایه در مدارس شهر تهراننوع فایل: word (قابل ویرایش)تعداد صفحات : 120 صفحهچکیده :تحقیق
حاضر از نظر هدف توسعه ای- کاربردي و از نظر روش جمع آوري داده ها از نوع
تحقيقات توصيفي- پيمايشي بوده است.جامعه آماري دراين پژوهش شامل كليه
مدیران ومعلمان تربيت بدني مدارس مقطع ابتدایی شهر تهراندر سال
تحصيلي۹۳-۱۳۹۲بوده است که این تحقیق موردی در مناطق ۱٫۴٫۸٫۱۳ آموزش پرورش
صورت گرفته است.جامعه آماری حدود ۴۶۰ نفربوده اند. این پرسشنامه محقق ساخته
شامل ۳۲ سوال با متغیرهایموانع فرهنگی ،موانع مالی ،موانع
ساختاری،موانع زمانی ،موانع انگیزشی ،موانع جسمانی-روانی ،موانع مدیریتی و
برنامه ریزیبوده است،با ارزش گذاری از نوع لیکرت است که هر پاسخ، امتیازی
بین ۱ تا ۵ را به خود اختصاص می دهد..تعیین حجم نمونه با کمک جدول مورگان
صورت گرفت که حدود۱۳۴ نفربوده است وبه روش در دسترس نمونه گیری انجام شد.
در اين تحقيق جهت ‌تحليل‌ دادها‌ براي خلاصه كردن و طبقه‌بندي داده‌هاي خام
و محاسبه فراواني، درصد فراواني، ميانگين، انحراف استاندارد، دامنه
تغييرات و جداول فراواني و نمودار از آزمون توصيفي استفاده گرديد و از
آزمون‌هاي استنباطي کلموگروف اسمیرنوف جهت نرمال بودن داده ها، آزمون تی
نمونه ای برای تعیین گزینه ها و از آزمون فریدمن به منظور رتبه‌بندی موانع و
عوامل توسعه ورزش های پایه در مدارس شهر تهران استفاده گردید.نتایج نشان
داد که موانع فرهنگی ،موانع مالی ،موانع ساختاری،موانع زمانی ،موانع
انگیزشی ،موانع جسمانی-روانی ،موانع مدیریتی و برنامه ریزی بر رشد وتوسعه
ورزش های پایه مدارس تاثیر داشته است. پیشنهاد می شود هر یک از مؤلفه های
موانع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و موانع مشارکت از دو دیدگاه
معلمان وصاحب نظران بررسی گردد و اقدامات و راهكارهاي موثري در زمينه
افزايش پیشرفت ورزش های پایه ارائه شود.فهرست مطالبعنوانصفحهفصل اول: کلیات تحقیق1۱٫۱٫ مقدمه2۲٫۱٫ بیان مسئله4۳٫۱٫ اهمیت و ضرورت تحقیق7۴٫۱٫ اهداف تحقیق9۱٫۴٫۱٫ اهداف کلی تحقیق9۲٫۴٫۱٫ اهداف جزئی تحقیق9۵٫۱٫ فرضیات تحقیق9۶٫۱٫ محدوده تحقیق10۷٫۱٫ تعاریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق10فصل دوم: مبانی نظری و پیشینۀ تحقیق12۱٫۲٫ مقدمه13۲٫۲٫ ورزش13۱٫۲٫۲٫ اهداف تربيت بدني وورزش15۲٫۲٫۲٫ سلسله مراتبورزش15۳٫۲٫۲٫ مشکلات ناشی از عدم فعالیت جسمانی17۳٫۲٫ توسعه18۱٫۳٫۲٫ توسعه و گسترش ورزش19۲٫۳٫۲٫ رويكردهاي توسعه ورزش21۲٫۳٫۲٫ چالش مشارکت دولت ها در توسعه ورزش22۱٫۳٫۳٫۲٫ چالش توسعه از پایین به بالا در مقابل توسعه از بالا به پایین22۴٫۳٫۲٫ نیاز برای برنامه ریزی توسعه و پیشرفت در ورزش خاص23۱٫۵٫۳٫۲٫ مدل اندیشه های هرمی27۷٫۲٫ مدل هرمی توسعه ورزش27۲٫۵٫۳٫۲٫ مدل Balyi در رابطه با توسعه بلند مدت قهرمانان (ورزشکاران) (LTA D)28۳٫۵٫۳٫۲٫ مدل توسعه ای C ôté’sاز مشارکت ورزشی (D MS P)31۴٫۵٫۳٫۲٫ مدل Bailey و Morleyدر رابطه با توسعه افراد با استعداد32۴٫۲٫ ورزش پایه36۵٫۲٫ ورزش در مدارس41۱٫۵٫۲٫ ورزش مدارس در سایر کشور ها44۳٫۶٫۲٫ مشكلات درس تربيت بدني در مدارس48۶٫۲٫ عوامل بازدارنده51۷٫۲٫ ادبیات و پیشینه تحقیق55۱٫۷٫۲٫ پیشینه داخلی55۲٫۷٫۲٫ پیشینه خارجی60۹٫۲٫ جمع بندی:67فصل سوم: روش شناسی تحقیق69۱٫۳٫ مقدمه70۲٫۳٫ روش تحقيق70۴٫۳٫ نمونه آماري و روش نمونه گيري71۵٫۳٫ متغیرهای تحقیق71۶٫۳٫ ابزار اندازه‌گيري71۷٫۳٫ روایی ابزار اندازه گیری72۸٫۳٫ پایایی ابزار اندازه گیری72۹٫۳٫ روش گرد‌آوري اطلاعات73۳-۱۰ روش تجزيه و تحليل آماري تحقيق78فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق79۱٫۴٫ مقدمه102۲٫۴٫ آمار توصیفی102۱٫۲٫۴٫ ویژگیهای فردی102۱٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس وضعیت تاهل102۲٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس سن103۳٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس مدرک تحصیلی103۲٫۲٫۴٫ آمار توصیفی متغیرهای تحقیق104۳٫۴٫ تجزیه و تحلیل استنباطی داده‌ها104۱٫۳٫۴٫ بررسی طبیعی بودن توزیع داده ها104۲٫۳٫۴٫ آزمون فرضیه ها105۱٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه اول105۴٫۲٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه دوم105۳٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه سوم106۴٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه چهارم106۵٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه پنجم107۶٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه ششم107۷٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه هفتم108فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری110۱٫۵٫مقدمه111۲٫۵٫ خلاصه آمار توصیفی111۱٫۲٫۵٫ ویژگیهای فردی111۳٫۵٫خلاصه آمار استنباطی111۱٫۳٫۵٫ بررسی طبیعی بودن توزیع داده ها111۲٫۳٫۵٫ بحث آزمون فرضیه ها112۱٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه اول112۲٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه دوم113۳٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه سوم114۴٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه چهارم115۵٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه پنجم116۶٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه ششم117۷٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه هفتم118۸٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه هشتم118۴٫۵٫ محدوديت‌هاي تحقيق119۱٫۴٫۵٫ محدودیتهای اجرایی119۲٫۴٫۵٫ محدودیتهای روش شناسی119۵٫۵٫ پيشنهادهاي تحقيق120۱٫۵٫۵٫ پیشنهادی مبتنی بر یافتهها120۲٫۵٫۵٫ پیشنهادهای روششناختی120منابع:121

دانلود فایل

دانلود فایل شناسایی موانع توسعه ی ورزش های پایه در مدارس شهر تهران

شناسایی موانع توسعه ی ورزش های پایه در مدارس شهر تهران,موانع توسعه ورزش پایه,ورزش پایه,ورزش های پایه,شهر تهرانتوسعه ورزش,مدیریت ورزشی,پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی,تربیت بدنی