فایل word مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

فایل word مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

فایل-word-مبانی-نظری-بازاریابی-رابطه-مندعنوان: مبانی نظری و ادبیات تحقیق بازاریابی رابطه مند فرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 40فصل دوم مبانی نظری، پیشنه تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کامل  قسمتی از متنتاريخچه بازاريابي رابطه مند    بازاریابیرابطه مند، با وجودی که در سال 1983 آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابیمدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شدهاست. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابیمحصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر به مشتری، منجر بهوفاداری طولانی مدت مشتری، وافزایش سودمندی و تبلیغ دهان به دهان مثبت میگردد.(کائور و ماهاجان، 2012 )[1]اولینتلاش ها و مطالعات در حوزه­ی بازاریابی، توسط مرکز پژوهش دانشکدهبازاریابی هاروارد در سال 1929 با هدف شناسایی روابط بین فعالیت ها و وظایفبازاریابی انجام گرفت. تقریباً دو دهه بعد جیمز کولیتون با طبقه بندی مشخص شرکت ها به نتایج متفاوتی دست یافت.[1] – Kaur & Mahajanماهیت بازاریابی رابطه منداصطلاحبازاریابی معمولا همراه با فعالیتهایی است که بر عهده موسسه هایی که محصولیا خدمات خود را به فروش می رسانند می باشد . این ایده که روابط در فعالیتتجاری می توانند حجم فعالیتهای تجاری ای را که ازموسسه  بهره می برندافزایش دهد جدید نیست. هرچند این تا اواخر قرن بیستم که جوامع علمی مثلگرونروز، بری، و کریستوفر در مورد اهمیت آن نظریه پردازی کردند رخ نداد.فلسفه آنها در فعالیت تجاری، طی زمان، از یک چرخه شروع با تولید اقتصادیانحصاری و بعد جهت گیری فروش تا جهت گیری مشتری – بازار و تمام شدن یک جهتگیری اجتماعی فراتر رفت.و اکنون شروع تغییر به سمت جهت گیری بازاریابیرابطه منداست.( ساشار، 2010 )[1] 2-1-5)تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتیازدیدگاه استراتژی های سنتی بازاریابی، مشتریان اغلب با طی مراحل جستجو،ارزیابی، خرید و استفاده در پایان زنجیره ارزش کالاها و خدمات قرار میگیرند. اما دغدغه امروز بازاریابان خلق مشتری رضایت مند و حتی دلشاد بابالاترین میزان وفاداری است که این مستلزم درگیری در زنجیره ارزش در تمامیفرایندها و فعالیت ها و تصمیمات سازمان است ودر پارادایم بازاریابی رابطهمند به جای نگرش خصمانه به مقوله چانه زنی در هر معامله خرید و فروشندهبرای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر به توافق می رسند و در قالب طرح ریزیشده نسبت به هم تعهداتی پیدا کرده و روابط خود را شکل می دهند (پالمر،2000، 88 )[2].معتقدانبه کارگیری بازاریابی رابطه مند عقیده دارند که وابستگی های دو سویه سببکاهش هزینه های معاملاتی می شوند و کیفیت را ارتقا می بخشند. به طور خلاصهکیفیت بهتر با هزینه پایین تر از طریق وابستگی طرفین در میان فعالان زنجیرهارزش گذاری حاصل می شود. از این رو هدف بازاریابی رابطه مند ارتقای بهرهوری بازاریابی از طریق دست یابی به اثر گذاری و شایستگی است (غفاری، 1388). [1] – Sarshar[2] -Palmerبرای خرید مبانی نظری و ادبیات تحقیق بازاریابی رابطه مند  کافی است بر روی دکمه خرید کلیک کنید توجه داشته باشید هنگام خرید حتماً ایمیل معتبر وارد نمایید.فایل مبانی نظری و ادبیات تحقیق بازاریابی رابطه مند با فرمت ورد و قابل ویرایش بوده و شما پس از خرید مشکلی از این نظر نخواهید داشت.

دانلود فایل

دانلود فایل فایل word مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری بازاریابی رابطه مند ,دانلود مبانی نظری بازاریابی رابطه مند ,بازاریابی رابطه مند ,بازاریابی, رابطه مند