مبانی نظری، تحقیق و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری، تحقیق و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی-نظری-تحقیق-و-پیشینه-تحقیق-مدیریت-ارتباط-با-مشتریفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 22مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتریهمراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیمنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کاملمدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 102-1-1) مقدمه 112-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 112-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری. 132-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری. 132-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری. 142-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری. 152-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری. 162-1-8) انواع سیستم های CRM.. 162-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 172-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان. 232-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری. 252-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری. 262-1-13) رابطه CRM و عملکرد 27 پیشینه تحقیق. 53منابع

دانلود فایل

دانلود فایل مبانی نظری، تحقیق و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مبانی نظری, تحقیق و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, ,مدیریت ارتباط با مشتری,, مدیریت ارتباط ,, مشتری,,مدیریت امور مشتری