مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-ارزشیابی-آموزشیعنوان: مبانی نظری و پیشینه
تحقیق ارزشیابی آموزشیفرمت ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 71فصل دوم مبانی نظری، پیشنه
تحقیق و ادبیات تحقیقهمراه با رفرنس نویسی و
پاورقی داخل متنپیشینه تحقیق کامل خارجی و داخلی متغیرهای تحقیقمنابع کامل   مبانی
نظری ارزشیابی آموزشی……………………………………………………………………………………………………………. 2-3-1)
مفهوم شناسی ارزشیابی آموزشی…………………………………………………………………………………………. 2-3-2)
تاریخچه ارزشیابی…………………………………………………………………………………………………………………… 2-3-3)
ضرورت ارزشیابی……………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-4)
ارزشیابی و برنامه ریزی………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-5)
موانع اثربخشی دوره های آموزشی……………………………………………………………………………………….. 2-3-6)
عوامل مؤثر بر اثربخشی آموزش کارکنان……………………………………………………………………………… 2-4)مبانی
نظری رویکردهای ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی………………………………………………….. 2-4-1)رویکرد
ارزیابی مبتنی بر هدف……………………………………………………………………………………………….. 2-4-2)رویکرد
فارغ از هدف………………………………………………………………………………………………………………… 2-4-3)رویکرد
محاکمه قضایی…………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-4)رویکرد
مرور حرفه ای……………………………………………………………………………………………………………… 2-4-5)رویکرد
ارزشیابی واکنشی……………………………………………………………………………………………………….. 2-4-6)رویکرد
سیستمی……………………………………………………………………………………………………………………… 2-5)
الگوهای ارزیابی اثربخشی آموزشی……………………………………………………………………………………………. 2-5-1)
الگوی ارزیابی اثربخشی آموزشی کریک پاتریک………………………………………………………………….. 2-5-2)الگوی
ارزشیابی سیپ……………………………………………………………………………………………………………… 2-5-3)مدل
انتقالی………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-5-4)
تیپولوژی مدل انتقالی……………………………………………………………………………………………………………. 2-5-5)مدل
ارزشیابی اثربخشی سودمندی……………………………………………………………………………………….. 2-5-5-1)مراحل
ارزشیابی بر اساس مدل بازگشت سرمایه……………………………………………………………… 2-5-5-2)مراحل
جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای مدل بازگشت سرمایه………………………. 2-5-6)الگوی
ارزشیابی IPOO…………………………………………………………………………………………………………. 2-5-6-1)گام
های فرایند ارزشیابی در مدل IPOO………………………………………………………………………. منابع

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} 

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:’Table Normal’;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:”;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:’Calibri’,’sans-serif’;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

دانلود فایل

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی,پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی,مبانی نظری ارزشیابی آموزشی, ارزشیابی آموزشی