مفهوم داده کاوی و نقش آن در تصمیم گیری راهبردی

مفهوم داده کاوی و نقش آن در تصمیم گیری راهبردی

مفهوم-داده-کاوی-و-نقش-آن-در-تصمیم-گیری-راهبردیفهرست مطالب          عنوان                                                                                            صفحهفصل اول: مفهوم داده کاوی1-1:مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….12-1:تعريف داده کاوی…………………………………………………………………………………………………………..23-1:تاريخچه داده کاوی……………………………………………………………………………………………………….34-1:ويژگی های داده کاوی………………………………………………………………………………………………….55-1: متدولوژی CRISP Data Mining…………………………………………………………………………..56-1:زيربنای داده کاوی………………………………………………………………………………………………………..77-1: عمليات داده کاوی……………………………………………………………………………………………………….88-1:گام های داده کاوی……………………………………………………………………………………………………….89-1: کاربرد هاي داده كاوي………………………………………………………………………………………………….91-9-1:داده کاوی دربانکداری………………………………………………………………………………………………92-9-1:داده کاوی در بیمه…………………………………………………………………………………………………….93-9-1:داده کاوی درکتابخانه ومحیط های دانشگاهی………………………………………………………..94-9-1:داده کاوی درشهرالکترونیک……………………………………………………………………………………10 فصل دوم:تصميم گيری استراتژيک ونقش داده کاوی در آن1-2: مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..122-2: تصميم گيري…………………………………………………………………………………………………………………..131-2-2: فرآيند تصميم گيري………………………………………………………………………………………………..132-2-2: انواع تصميم گيري…………………………………………………………………………………………………….143-2-2: الگوهاي تصميم گيري………………………………………………………………………………………………154-2-2: سبك ها و محيط هاي تصميم گيري………………………………………………………………………163-2: تصميم گيري استراتژیک………………………………………………………………………………………………171-3-2:ابعاد تصمیم گیری های استراتژیکی………………………………………………………………………..182-3-2: سطوح تصميم گيري استراتژیک……………………………………………………………………………….194-2: سيستم اطلاعاتي…………………………………………………………………………………………………………….215-2: سيستم هاي اطلاعات مديريت……………………………………………………………………………………….236-2: هوش تجاری……………………………………………………………………………………………………………………261-6-2: قابلیت های هوش تجاری……………………………………………………………………………………………282-6-2: زمینه های استفاده هوش تجاری……………………………………………………………………………….293-6-2: بهره گیران هوش تجاری…………………………………………………………………………………………….307-2: اطلاعات و تصميم گيري…………………………………………………………………………………………………308-2: سيستم هاي پشتيبان تصميم گيري……………………………………………………………………………….319-2: داده کاوی و مديريت دانش………………………………………………………………………………………………3310-2: داده کاوی و تصميم گيری استراتژيک………………………………………………………………………….37فهرست منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………39 فهرست اشکال         عنوان                                                                                            صفحهفصل اول: مفهوم داده کاوی شکل1-1: رابطه داده کاوی باعلوم دیگر…………………………………………………………………………………3شکل2-1:CRISP-DMدرفرآيندتکراروسازگاری مراحل……………………………………………………….7          شکل3-1:کارکردها و وظايف داده کاوی………………………………………………………………………………….8شکل 4-1: جايگاه داده­کاوي در شهر الکترونيک…………………………………………………………………….10 فصل دوم:تصميم گيری استراتژيک ونقش داده کاوی در آنشکل1-2: فرآيند عقلايي تصميم گيري………………………………………………………………………………….15شکل2-2: سيستم اطلاعاتي……………………………………………………………………………………………………21شکل3-2: مدل سيستم اطلاعات مديريت………………………………………………………………………………24شکل4-2: عناصر يك مثلث استراتژيك(راهبردي)………………………………………………………………….25شکل 5-2: جایگاه هوش تجاری در سازمان……………………………………………………………………………27شکل6-2: اجزای داخلی هوش تجاری…………………………………………………………………………………….28شکل 7-2: عناصر داخلی سيستم های پشتيبان تصميم………………………………………………………..33

دانلود فایل

دانلود فایل مفهوم داده کاوی و نقش آن در تصمیم گیری راهبردی

Data Mining, Knowledge Discovery ,داده کاوی,تصميم گيری استراتژيک ,سيستم هاي اطلاعات مديريت,هوش تجاری,سيستم پشتيبان تصميم گيري,مديريت دانش,CRISP Data Mining,dss,Decision support systems