مقاله انگلیسی همراه با ترجمه-رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه-رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

مقاله-انگلیسی-همراه-با-ترجمه-رضایت-مشتری-با-استفاده-از-حامل-های-کم-هزینهچکیده: حامل کم هزینه (LCCS) یک مزیت رقابتی نسبت به حامل
های خدماتکامل (FSCS) در چندین کشور به دلیل کرایه های پایین تر و سطوح
مشابهشان ازکیفیت خدمات را دارا هستند. همه مشتریان نیاز هایشان به طور
یکسان نیست، وویژگی های بازار موجود در صنعت (LCCS) ممکن است در نگرش
مشتریان نفوذ کند.بنابراین، این مطالعه به بررسی اهمیت نسبی از کیفیت
خدمات شناخته شده وهمچنین ارتباط بین درک کیفیت خدمات، رضایت مشتری و قصد
رفتاری با استفادهاز روش چند بعدی می پردازد. نتایج حاصل از این مطالعه
نشان می دهد که ابعادقابل توجهی از رضایت مشتری، ملموس و قابل پاسخ گویی
هستند. علاوه بر این،این مطالعه عواقب قابل توجهی از رضایت مشتری از جمله
ارتباطات دهان بهدهان، نیت خرید، و رفتار شکایت را نشان می دهد. بر اساس
این نتایج، حاملباید ملموس و قابل پاسخ گو بودن را برای افزایش رضایت
مشتری و نیات رفتاریتوسعه دهد. واژگان کلیدی : حامل های کم هزینه، ادراک کیفیت خدمات، رضایت مشتری، نیات رفتاری.

دانلود فایل

دانلود فایل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه-رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه,,رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه