مقاله بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

مقاله بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

مقاله-بررسي-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شيوه-هاي-ارزشيابي-در-مدارس-راهنمايي-شهر-نيشابوردانلود مقاله بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابورنوع فایل : Wordتعداد صفحات : 27فهرستفصل اول: طرح مسئله- بيان مسئله- اهداف پژوهش- اهميت و ضرورتفصل دوم: پيشينه تحقيق- پيشينه تحقيقفصل سوم: روش تحقيق- روش تحقيقفصل چهارم: يافته هاي تحقيق- تجزيه و تحليل داده هاجدول اولجدول دومجدول سوم و جدول چهارمجدول پنجم- جدول ششمفصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات- نتيجه گيري و بحث- پيشنهادات- يادداشت ها:- منابع مورد استفاده:- پيوست:چكيدهپژوهش حاضر با هدف بررسي رابطه بين ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان راهنمايي بر روي 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.جهت گردآوري داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، يكي ويژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و ديگري ويژه معلم با تعداد 20 سئوال تهيه و اجرا شد، كه بعد از تجزيه و تحليل داده ها نتايج حاصل به شرح زير مي باشد:اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبي برگزار شود زيرا اين روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاري براي معلم را راحت تر مي كند.آنها معتقدند كه ارزشيابي به شيوه ي كيفي و توصيفي بهتر است و برگزاري روش عملي و شفاهي ارزشيابي با مشكلاتي مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشيابي راضي هستند كه دلايل متفاوتي را براي آن مي توان بيان كرد. ارزشيابي به صورت عملي و شفاهي در تشخيص مشكلات يادگيري فراگيران و رفع ابهامات جزئي آنها مي تواند بسيار مؤثر باشد…

دانلود فایل

دانلود فایل مقاله بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

مقاله, بررسي, نگرش, معلمان, و, دانش, آموزان, به, شيوه, هاي, ارزشيابي, در, مدارس, راهنمايي, شهر, نيشابور