موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا
پایان نامه بررسی موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا تعداد صفحات : 151 فرمت ورد و قابل ویرایش مقدمه 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) بیان مسئله : 41-2) اهداف تحقیق: 51-3) اهمیت موضوع: 61-4) فرضیه های تحقیق 81-5) مدل مفهومی تحقیق: 91-6) روش تحقیق: 111-7) روش جمع آوری داده ها : 111-8) جامعه آماری: 111-9)نحوه نمونه گیری : 111-10)پیشینه تحقیق: 121-11)قلمرو تحقیق : 121-12) محدودیت های تحقیق : 121-13)تعریف واژه ها و اصطلاحات : 13فصل دوم: ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1)مقدمه 15بخش اول 16تجارت الکترونیکی 162-1-1)تعاریف تجارت الکترونیکی 172-1-2)اجزای تجارت الکترونیکی 182-1-3)تفاوت تجارت الکترونیکی با کسب و کار الکترونیکی 192-1-4)تاریخچه تجارت الکترونیکی 202-1-5)طبقه بندی تجارت الکترونیکی از دیدگاه های متفاوت 232-1-5-1)طبقه بندی تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت تبادلات 232-1-6)مراحل تجارت الکترونیکی 272-1-7)چارچوب تجارت الکترونیکی 282-1-7-1)منافع برای سازمان ها 302-1-7-2)منافع برای مشتریان 312-1-7-3)منافع برای جامعه 322-1-8)محدودیت ها و موانع تجارت الکترونیکی 332-1-8-1)محدودیت های تجارت الکترونیکی 332-1-8-2)محدودیت های غیر فنی تجارت الکترونیکی 342-1-9)توجیه اقتصادی راه اندازی تجارت الکترونیکی در کشور 352-1-9-1)منافع 352-1-9-2)هزینه ها 362-1-9-3)موانع و چالش ها 362-1-10)جایگاه تجارت الکترونیکی در ایران 372-1-10-1)عوامل محرک تجارت الکترونیکی 372-1-11)رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران 452-1-12)سیاست تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران 452-1-12-1)هدف 452-1-12-2)اصول 462-1-12-3)سیاست های اجرایی 462-1-12-4)راهبردهای تجارت الکترونیک در ایران 492-1-13)مراحل اقتصاد و تجارت الکترونیکی در جهان 502-1-14)تجارت الکترونیکی در مناطق مختلف دنیا 512-1-15)موانع و تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه 512-1-16)مدل های تجارت الکترونیکی: 51بخش دوم توزیع 552-2-1)تعریف توزیع 562-2-3)چرخه تولید تا مصرف 582-2-3-1)تولیدکنندگان 582-2-3-3- ) مصرف کنندگان 602-2-4)روش های توزیع 602-2-5)اهداف شبکه های توزیع 642-2-7)وظایف کانال توزیع 662-2-8)کانال های اصلی توزیع 672-2-8-1)کانال های توزیع در بخش کالاها : 672-2-8-2)کانال های توزیع در بخش خدمات: 682-2-9)مسایل شبکه توزیع : 692-2-10)مسایل ناشی از دخا لت های حاکمیت در بازار 702-2-11)مسایل اصناف 702-2-11-1) منابع انسانی 712-2-11-2) منابع مالی 712-2-11-3) امکانات زیربنایی فیزیکی و فن آوری 712-2-11-4) سازمان فضایی 722-2-11-5) ساختار حقوقی 732-2-11-6) ساختارهای نهادی 732-2-11-7)قاچاق 732-2-11-8)مسایل بسته بندی و تبلیغات محصولات 74بخش سوم پیشینه تحقیق 76فصل سوم: روش شناسی تحقیق3-1)مقدمه 803-2)روش تحقیق 803-3)جامعه آماری 803-4)حجم نمونه و روش های نمونه گیری 803-5)ابزار گردآوری داده ها 813-6)پرسشنامه 813-6-1)روایی و اعتبار (پایایی)ابزار تحقیق 833-7)فنون و تکنیک های آماری 863-7-1)آزمون فریدمن: 863-7-2)ازمون tتک نمونه ای: 86فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها4-1)مقدمه 884-1)آمار توصیفی 882-4)آمار استنباطی 92فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها5-1)مقدمه 1185-2)بررسی نتایج حاصل از فرضیه های پژوهش: 1185-3)نتایج فراگیر 1205-4)پیشنهادات برای سازمان 1215-5)پیشنهادات برای تحقیقات آتی 123فهرست منابع و ماخذ: 131
دانلود فایل موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا
بررسی موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا ,موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی,پایان نامه موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی,موانع بکارگیری تجارت الکترونیکی,بکارگیری تجار,,,