موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا

موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا

موانع-و-ارائه-راهکارهای-بکارگیری-تجارت-الکترونیکی-در-خصوص-ساماندهی-نظام-توزیع-کالاپایان نامه بررسی موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا تعداد صفحات : 151 فرمت ورد و قابل ویرایش مقدمه    1فصل اول: کلیات تحقیق1-1) بیان مسئله :    41-2) اهداف تحقیق:    51-3) اهمیت موضوع:    61-4) فرضیه های تحقیق    81-5) مدل مفهومی تحقیق:    91-6) روش تحقیق:    111-7) روش جمع آوری داده ها :    111-8) جامعه آماری:    111-9)نحوه نمونه گیری :    111-10)پیشینه تحقیق:    121-11)قلمرو تحقیق :    121-12) محدودیت های تحقیق :    121-13)تعریف واژه ها  و اصطلاحات :    13فصل دوم: ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1)مقدمه    15بخش اول    16تجارت الکترونیکی    162-1-1)تعاریف تجارت الکترونیکی    172-1-2)اجزای تجارت الکترونیکی    182-1-3)تفاوت تجارت الکترونیکی با کسب و کار الکترونیکی    192-1-4)تاریخچه تجارت الکترونیکی    202-1-5)طبقه بندی تجارت الکترونیکی از دیدگاه های متفاوت    232-1-5-1)طبقه بندی تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت تبادلات    232-1-6)مراحل تجارت الکترونیکی    272-1-7)چارچوب تجارت الکترونیکی    282-1-7-1)منافع برای سازمان ها    302-1-7-2)منافع برای مشتریان    312-1-7-3)منافع برای جامعه    322-1-8)محدودیت ها و موانع تجارت الکترونیکی    332-1-8-1)محدودیت های تجارت الکترونیکی    332-1-8-2)محدودیت های غیر فنی تجارت الکترونیکی    342-1-9)توجیه اقتصادی راه اندازی تجارت الکترونیکی در کشور    352-1-9-1)منافع    352-1-9-2)هزینه ها    362-1-9-3)موانع و چالش ها    362-1-10)جایگاه تجارت الکترونیکی در ایران    372-1-10-1)عوامل محرک تجارت الکترونیکی    372-1-11)رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران    452-1-12)سیاست تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران    452-1-12-1)هدف    452-1-12-2)اصول    462-1-12-3)سیاست های اجرایی    462-1-12-4)راهبردهای تجارت الکترونیک در ایران    492-1-13)مراحل اقتصاد و تجارت الکترونیکی در جهان    502-1-14)تجارت الکترونیکی در مناطق مختلف دنیا    512-1-15)موانع و تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه    512-1-16)مدل های تجارت الکترونیکی:    51بخش دوم توزیع    552-2-1)تعریف توزیع    562-2-3)چرخه تولید تا مصرف    582-2-3-1)تولیدکنندگان    582-2-3-3- ) مصرف کنندگان    602-2-4)روش های توزیع    602-2-5)اهداف شبکه های توزیع    642-2-7)وظایف کانال توزیع    662-2-8)کانال های اصلی توزیع    672-2-8-1)کانال های توزیع در بخش کالاها :    672-2-8-2)کانال های توزیع در بخش خدمات:    682-2-9)مسایل شبکه توزیع :    692-2-10)مسایل ناشی از دخا لت های حاکمیت در بازار    702-2-11)مسایل اصناف    702-2-11-1) منابع انسانی    712-2-11-2) منابع مالی    712-2-11-3) امکانات زیربنایی فیزیکی و فن آوری    712-2-11-4) سازمان فضایی    722-2-11-5) ساختار حقوقی    732-2-11-6) ساختارهای نهادی    732-2-11-7)قاچاق    732-2-11-8)مسایل بسته بندی و تبلیغات محصولات    74بخش سوم پیشینه تحقیق    76فصل سوم: روش شناسی تحقیق3-1)مقدمه    803-2)روش تحقیق    803-3)جامعه آماری    803-4)حجم نمونه و روش های نمونه گیری    803-5)ابزار گردآوری داده ها    813-6)پرسشنامه    813-6-1)روایی و اعتبار (پایایی)ابزار تحقیق    833-7)فنون و تکنیک های آماری    863-7-1)آزمون فریدمن:    863-7-2)ازمون tتک نمونه ای:    86فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها4-1)مقدمه    884-1)آمار توصیفی    882-4)آمار استنباطی    92فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها5-1)مقدمه    1185-2)بررسی نتایج حاصل از فرضیه های پژوهش:    1185-3)نتایج فراگیر    1205-4)پیشنهادات برای سازمان    1215-5)پیشنهادات برای تحقیقات آتی    123فهرست منابع و ماخذ:    131

دانلود فایل

دانلود فایل موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا

بررسی موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی نظام توزیع کالا ,موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی,پایان نامه موانع و ارائه راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی,موانع بکارگیری تجارت الکترونیکی,بکارگیری تجار,,,