نظریه های یادگیری در روانشناسی

نظریه های یادگیری در روانشناسی

نظریه-های-یادگیری-در-روانشناسیتعريف آموزش :-          آموزش از پيش تعيين شده است-          به منظور يادگيري بين دانش آموز و معلم صورت مي گيرد-          همراه با كنش متقابل است-          آموزش ابزاري براي يادگيري است-          آموزش بعد بيروني دارد در حاليكه يادگيري جنبه دروني دارد-          آموزش ممكن است به يادگيري نينجامدحافظه چیست؟-          حافظه با يادگيري فرق دارد-          حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پايداري كه زيربناي يادگيري است-          حافظه شامل پردازشهاي مختلفي است كه در زمان معيني ثبت مي شود-          از نظر رفتار گرايان حافظه همان يادگيري است-          از نظر روانشناسان شناختي ، حافظه با يادگيري فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشي استتعریف رشد:-          رشد تغييراتي پيوسته و منظم است كه در نتيجه گذشت زمان بوجود مي آيد.-          رشد و يادگيري تأثير متقابل دارند-          رشد زمينه يادگيري را فراهم مي كند و يادگيري هم منجر به رشد بهتري مي شود-          يادگيري به تمرين وابسته است در حاليكه در رشد يا تأثير يادگيري وجود ندارد و يا تأثير آن كند است.

دانلود فایل

دانلود فایل نظریه های یادگیری در روانشناسی

یادگیری,آموزش,تغيير,رفتار,,نسبتا پايدار,,بالقوه,,تمرين ,تجربه,,تقويت,رشد